Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innendørs hall moss i boks og med jord/leire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dæven.. knall hopp, trenger ikke rare farta for å hoppe solid der, skal bli artig å se når hoppet er ferdig

    han mats har jeg gått i klasse med på eidsvoll videregående skole for 9 år sida ca, verden er ikke stor
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

    Comment


    • Originally posted by fastolsen jr View Post
      Fritt for å ikke stå ved "Rema 1000" skiltet når det kommer en bil flyvende hehe.. Ser kjempebra ut dette
      Vi har regnet ut at i utgangspunktet så vil REMA1000 plassene være de rimeligste og enkleste stedet å stå, mens derimot om man nærmer seg kyosho skiltet så blir alt mye vanskligere.... ha ha Så her blir det fritt frem
      www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

      Comment


      • Får klamre meg fast til Kyosho skiltet jeg da Can't wait!
        Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
        Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
        Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

        Comment


        • Kyoshoførere lar seg ikke skremme av at det er vanskeligere, betyr bare at det går fortere.

          Comment


          • Litt mere Kyosho reklame

            Pluss litt reklame for andre ting også ha ha

            www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

            Comment


            • ser kanon ut, men den landinga høres ikke heeelt god ut.
              Ellers, kongetiltak!!!!!

              Comment


              • Her gjelder det å time landinga ja ingen tvil om det! Litt rart å reise hjem fra hallen allerede nå... klokken er jo bare 2.23.... Men godt å vite at Marius og Mats tar vare på hallen! De har vel tenkt å døgne ett par døgn nå tror jeg... De gutta er ikke gode i hodet.... ikke bra! Viktig å få nok søvn.....

                Vi går en spennende vinter i møte nå, og jeg er spent på nivået etterhvert når vi skal ut å kjøre drill på store mesterskap! Tror dette kan øke nivået enormt, og ikke minst blir det helt konge å få med 1/8 gutta nå i vinter, dette blir vinn vinn! Tror det kommer til å bli mange fine SC fighter her også!

                Marius testet ASSEN sin idag og det funker latterlig bra...
                www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                Comment


                • En ting er at man gleder seg til å teste dette her, men jeg syns også det allerede nå er på plass sin med en diger kanontakk for at dere setter av så mye tid og resurser på dette prosjektet. Jeg er imponert, og håper at dette tiltaket kan gi ringvirkninger utover Østfold så flere rc-førere i Norge får opp øynene for både enkelheten og underholdningsverdien i disse klassene.
                  [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                  -----------------------------------------------------

                  Comment


                  • Det nærmer seg målet
                    det ble gjort mye i går og kom godt i gang med banemarkering og en del smått.
                    Selv skulle jeg gjerne "flyttet" dit for helgen, men andre tidligere avtalte plikter kaller.... Det er jævlig "surt" å ikke få med seg åpningen..

                    Jeg vil også takke "gutta" for muligheten til å hjelpe til. Dette er et enormt bra tiltak!
                    Nå som eldstemann på 4 virkelig begynner å få interessen også er det bare ekstra morro å holde på. og det å få muligheten til å holde på slik hele året er bare helt RÅTT!

                    Nå gjelder det bare å fortsette "eksponeringen" å spre dette ut til mannen i gata også for å øke rekruteringen.
                    NRK innslaget i går er jo en meget god start!...

                    Nokk en gang takk!

                    også noen bilder




                    AE B4.1 FT, AE B44.1 FT, AE SC10 4x4 FT, osv osv osv
                    HPI E firestorm, Vintage Lazer ZX-RR,

                    Comment


                    • Originally posted by mustitRC View Post
                      Pluss litt reklame for andre ting også ha ha

                      http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/280952/
                      Spennende saker, på nyhetene å greier, ikke værst!

                      Ellers gleder meg stort til at jeg får tatt turen til nye banen, usikker på når det blir, men gleder meg =)
                      TLR 22

                      Comment


                      • Alt er pakket og klart! Barn er levert hos barnevakt og kjærring er fornøyd! Enda bedre at hun ikke helt vet hvor mye penger jeg kommer til å bruke på denne galskapen i vintersesongen! Gleder meg som en unge til imorgen!

                        Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                        Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                        Comment


                        • Knall å få nrk-innslag allerede og håper de kommer tilbake i løpet av vinter'n når det er full aktivitet der! Bra jobba Magne!

                          Helt villt av alle dere som står på der nede! -Ergelig å misse åpningen i dag (Fam.day for min del), skal komme sterkere tilbake!

                          Kos dere!

                          Comment


                          • Hsr bare 1 ord. Helt rått. Sliter med å få feste, men det ble bare bedre og bedre. Nye dekk så er jeg nesten der overrasket over at jeg ikke ødela en eneste del!

                            Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

                            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                            Comment


                            • Originally posted by Thomaseh View Post
                              Hsr bare 1 ord. Helt rått.

                              Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
                              Det var to ord. Sorry, men MÅTTE bare.

                              Comment


                              • Noen som har tatt noe bilder i dag
                                MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X