Måtte bare sette i gang med jolla. Nokså enkelt byggesett, men det manglet noen deler, også var det dobbelt opp med noen andre.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Clyde Puffer
Collapse
X
-
-
-
-
Ser svært naturtro ut. Hvilken farge skal du ha på den?
ØivindSankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15
Comment
-
-
-
-
-
-
Her har det stått stille i et år. Tenkte jeg skulle prøve å få gjort litt igjen, så jeg begynte med å kjøpe en røykgenerator på Ebay.
Den kostet kr. 350.- pluss kr. 80.- i frakt. Jeg hadde noe røykvæske liggende som jeg testet med, ble litt skuffet helt til jeg monterte det i pipa til denne båten, som er 75mm i diameter. Blandet også inn litt matolje, men da måtte jeg gå utendørs, for det lukta gatekjøkken i hele huset. Ble bedre røyk da, så jeg kommer til å teste litt forskjellige blandinger. Har hørt at babyolje skal ryke bra. Tanken i røykgeneratoren er på 60 ml. som skal holde i 60-75 minutter.
Peppern75
http://www.smartweb.no/
Comment
-
-
-
-
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment