Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z F1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tror jeg veit hvor jeg skal ha transponderen prøver å skjære ut rommet mellom føreren og rattet og mellom armene. beskyttelsesfangeren er på for det fulgte vist med i pakka Så med leppa montert så kan jeg gjøre som Romain Grosjean, trenger jeg å si noe mer:P
    sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

    Comment


    • Like stort glis og eller
      Mini-ZNorway.com
      Speedy PigZ Raceway

      Comment


      • Originally posted by RuneRG View Post
        Like stort glis og eller
        hehe nei kan kræsje like mye
        sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

        Comment


        • skjønner ikke hva jeg surrer med. da jeg sa jeg hadde bestilt den andre ferrari f1 bilen og sa at det var schumacher istedetfor alonso fordi hjelmen var grønn så veit jeg ærlig talt ikke hva jeg har tenkt med. schumacher har vel alltid kjørt med rød/oransje og bilen jeg kjøpte er jo selvfølgelig Massa, noe som er helt knall Jeg tenkte at hjelmen på ferrarien var mørkegrønn og automatisk at det var en tidligere versjon med schumacher haha.. jaja Massa ftw
          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

          Comment


          • svingte F1 bilen noen runder rundt på VeztfoZzen raceway i kveld dæven så morro det var. åssen jeg lå an tidsmessig vet jeg ikke siden jeg ikke hadde no transponder i den. eneste som er bytta er kulelager og hjulmuttere. Bortsett fra det så er den helt stock og klarte seg overraskende bra rundt banen
            sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

            Comment


            • Sjekk post #123 sin video i denne tråden. Så ser di transponder plassering.
              Beklageligvis var jeg edru når jeg lagde den filmen, så benevnelsen på chassiet er feil.

              Kun 1 uke igjen til sesongen starter....
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • takker Lasse

                ja, kun 1 uke igjen
                sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                Comment


                • Endelig!!!
                  Attached Files
                  Stephan
                  Team associated TC6.1

                  Comment


                  • Originally posted by Stephan View Post
                    Endelig!!!
                    YES! endelig godt vi har mini z formel 1 og leke med, for ikke å snakke om F1 2013 til xbox360 hehe, for en uke er LEEEENge det
                    sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                    Comment


                    • Tror jeg må få meg en mini-z F1 selv! Passer godt i hylla som pynt og det ser moro ut å kjøre!
                      Stephan
                      Team associated TC6.1

                      Comment


                      • du burde skaffe deg en det er knallmoro å kjøre den er ganske billig på banzaihobby.com tror det skal være flere igjen av den ene den her http://banzaihobby.com/radio-control...rrari-f10-no.7
                        så får u bli med å kjøre på banene rundt om
                        sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                        Comment


                        • Men skal jeg ha Ferrari'n må jeg få fiksa litt på hjelmen, nå som Kimi har "kommet" hjem!!!
                          Stephan
                          Team associated TC6.1

                          Comment


                          • Da er e bare å løpe å kjøpe for noen rød og hvite striper med litt svart på toppen og bak får du sikkert lett til og vips så har u en kimi gleder meg som en liten unge til å kjøre litt Mini z formel 1 på klubben i morra
                            sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                            Comment


                            • Er ikke noe å lure på det da��bare løpe å kjøpe bil. Og stille på løp!
                              Stephan
                              Team associated TC6.1

                              Comment


                              • jepp kjør på
                                sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X