Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innendørs hall moss i boks og med jord/leire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Må bare ordne meg barnevakt først, så er jeg klar

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

    Comment


    • Til de som har tenkt seg opp i hallen idag onsdag 26.10

      I dag kjører vi igang med litt Mexikansk gryterett med karbonade deig! Satser på å ha den klar til ca 17.30, skal se om
      jeg klarer å rote med litt loff også Kaffen er klar kl17

      Dette blir sjukt
      www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

      Comment


      • Originally posted by mustitRC View Post
        I dag kjører vi igang med litt Mexikansk gryterett med karbonade deig! Satser på å ha den klar til ca 17.30, skal se om
        jeg klarer å rote med litt loff også Kaffen er klar kl17

        Dette blir sjukt
        Hold av litt til meg a, er der i 18-tida!!
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • Originally posted by Razer View Post
          Hold av litt til meg a, er der i 18-tida!!
          OK, lager egen kjele til deg! (Erfaring etter USA tur......) Kommer Juliussen, må jeg vel ha ennå en kjele på lur..... (Også erfaring etter USA tur.....) Vel og merke samme tur, der lerte jeg og Ketil en lekse.

          "Ingen ting skal gå til spille"

          God gammeldags viking skikk, hvor det ble plyndret og ........, pluss høyt inntak av føde i alle former. Og når jeg lukker øynene og tenker tilbake på noen av måltidene jeg fikk være med på hvor både de respektives ikke helt usjenerte porsjoner pluss oss som nesten måtte passe fingrene våre så ikke de gikk med i dragsuget.

          Helt rått!
          www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

          Comment


          • Originally posted by mustitrc View Post
            ok, lager egen kjele til deg! (erfaring etter usa tur......) kommer juliussen, må jeg vel ha ennå en kjele på lur..... (også erfaring etter usa tur.....) vel og merke samme tur, der lerte jeg og ketil en lekse.

            "ingen ting skal gå til spille"

            god gammeldags viking skikk, hvor det ble plyndret og ........, pluss høyt inntak av føde i alle former. Og når jeg lukker øynene og tenker tilbake på noen av måltidene jeg fikk være med på hvor både de respektives ikke helt usjenerte porsjoner pluss oss som nesten måtte passe fingrene våre så ikke de gikk med i dragsuget.

            Helt rått!
            Kamuflert mobbing!!!
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

            Comment


            • Martin Sørlie - 1985
              TLR - Absima - Spektrum
              Darkspeed Racing
              www.teamsmallsize.com

              Comment


              • Originally posted by Razer View Post
                Kamuflert mobbing!!!
                Heller meget imponert at det i det hele tatt var mulig, jeg har prøvd litt i det skjulte men strakk ikke helt til!
                www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                Comment


                • Jeg kommer jeg også...
                  Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
                  MustIt RCsenter..

                  Comment


                  • to kjeler ekstra med andre ord!
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • Er det kjøring der i dag?
                      Roger Berntsen 1969 Mod
                      Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                      Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                      Comment


                      • kjøring og en god dose "skit preik"
                        AE B4.1 FT, AE B44.1 FT, AE SC10 4x4 FT, osv osv osv
                        HPI E firestorm, Vintage Lazer ZX-RR,

                        Comment


                        • Jaggu, fin dag på banen igår igjen, med gryterett servert ved ankomst og greier og greier:P

                          Testet litt mer dekk, og det å ha gull Barcodes foran også på 2wd gjorde susen, så vi får håpe Mustit får inn disse. Grepet har begynt å komme seg veldig, og med blå Barcodes følte jeg at det virkelig nærmet seg noe bra

                          Alt i alt en knallkveld, og banen setter seg bare bedre og bedre, så kom igjen og meld dere på til helgas løp folkens!!
                          Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

                          Comment


                          • Tilbake nå etter 3de Tur på bane overhode.. jeg sliter veldig med hopp combo, mens store hoppa går greit nok. I dag klarte jeg oxo unngå å kjøre i stykker noe, så da er jeg fornøyd! Synd at jeg jobber på søndag og ikke får vært med på løpet! For dette er skikkelig skøy gleder meg allerede til neste tur!

                            Comment


                            • Da er bilen ferdig bygget og elektronikken montert. Så da håper jeg det kan bli noen turer til Moss fremover

                              For meg utgår nok det meste av helger. Så jeg lurer på da, er det noen faste ukedager hvor det er mer folk å trener enn andre?
                              Ole Christian Solli
                              www.gmbk.no

                              Comment


                              • Originally posted by Ole C View Post
                                Da er bilen ferdig bygget og elektronikken montert. Så da håper jeg det kan bli noen turer til Moss fremover

                                For meg utgår nok det meste av helger. Så jeg lurer på da, er det noen faste ukedager hvor det er mer folk å trener enn andre?
                                Onsdager og Torsdager er de mest folksomme dagene i uken
                                www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X