Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innendørs hall moss i boks og med jord/leire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Razer View Post
    Grønn sitter vesentlig bedre. Men det er Gold som blir enhetshjulet på første løpet, så da er det jo greit å trene med det.
    Riktig som Martin sier her, grepet har variert litt, men om vi holder vinduene igjen og heller bruker avtrekket innimellom for å få fin luft og ut med litt støv i rommet, så blir det mer stabilt. I går så var vinduene oppe en periode og når det er 4 grader ute pluss masse fukt... hva skjer... Jo leira den suger fukt til seg og blir kald i tillegg, og da blir det ikke noe smooth grep for å si det slik. Så vi prøver oss frem til vi finner hva som fungerer best
    www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

    Comment


    • Originally posted by mustitRC View Post
      Riktig som Martin sier her, grepet har variert litt, men om vi holder vinduene igjen og heller bruker avtrekket innimellom for å få fin luft og ut med litt støv i rommet, så blir det mer stabilt. I går så var vinduene oppe en periode og når det er 4 grader ute pluss masse fukt... hva skjer... Jo leira den suger fukt til seg og blir kald i tillegg, og da blir det ikke noe smooth grep for å si det slik. Så vi prøver oss frem til vi finner hva som fungerer best
      Synes grepet igår var ganske jevnt uansett. Men Gold er for våt leire, så jeg vil tro hvit eller blå veien og gå, eventuelt grønn, med mindre banen skal holdes våtere(Men det vil vel neppe funke med den leira?). Slitasjen var ikke ille på de grønne, og grepet ser ut til å nærmest øke med slitasjen, så det blir spennende og se. Skal prøve litt andre compounds fremover også.

      En viktig ting å påpeke er at det ikke er enorme forskjeller
      Last edited by Razer; 20 October 2011, 14:00.
      Martin Sørlie - 1985
      TLR - Absima - Spektrum
      Darkspeed Racing
      www.teamsmallsize.com

      Comment


      • nå gleder jeg meg til søndag for å prøve nye bilen og kjøre på bane for første gang!! det skal bli rått! og håpe at jeg ikke kjører i stykker noe med engang.. hehe. sånn er det å være amatør

        Comment


        • Originally posted by sarping View Post
          nå gleder jeg meg til søndag for å prøve nye bilen og kjøre på bane for første gang!! det skal bli rått! og håpe at jeg ikke kjører i stykker noe med engang.. hehe. sånn er det å være amatør
          Et sted må man jo rett og slett begynne Beste tipset er å prøve å sirkulere lengst mulig uten krasj. Glem å få til hoppene, bare konsentrer deg om å kjøre rundt og få banen i fingrene, så kommer hoppingen etter hvert av seg selv.

          Og, slow is faster!
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • Originally posted by Razer View Post
            Et sted må man jo rett og slett begynne Beste tipset er å prøve å sirkulere lengst mulig uten krasj. Glem å få til hoppene, bare konsentrer deg om å kjøre rundt og få banen i fingrene, så kommer hoppingen etter hvert av seg selv.

            Og, slow is faster!
            Martin har helt rett. *stolt av mine 6 runder uten kræsj*

            Banen i moss er vanskelig, men absolutt overkommelig skummelt å kjøre uten det festet jeg er vant til på kunstgresset

            Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

            Comment


            • Jeg kommer nok ikke til å sette noen beste tider med det første Nei jeg skulle vel strengt talt hatt litt snillere Kraft i kjerra.. men men men gøy skal det iallfall bli

              Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

              Comment


              • Og til de som kjører TLR 22:

                Attached Files
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment


                • Noen som har testet ProLine Suburbs?

                  Comment


                  • Originally posted by grelland View Post
                    Noen som har testet ProLine Suburbs?
                    Tror ingen har kommet så langt. Har tenkt på å bestille de i M4, men ikke gjort det enda...
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • da prøver jeg de. Har tre sett i M3

                      Comment


                      • Originally posted by grelland View Post
                        da prøver jeg de. Har tre sett i M3
                        Søndag? Spent på å høre hva du synes!
                        Martin Sørlie - 1985
                        TLR - Absima - Spektrum
                        Darkspeed Racing
                        www.teamsmallsize.com

                        Comment


                        • Da blir det tur til Moss i morra, er det mange som har tenkt seg bort i hallen i morra eller er det Søndag som er mest brukt?
                          Team Elefun \ Xray NT1
                          Tom Erik Haaversen \70 mod.

                          Comment


                          • Da har jeg fått prøvd meg på banen for første gang i dag! Og det var fett håper på en tur på onsdag el torsdag igjen! Trenger å få kjøpt inn litt verktøy først! Kjørte i stykker vinge festet. Ellers gikk det over all forventning! Trur beste tiden min var på 34 sek i dag. Ikke akkurat mye å rope hurra for da.. Hehe

                            Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

                            Comment


                            • Er det noen som har tenkt seg en tur i hallen i kveld?

                              Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

                              Comment


                              • Originally posted by sarping View Post
                                Er det noen som har tenkt seg en tur i hallen i kveld?

                                Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
                                Jepp, så det er bare og komme!
                                Marius Johansen - http://tnrc.ipublish.no/ - Team Mustitrc
                                Team associated - Vampire racing - Rb - Jconsepts - Savox - Sanwa

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X