Announcement

Collapse
No announcement yet.

ccondrups prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Denne tråden er super inspirasjon for meg, og sikkert mange andre og! Knallbra tråd ccondrup
    Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
    Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

    Comment


    • Originally posted by Mta-motorsport View Post
      Denne tråden er super inspirasjon for meg, og sikkert mange andre og! Knallbra tråd ccondrup
      Ja denna er knall!!
      Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

      Comment


      • Hvordan ble Skylinen? Har du noen bilder av den?
        --- Team Associated B4 FT og en Team Losi XXX4 G+ ---
        sigpic

        Comment


        • Takker for hyggelige tilbakemeldinger, sånt er alltid stas!

          Skyline'n, ja....
          Det går treegt her, får bare jobbet et par timer i mnd på den, men kan jo slenge ut det jeg allerede har tatt bilder av, selvom det ikke er store greiene:

          Closeup antenne under herding av putty/sparkel



          Tittet litt rundt på 1:1 og fant ut at jeg ville prøve å få det hele litt mer realistisk ved å male vekk mye av krom-fargen i reflektorene. Har brukt farger som vil gå igjen på karosset. Noe er sprittusj og annet er malt med pensel + maling fra Smallsize. De ser bedre ut på ordentlig, bildene avslører alle imperfeksjonene
          Last edited by ccondrup; 8 October 2011, 19:30.
          Min prosjekttråd

          Comment


          • Dette karosseriet kommer til å bli peeent.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • Skjedd noe mer her da?
              Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
              Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

              Comment


              • Lurer jeg også...

                Sluttresultatet...
                Kraftig redusert samling
                Drifter:
                Tamiya TA04-R m/Tekin RS Pro & LRP X12 6,5T Spectrum DX3S

                Comment


                • Ingenting mer er blitt vist frem for ingenting mer er blitt gjort, hehe. Det hele ble pakket sammen i flyttelasset, og har ikke kommet igang igjen etter det. Jeg husker jeg har vært innom rundt 5 forskjellige forslag til lakk/styling, blir rett og slett ikke enig med meg selv om hva jeg tror blir best. Kanskje jeg skal pakke ut greiene og komme i gang igjen, nå kommer jo tross alt våren snart! (kanskje litt vel tidlig, men optimist må man være!)
                  Min prosjekttråd

                  Comment


                  • Aldri fortidlig å starte forberedelsene

                    Jeg sluttet vel aldri... Bare gikk rett over på forberedelsene til neste sesong.
                    Men har som deg alt for mye ideer, så jeg burde vel hatt 10 karroserier for å gjøre alt jeg har lyst til.
                    Kraftig redusert samling
                    Drifter:
                    Tamiya TA04-R m/Tekin RS Pro & LRP X12 6,5T Spectrum DX3S

                    Comment


                    • For tidlig :O ? Sesongen starter jo på søndagen! Spør du meg har du dårlig tid til sesongstart
                      Ute sesongen derimot der har du noen timer tilgode ennå!
                      Fyr opp ccondrup, du er ønsket i gamet igjen!

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X