Originally posted by Razer
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Innendørs hall moss i boks og med jord/leire
Collapse
X
-
Riktig som Martin sier her, grepet har variert litt, men om vi holder vinduene igjen og heller bruker avtrekket innimellom for å få fin luft og ut med litt støv i rommet, så blir det mer stabilt. I går så var vinduene oppe en periode og når det er 4 grader ute pluss masse fukt... hva skjer... Jo leira den suger fukt til seg og blir kald i tillegg, og da blir det ikke noe smooth grep for å si det slik. Så vi prøver oss frem til vi finner hva som fungerer best
www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *
-
Synes grepet igår var ganske jevnt uansett. Men Gold er for våt leire, så jeg vil tro hvit eller blå veien og gå, eventuelt grønn, med mindre banen skal holdes våtere(Men det vil vel neppe funke med den leira?). Slitasjen var ikke ille på de grønne, og grepet ser ut til å nærmest øke med slitasjen, så det blir spennende og se. Skal prøve litt andre compounds fremover også.Originally posted by mustitRC View PostRiktig som Martin sier her, grepet har variert litt, men om vi holder vinduene igjen og heller bruker avtrekket innimellom for å få fin luft og ut med litt støv i rommet, så blir det mer stabilt. I går så var vinduene oppe en periode og når det er 4 grader ute pluss masse fukt... hva skjer... Jo leira den suger fukt til seg og blir kald i tillegg, og da blir det ikke noe smooth grep for å si det slik. Så vi prøver oss frem til vi finner hva som fungerer best
En viktig ting å påpeke er at det ikke er enorme forskjeller
Last edited by Razer; 20 October 2011, 15:00.
Comment
-
Et sted må man jo rett og slett begynneOriginally posted by sarping View Postnå gleder jeg meg til søndag for å prøve nye bilen og kjøre på bane for første gang!! det skal bli rått! og håpe at jeg ikke kjører i stykker noe med engang.. hehe. sånn er det å være amatør
Beste tipset er å prøve å sirkulere lengst mulig uten krasj. Glem å få til hoppene, bare konsentrer deg om å kjøre rundt og få banen i fingrene, så kommer hoppingen etter hvert av seg selv.
Og, slow is faster!
Comment
-
Martin har helt rett. *stolt av mine 6 runder uten kræsj*Originally posted by Razer View PostEt sted må man jo rett og slett begynne
Beste tipset er å prøve å sirkulere lengst mulig uten krasj. Glem å få til hoppene, bare konsentrer deg om å kjøre rundt og få banen i fingrene, så kommer hoppingen etter hvert av seg selv.
Og, slow is faster!
Banen i moss er vanskelig, men absolutt overkommelig
skummelt å kjøre uten det festet jeg er vant til på kunstgresset
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Comment
-
Tror ingen har kommet så langt. Har tenkt på å bestille de i M4, men ikke gjort det enda...Originally posted by grelland View PostNoen som har testet ProLine Suburbs?
Comment
-
Da har jeg fått prøvd meg på banen for første gang i dag! Og det var fett
håper på en tur på onsdag el torsdag igjen! Trenger å få kjøpt inn litt verktøy først! Kjørte i stykker vinge festet. Ellers gikk det over all forventning! Trur beste tiden min var på 34 sek i dag. Ikke akkurat mye å rope hurra for da.. Hehe
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Comment
-
Jepp, så det er bare og komme!Originally posted by sarping View PostEr det noen som har tenkt seg en tur i hallen i kveld?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Marius Johansen - http://tnrc.ipublish.no/ - Team Mustitrc
Team associated - Vampire racing - Rb - Jconsepts - Savox - Sanwa
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment