Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jess kofferten en solgt.
    Lakkerte et Evo X kaross til ifra R2, og da jeg tørket lakken med hårføner så smeltet lexan så det ble litt krøllete.
    haha Jaja slik kan det gå

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Originally posted by Retteråsen View Post
      Jess kofferten en solgt.
      Lakkerte et Evo X kaross til ifra R2, og da jeg tørket lakken med hårføner så smeltet lexan så det ble litt krøllete.
      haha Jaja slik kan det gå

      Retteråsen
      HAHAHAHAHAHA, jeg ler mer og mer for hver gang jeg hører om at R2-karosser har gått til helvete...

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Er det mange som har opplevd det? jeg har selv 3stk fra dem som jeg synes kvaliteten er mer en bra nok på:P å en kamerat av meg har 2stk derfra som han har lakka det ene å driver med det andre...han sier dem er helt ok han:P


        TM
        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

        Comment


        • Jeg tar på meg all skyld for det med karossen. R2 er suverent spør du meg. Driter i at du får det du betaler for. På R2 synes jeg du får MER enn du betaler for! Prisen er jo syykt lav, og kvaliteten er ikke like lav som pris forskjellen..
          Uansett samme for meg, folk får handle det de vil hvor de vil. Så får vi heller peke og le av hverandre slik som vi vil, den som ler sist ler best

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Originally posted by Retteråsen View Post
            Jeg tar på meg all skyld for det med karossen. R2 er suverent spør du meg. Driter i at du får det du betaler for. På R2 synes jeg du får MER enn du betaler for! Prisen er jo syykt lav, og kvaliteten er ikke like lav som pris forskjellen..
            Uansett samme for meg, folk får handle det de vil hvor de vil. Så får vi heller peke og le av hverandre slik som vi vil, den som ler sist ler best

            Retteråsen
            Så sant så sant!
            Tror det er bedre at du smeltet et billig karosseri fra R2 istedetfor et passe dyrt et fra Tamiya eller andre dyre merker. Selv skulle jeg fint klart å smeltet skyline karosseriet mitt med en hårføner bare så det er sagt
            Futaba 3PM-X
            Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
            Losi XXX-S | HPI Savage
            | Tamiya CC01 Pajero

            Comment


            • Touchy.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Kvass hårføner :P haha

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • Jeg har laget meg ladekoffert til den nye laderen min, bilder kommer i kveld kanskje :P
                  Samt jeg tenkte å begynne på det nye teltet...

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • I tilegg til at jeg har laget meg ladekoffert, så har jeg fiksa XMB4'n min etter at jeg tok en hub på gjøvik på cupen! Pluss den har fått en veldig nødvendig hop up!





                    Så har vi ladekofferten. Kofferten kjøpte jeg på Biltema også kjøpte jeg skum inlegg på wurth! Funka fjell! Kjempe fornøyd plass i massevis til alt!

                    Da jeg rev it innmaten i kofferten, så passet innleggene rett inn! Måtte bruke ett til å gjøre de høyere, men bredden kunne ikke passet bedre!


                    Så skjærte jeg bare ut la tingen jeg skulle skjære ut oppå og bare skjærte etter. Det er ikkno lasercut men det funker fjell for meg!


                    Slik ble det, her ligger alt trygt og godt, skal hente meg flere balanseringsbrett i morgen!



                    Det var alt for i kveld jeg begynner nuh på telt!

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • Det der ble jo gaerimaettigaerbra da Retteraasen! Vi faar se hvor lenge du gidder aa drasse rundt paa den kofferten der.

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Ja det får vi se vettu! Så lenge jeg har denne laderen og poweret iaf! Jeg synes det er greit at utstyret mitt ligger trygt og godt da det fraktes, og fraktes det gjør det MYE!
                        Jeg vil nødig få skader på tingene mine under frakt, da jeg klarer å fikse det fint ellers!
                        Så derfor er kofferten genial!

                        Dobbelt telt er 90% ferdig snakker vi bilder i morgen kanskje ?

                        Noen som skulle være innteresert i å kjøpe min HPI Pro-D ?
                        Jeg vurderer å selge til fordel for enda en TC-D som blir CS bil!

                        Retteråsen
                        Last edited by Retteråsen; 26 February 2010, 00:34.
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • Jeg driver da å trapper opp til siste cup runde i gjøvik!
                          Siden jeg nå skal selge unna Pro-D'en fant jeg fort ut at nå må jeg begynne med de nye karossene mine. Evo X karosseriet sender jeg med Pro-D'en da den selges!

                          Jeg har da så smått begynt å klippe og tegne opp maskering på Bmw GT2 karosseriet mitt, det ene!




                          Mer kommer så fort fremskrittet er der

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • Har troa på den nye m3en Blir det driftestuk eller street?
                            Jan Erik Bolseth
                            Member of Aalesund R/C Drift Club
                            Eat Sleep Drift

                            Aalesund R/C Crawler's

                            Comment


                            • Skikkelig driftestuk over bilen og dette blir fett.

                              Men, var det ikke du som hadde breddere som skulle på bilen? Synes den så rimelig brei ut fra før av jeg.
                              Futaba 3PM-X
                              Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                              Losi XXX-S | HPI Savage
                              | Tamiya CC01 Pajero

                              Comment


                              • Ja jeg har overfenders, og JA den ser jo bei ut. Men mye vil ha mer. Jeg tilpasser og lakkerer overfendersene også klistrer jeg de på og ser hvordan det blir evt hvordan uten

                                Jeg har to karosser og satser på driftestuk over denne, evt street stuuk over neste kaross
                                Elsker Tamiya sin kvalitet på karosser!

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X