Announcement

Collapse
No announcement yet.

Banebredde for Mini-Z?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tja, tok såklart ikke med noen drev.... Da hadde jeg ikke hatt en undskyldning for å komme ned igjen...
    Til uka er det noen slike skoleavslutninger og sånt, men jeg sitter å vurderer om jeg skal ta en søndagstur neste helg.

Fikk jo bare kjørt den ene bilen.
    De 2 andre må også sjekkes før jeg kan ta "ferie".
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Hvis du vil kjøre til uka zabbe. Hvilken dag passer da?
      Torsdag passer ikke for meg ihvertfall. Da er det skoleavsluttning for hu eldste og da er jeg ikke hos Rune før altfor seint for meg.

Comment

• Må nok komme tilbake til deg på det. Er så mye som skjer om dagen, at jeg er sannelig ikke sikker...
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

Comment

• Ingen hast.
          Jeg er opptatt til og med søndagen.
          Så må jeg liksom bestemme meg for hvilken dag jeg vil dra på....

Comment

• Var en kar som fikk hakeslipp av tidene deres idag
            Måtte legge seg i hardtrening
            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

Comment

• Håper ikke det er samme mann som skulle ha gjort ferdig en bane.........

Comment

• Jeg har lest litt om denne galskapen deres i løpet av de siste dagene, og samtidig blitt litt interessert i tanken på en bane en gang selv.

MEN, det som overrasker meg mest er at dere såpass ofte reiser relativt langt for å kjøre litt! All respekt!

Comment

• Altså det blir jo såklart ikke så ofte som man vil, da det er kjøring og bompenger.
                  De har jo ikke bosatt seg nærme meg, at de kunne gjøre noe så dumt...

Men det blir dessverre litt slik da det ikke finnes noen baner i nærheten som vi kan samles på.

Comment

• Velkommen til galskapen

Er jo ikke sååå mye langkjøring da.
                    Jeg bruker ca 1time til RuneRG og ca 1time til NoBrainer.
                    Så bor jeg jo på bøgda også, så jeg er vant til at man må kjøre for å komme til noe morsomt

En annen ting er vi kjører sjelden "litt". Blir lett 5-6 timer og noen tusen runder...
                    Hvor er Kallak?
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

Comment

• Trøkstad??

Vel det blir sjelden "litt" ja.
                      Er bilen sånn nogenlunde i orden er det minst 600 runder. Men ofte blir det 1000....
                      Er bilen ikke i orden eller jeg skruer andre sine biler, da blir det bare 2-400 runder.

Utrolig morsomt og skikkelig morro når man kan få tips og hjelp.
                      Mye lettere å få tips på banen (uansett hvor banen er hen) enn å ta slike ting via nettet.

Så med ferdig skrudd bil, møt opp på en bane og juster opp bilen.
                      Så blir det masse kjøring etter det.

Ikke gjør min feil og sats på tusen ting på en gang, men sats på en bil og få den med de rette delene, så er det bare gøy etterpå.
                      Det blir "litt" billigere også forresten.

Comment

• Galskap er vel det rette ordet :P
                        Ta en tur over så skal du få kjøre så mye du vil.
                        Dette er utrolig morsomt.

Man får stort sett alltid veldig mye ut av kveldene, da bilene så og si aldri går istykker. 1000+++ runder er normalen. Rekorden er over 3000 runder på en kveld Med 22 - 25 meter banelengde så ser du vi kommer oss et stykke
                        Mini-ZNorway.com
                        Speedy PigZ Raceway

Comment

• Finnes sted som heter Kallak i Trøgstad og, men jeg bor rett ved Ørje, dvs i Marker.

Disse bilene er jo små lyn og.. Eneste grunnen til at jeg er veldig skeptisk til å evnt skaffe noe sånt, er for at jeg har asfaltplass på ca 1 mål på tomta mi, og kan og bruke offentlige veien her (bor midt i ett kryss, med kun jorder alle veier). Men en ting som taler for mini z bil er at jeg har enormt stort hus, så f.eks en bane på 50kvm hadde ikke tatt stort med plass, bare penger..

Men uansett så er det morsomt å lese

Comment

• 50 kvm blir ganske stort og dyrt ja.
                            Samt at skal dette bli skikkelig morro så er det å kjøre med tider og med andre.

hadde vært kult om du hadde hatt mulighet til å bli med en gang da...

Comment

• Jaggu, ser til at jeg får blanke fliser i morgen jo.
                              Kult. Da har jeg mulighet til å ha 90cm på nesten dobbelt så stor strekkning.

Har enda ikke fått large inner turns og pinnene mine, men de kommer nok til høsten en gang.

Dette kan bli bra. Nå må jeg bare utvide stua "litt"... hm...

Comment

• er så typisk altså.
                                for 1 år siden bodde jeg i hus med masser av plass og visste ikke att mini-z existerte.

nå vet jeg en god del og bor i en liten leilighet med minimal plass..... life is unfair sometimes.
                                IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                                Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X