Announcement

Collapse
No announcement yet.

Generelt Mini-Z

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heimelaga
    replied
    Er det et spesielt drev du tenker på då?Eg var inne på den tanken ja,men så tenkte eg på at det drit jo servoen i,for viss eg flyttar ei tann på motoren eller et av dreva så vil jo potmeteret stilla seg etter allikavel

    Leave a comment:


  • Mr. Kyosho
    replied
    Originally posted by Heimelaga View Post
    Eg har et problem(eller er det utfordring?) med min Mini-z MR-01,det som er saken er at den ikkje vil gå beint fram.Det er ikkje pga spinning og glatt underlag berre så det er sagt,men det er trimmen til hjula på sendaren eg ikkje får til.Eg brukar ein gammal Sanwa Dash stikkeradio på denne bilen,der har eg justert trimmen til max eine sida,men likavel vil den ikkje gå beint.Er det nåke eg kan gjera med elektronikken i bilen for at dette skal bedra seg?Potmeteret er til opplysning bra,ingen rykking eller ulumskheter med det
    du kan prøve å flytte over en tann eller to på drevet i servoen.

    Mr. Kyosho

    Leave a comment:


  • Heimelaga
    replied
    Vil ikkje gå beint fram!

    Eg har et problem(eller er det utfordring?) med min Mini-z MR-01,det som er saken er at den ikkje vil gå beint fram.Det er ikkje pga spinning og glatt underlag berre så det er sagt,men det er trimmen til hjula på sendaren eg ikkje får til.Eg brukar ein gammal Sanwa Dash stikkeradio på denne bilen,der har eg justert trimmen til max eine sida,men likavel vil den ikkje gå beint.Er det nåke eg kan gjera med elektronikken i bilen for at dette skal bedra seg?Potmeteret er til opplysning bra,ingen rykking eller ulumskheter med det

    Leave a comment:


  • <F-150>
    replied
    Originally posted by lasse_johansen_88 View Post
    hvordan bateri burde jeg kjøpe til min mini z? noen pakker me baterier og lader? event pris og hvor kjøper jeg de?

    skal ikke ha noen dritt batterier.
    jeg bruker denne og er godt fornøyd med den.

    Leave a comment:


  • Rc-Boy
    replied
    Jo da har jeg fått det til, la ikke merke til de 2 skrue hula som gjør at man kan flytte fram bakre del av chassi
    Takk for svar

    Leave a comment:


  • fenderbaum
    replied
    Du kan veldig enkelt korte den inn slik at den passer GT3 skallet. I settet var det og tannhjul slik at du kan velge enten 90 mm lengde eller 94 mm lengde. Trenger bare å løsne 4 skruer så trekker du av hele bakhjulsopphenget. Bytt tannhjulet og sett på igjen opphenget på de inderste skruehullene.
    Min er satt opp til 90 mm akselavstand

    Leave a comment:


  • Rc-Boy
    replied
    Ja i dag har jeg fått Porsche 911 GT3 karroseriet i hus, men det viser seg at hjulavstanden ikke er riktig i fra slik det var på Skylinen. Det jeg lurer på er hvordan man kan gjøre hjulavstanden kortere? Virker som om hjula passer fint inn i hjulbuen forran, men at hjula bak er lengere bakover enn hjulbuen(0,25 til 0.35mm for lang).

    Leave a comment:


  • fenderbaum
    replied
    Porsche GT3 skallet kom vel egentlig til MR-01 og skal passe awd'en uten problemer.

    Leave a comment:


  • Rc-Boy
    replied
    Skjønner, men på det karroseriet jeg har bestilt da, de festene går rett i sporet på chassi eller?

    Leave a comment:


  • fenderbaum
    replied
    De passer nok ikke de heller. Dessverre
    Her ser du hvorfor. Begge har innpress 0. Legg og merke til hullet til akslingen.

    Last edited by fenderbaum; 28 April 2008, 19:46.

    Leave a comment:


  • Rc-Boy
    replied
    Da har jeg bestilt meg et Porsche 911 GT3 karroseri som passser til awd og mr-015(?), men passer de felga som følger med da på min awd?

    Leave a comment:


  • Rc-Boy
    replied
    Søren også, fant noen skikkelige kule alu felger i BBS look (svarte). Hadde passa yperlig til Skylinen min . Er det noen andre som selger alu felger her til lands da (som passer til awd)?

    Leave a comment:


  • fenderbaum
    replied
    De vil ikke passe, dessverre. mr-02 og 015 har utrolig mange tøffe felger men har en helt annen måte å festes på.

    Leave a comment:


  • Rc-Boy
    replied
    Hmm... er ikke helt sikker på hvilke batterier du burde kjøpe, jeg kjører med Varta Rechargeable Power Acu 900mAh 1,2volt. De funker bra i min mini-z AWD, bilen er kvikk og fin og de holder lenge, kjøpte de på Clas Ohlson for ca150kr.
    Men jeg lurer på noe, har sett på alufelger og da kom jeg over noen som var skikkelig fine men de er til mr-01/mr-02... Vil de passe på en awd? Tenkte og bestille 4stk i 8.5mm men vil vite om de passer først

    Leave a comment:


  • lasse_johansen_88
    replied
    bateri til mini z MR-02

    hvordan bateri burde jeg kjøpe til min mini z? noen pakker me baterier og lader? event pris og hvor kjøper jeg de?

    skal ikke ha noen dritt batterier.

    Leave a comment:

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X