Announcement

Collapse
No announcement yet.

ccondrups prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja, jeg liker formen på den nye (nederst) best, men forventet ikke at den skulle være så annerledes fra de andre i farge, den er også 1mm tykkere enn de andre, så er fortsatt usikker.

    Anyways, til alle som har en Losi XXX-S eller Drift-R, jeg har nå lagt ut lista jeg har jobba med de siste par ukene, klikk link nedenfor for å ta en titt.
    Team Losi XXX-S / Graphite (G+) & Drift-R hopupliste
    Håper den er til hjelp for andre som sitter på disse chassis'ene
    Last edited by ccondrup; 8 October 2011, 19:12.
    Min prosjekttråd

    Comment


    • #17
      Har fått skrudd litt mer nå, tusen takk til Fabiz som har vært behjelpelig med å skaffe deler osv!

      Her ser man ca halvparten montert, side ved side med den vanlige RTR-utgaven



      Og så noen closeups av det nye g+ chassiset sånn det står nå;

      Det hvite er fett, siden jeg setter i røde aluskruer passer jeg på å fette godt så jeg klarer få dem ut igjen

      Bakfra


      Siden
      Last edited by ccondrup; 8 October 2011, 19:13.
      Min prosjekttråd

      Comment


      • #18
        faen det vår bare dritt kult med rød alu på bilen da..
        litt synd at chassi var så matt med tanke på den klare aluen...
        Sunnfjord RC Klubb
        Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

        Comment


        • #19
          gjør vel ikke no det da
          Dan96
          Last edited by dan96; 18 April 2008, 21:33.
          Driver mer med 1:1 biler for tiden.

          Comment


          • #20
            Sånn grafitt ser ut, det. Synes det er stilig at det har et annet utseende enn plastikk i alle fall


            En mini update, fikk hentet en pakke i dag... gjett fra hvor



            Ja, det er to sett med battery posts, det ene er til krølla, det skal hjelpe med å vinne EM såvidt jeg har skjønt
            Last edited by ccondrup; 8 October 2011, 19:14.
            Min prosjekttråd

            Comment


            • #21
              Jeg har en xxx-s g+ på veg nå. Graphite versjonen, er det noe deler som det er behov å oppgradere med en gang?? Husker att når jeg først byttet på tt'n så var det ikke lett å slutte å kjøpe deler gitt.. Blir jo dyrere enn bil'n mange ganger
              Gassar til det raser
              Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

              Comment


              • #22
                Nice, grattis. Vel, jeg tror egentlig ikke man trenger å bytte noe særlig på RTR'en engang, ikke for drifting. Muligens bytte dempere, men på g+ følger jo de gjengede demperne som kan fininstilles med i pakka. Ellers tror jeg det bare blir pynt.. kanskje alu-motorfestet er verdt pengene.


                Og ja, jeg betalte vel rundt 800kr for kjøreklar bil, delene på siste bildet her kostet 650kr med frakt osv. Har vel brukt rundt 3k på deler.. og det gjenstår enda litt... heh. Det er dyrt å være stashhore, uansett hobby, men spesielt her i RC som det finnes så mye hopupsnacks..
                Min prosjekttråd

                Comment


                • #23
                  Ja skal jeg bytte deler så blir vel alle bytta til hopups
                  Men da kunne jeg tenkt meg å lakka om delene om det har gått.
                  Probleme er vel att dem kommer vekk om man bruker noe for og fjærne lakk, så pulverlakkert dem eller nå i noe anna Som feks sølv og bytta ut til sølvskruer eller hva det var man kunne få tak i.
                  Gassar til det raser
                  Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                  Comment


                  • #24
                    Det er aldeles ikke noe problem å strippe eloksering med en sterk malingsfjerner. De mest effektive kommer i "malingsspann" og smøres på (bruk hansker og pensel). La virke ~30 min så kan du tørke av fargen med papir. Har selv brukt metoden på diverse sykkeldeler, også eloksert aluminium - funker fint!


                    Slik ser bilen min ut nå, det kommer seg. Går og venter på å få penger til børsteløst og de siste delene som mangler.

                    Last edited by ccondrup; 8 October 2011, 19:14.
                    Min prosjekttråd

                    Comment


                    • #25
                      Til og med røde clips
                      Driver mer med 1:1 biler for tiden.

                      Comment


                      • #26
                        Dette ser fryktelig bra ut Condrup! Gleder meg til å se bilen i aksjon på bane, hehe

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • #27
                          Den er fet den røde aluen! Bare synd Xcelorin motorene ikke er røde
                          Du får kjøpe en Tamiya RZ, den er rød :P
                          Sunnfjord RC Klubb
                          ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                          Comment


                          • #28
                            Litt OT men spør lell. Du har ikke aning om det går ann å skaffe bare fester til stabstag til denne bilen?? Dem for og holde staget og for å feste på bilen??
                            Gassar til det raser
                            Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                            Comment


                            • #29
                              Ser jævli fett ut, ble jo unektlig sugen på å bytte ut deler selv jeg nå. Forresten er det murlighet for at jeg sykla BMX med deg for noen år siden?
                              Er du klar for litt snorkelhatt?

                              Comment


                              • #30
                                Takk for kommentarer

                                Ja Fabiz, du får mase meg med ut på banen.. sløv, vett...

                                djupe: Oki, skal sjekke den Tamiyaen, hittil har jeg sittet og ventet på en av disse to nye:

                                Sorry, but the page you were looking for could not be found, or has moved location. Please use the search box or one of our navigation links above.


                                turbo: Jeg er usikker på hvilke du mener, men har du sjekket pdf'ene som har alle delene i eksplodert view? Der står alle delenummer. Ref. http://www.losi.com/ProdInfo/Files/l...-explosion.pdf

                                lommerusk: Stor sjans for det ja. Horten blir jo bare bedre for hvert år, blir nok noen turer dit i sommer!


                                Takk igjen for snille ord, venter på mer stash som forhåpentligvis kommer i posten snart!
                                Last edited by ccondrup; 8 October 2011, 19:15.
                                Min prosjekttråd

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X