Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja Jon, hva skjedde? Hadde mekanikeren gjort bedre jobb enn i Bergen?
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • Grunnen til dette er at vi her i huset satser sterkt på å nå toppen av resultatlistene, og at utstyret holder mål teller minst like mye som ferdighetene til føreren
      Er det noe jeg kan hjelpe med eller... ? Hæ?
      Jørn Markset

      Lindesnes Modellbåt Klubb

      Comment


      • Originally posted by Øyvind! View Post
        Var nok pølsemakeren jeg tenkte mest på.. ikke sjenerte særpinger
        Sto over Sundsvall. Deilig å kunne slappe av litt å.

        Originally posted by harald1966 View Post
        Ja Jon, hva skjedde? Hadde mekanikeren gjort bedre jobb enn i Bergen?
        Jada. Men jeg må nok bruke mer Locktite... Først løsna motor`n i O15 skuta, og så løsna pokkær`n meg gasser`n også.

        Originally posted by Jørn Markset View Post
        Er det noe jeg kan hjelpe med eller... ? Hæ?
        Bare fortsett å levere du, så skal jeg ta meg av bruken av Locktite. Er evig takknemlig for innføringen i nitro, da, bare så det er sagt!
        Men bygging av båt mener jeg at jeg er god på nå. Så da er det bare å sikte på toppen. Skal nok nå den til slutt. Jobber meg sakte men sikkert oppover.
        Forresten skulle jeg har rydda og vaska i garasjen før vinter`n....
        I`m BACK!

        Comment


        • Men du, Jon, du skal ikke bruke loctite på skruene.
          Hvis skruene løsner så skal du ikke reise hjem for dra dem til og sette dem fast med låsemidler.
          Hvis du skal bli god, så reiser du hjem for å finne ut hvorfor skruene løsna... Det er klart at her er årsaken vibrasjoner pga ting som er i uballanse... (Jeg tenker ikke da primært på fører/mekaniker)
          Jørn Markset

          Lindesnes Modellbåt Klubb

          Comment


          • Ok. Skal ta det til etteretning. Takker for tipset.
            I`m BACK!

            Comment


            • Det går vel inn den ene øra og ut den andre tenker jeg
              Jørn Markset

              Lindesnes Modellbåt Klubb

              Comment


              • Originally posted by Jørn Markset View Post
                Det går vel inn den ene øra og ut den andre tenker jeg
                Du kjenner'n du og ja???
                "You don't need balls to get to the Worlds"
                sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                Comment


                • Jeg begynner å se den røde tråden ja...
                  Jørn Markset

                  Lindesnes Modellbåt Klubb

                  Comment


                  • Stilig filming av kjøring i bølger.
                    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                    Comment


                    • Hvilken type båt er dette ?

                      Kul film det Are, båten tar jo bølgene veldig bra, noen som vet hvilken type båt dette er Jeg tror jeg vet det, men er veldig i tvil
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • Chaparral - Offshore

                        Originally posted by jokko View Post
                        Kul film det Are, båten tar jo bølgene veldig bra, noen som vet hvilken type båt dette er Jeg tror jeg vet det, men er veldig i tvil


                        Jeg tror - er nesten sikker på at dette er denne båten. Chaparral - Offshore fra MHZ
                        N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                        MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                        Comment


                        • Du har helt rett Are, var inne på hjemmesiden til dansken og tittet litt, han har endel strøken redskap Jeg trodde det var en GTX fra Expresscraft, men den er en del større, men veldig lik i skroget. Skal du til Sæby i morgen
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Bilder fra NC5.

                            Lite eller ingen bilder fra NC5 ute på nettet. Var det ingen som hadde fremme fotoapparatet
                            N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                            MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                            Comment


                            • Originally posted by Are17 View Post
                              Lite eller ingen bilder fra NC5 ute på nettet. Var det ingen som hadde fremme fotoapparatet
                              Joda, det ble til og med tatt bilde av labben min som sto i bøya

                              men finner det ikke no sted..
                              Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                              Comment


                              • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                                Joda, det ble til og med tatt bilde av labben min som sto i bøya

                                men finner det ikke no sted..

                                Muligens fordi du tok bøya i Eggedal... og det var NC4


                                http://ombk.org/bildearkiv.htm (NC4 album 1)
                                Attached Files
                                Last edited by Øyvind!; 12 October 2009, 23:06.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X