Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Nuvel har tenkt jeg skal forsøke å lage en slags prosjekttråd igjen på AE'n det er lenge siden jeg har lagt ut bilder ifra klippin, hulling, lakkering osv osv nå.
Har tenkt å ta dere med på hvordan jeg lager VM karosset mitt! Håper det er stemining for det! Tok noen bilder igår, legger de ut i kveld med enda litt mer fremgang.
Hittil har det skjedd:
- Laget hull til chassi
- Klipt karosset helt ferdig
Ikveld skal jeg:
- Klippe ut og tilpasse bodykitt
- Maskere karosseriet, begynne litt (kanskje) Spørs om klokka er med meg!
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
kanskje du lager en slags guide? slik at de som synes det er vanskelig får noen tips? tenker jeg skal ta bilder av metodene jeg bruker for å lage pene hjulbuer og hull i grill, har fått noen spørsmål om det..
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Jeg må bare beklage men jeg satte meg aldri på hobbyrommet igår.. Satser på det blir noen timer der iløpet av helgen så kanskje det kommer litt tips og triks da
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment