Announcement

Collapse
No announcement yet.

Generelt Mini-Z

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joda, fullt mulig med en slik løsning BB men det er fare for at fjørene subber i muttrene, hvis man nå har midtplasserte fjærer.
    living in the fast lane

    Comment


    • Går mz501 og mz401/02 om hverandre? VE chassis og vanlig mr03 chassis. Tenker da på de skruene helt i front.
      living in the fast lane

      Comment


      • Karosserifestene og alt til styringen passer.
        Alt med motorfeste er det samme.
        Utfordringen, som kanskje noen andre må svare på er toppen. For på VE er den lang og hel. Aner ikke om den holder på plass servo og servodrev på samme måten.
        I utgangspunktet ville jeg sagt at du må bytte til VE elektronikk for at alt skal sitte sammen. Men det må noen bekrefte.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Takker, flere sjapper som opererer med at VE/03 fortegnelse, ergo at det skal passe men var skeptisk. Sliter med å finne en i sort som kan leveres kjapt. EMS fra kenon kom på 50 $ for litt plastikk og noen kabler. Gidder liksom ikke.
          living in the fast lane

          Comment


          • Chassis henger på veggen i Andebu
            Er jo bare en svipptur
            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

            Comment


            • Takk som byr men svipptur? vet ikke hvordan kjørerute til en viss Skoda kar ser ut ut for tiden?
              living in the fast lane

              Comment


              • Joda. Han skal vel til andebu snart...
                mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                -
                Röhrl

                Comment


                • Takker å bukker men det hjelper meg lite om jeg skal ha det til uken. Får vel flytte over ting til annet chassis. For å forklare litt, stock chassis (uten rumpe) er til lodding på skedsmo, rumpa til stock er skrudd på LM chassis, som nå fungerer som stock. Fant ut at LM chassis har sprengte gjenger... Får vel slakte 500'n midlertidig.
                  living in the fast lane

                  Comment


                  • Er det ikke greit å ha en del biler?
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

                    Comment


                    • Joda men det er en annen saga om du må forholde deg til skuffer som lagringsplass
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • Z germans to the rescue, igjen. Gikk for lange king pins slik at jeg bare skrur sammen front leppa fra toppen. Håper pakken dukker opp før tirsdag.
                        living in the fast lane

                        Comment


                        • ooh, det er livsfarlig å bestille fra tyskere. De har så sykt orden i systemet at man ender opp med å betale MVA to ganger og tollavgift pluss fortollingsgebyr selv om tingen koster 200,50 NOK. i tillegg er postvesenet deres så punktlig og etterretterlig at man med glede betaler 3 gangen for frakt også. Karosseri til NOK 750 anyone?

                          Comment


                          • Denne sjappa har jeg ingenting å utsette på, så langt
                            living in the fast lane

                            Comment


                            • Hvor får man kjøpt løse karosseri fester til front? Tenker på den som sitter i front av chassie
                              Trenger kort til 100/102wb

                              Takker for link evnt
                              RC finnes....
                              Torbjørn #1978#

                              Comment


                              • Karosserifestene er avhengig av hvilket karosseri du har. På kenonhobby finner du løse originale og løse justerbare i carbon til de fleste karosserier.
                                mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                                "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                                -
                                Röhrl

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X