Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innendørs hall moss i boks og med jord/leire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    jeg tror ikke det er noe vits i å prøve 1/8 der bare for å se om det går.Over lengre tid vil dette bare slite mere enn 1/10.
    greit den har bedre grep,men også mye kraftigere motor pga vekt.Og alle har vel sett att en 1/8 uten problemer klarer å slite seg løs fra underlaget.Og da skader den mere enn en mindre modell.

    Uansett så er det mustit som bestemmer.Og det må vi respektere.
    DET blir ett utrolig opplegg dette her,så stå på mustit.
    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

    Comment


    • #77
      Hadde vært stor stas å få til kjøring en gang i uke herfra også, men det er jammen ikke enkelt å få til med såpass lang reisevei. Håper at det er mulig å få ned en slags terminliste for en vinterserie/cup i denne hallen, så man kan planlegge å få deltatt på så mange runder som mulig. Jeg gleder meg til å besøke dette anlegget!
      [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
      -----------------------------------------------------

      Comment


      • #78
        Hva er reglene for SC-klassen? Dette høres morro ut, men når jeg ser på den lille buggybanen på Hvervenbukta, så er ikke den egnet for min type bil føler jeg. Alt for mange krappe små hopp som blir helt unaturlig. Blir vel som dårlige fartsdumper.
        Hvordan blir denne i forhold til den på Bukta?
        Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
        Multiplex FunCub 3s

        Comment


        • #79
          en liten snik titt bilde er fra søndag.... og ute av fokus...
          (men det er bare for at ingen skal kunne se detaljene )

          AE B4.1 FT, AE B44.1 FT, AE SC10 4x4 FT, osv osv osv
          HPI E firestorm, Vintage Lazer ZX-RR,

          Comment


          • #80
            kjøpte meg en TA B4.1 i dag kun for å kjøre på denne banen Ser frem til å ta turen til Moss.

            Comment


            • #81
              Dette tror jeg kommer til å bli utrolig bra! Imponerende initiativ. Kudos til mustitRC!
              "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

              Comment


              • #82
                Originally posted by Torsen View Post
                Hva er reglene for SC-klassen? Dette høres morro ut, men når jeg ser på den lille buggybanen på Hvervenbukta, så er ikke den egnet for min type bil føler jeg. Alt for mange krappe små hopp som blir helt unaturlig. Blir vel som dårlige fartsdumper.
                Hvordan blir denne i forhold til den på Bukta?
                Tror nok hoppene kommer til å bli rundere her ja Men fortvil ikke, jeg har hørt rykter om at hoppene skal forandres på bukta neste år. Når det gjelder bane design så har vi fått forslag både fra Kai Rønning og Ketil Pettersen, vi kommer til å prøve å lage det så nærme US style som mulig, så vi satser på litt kule hoppkombinasjoner og spenstige hinder

                Vi gleder oss sjukt for å si det mildt......

                Det blir en cup, både i buggy og SC, vi må bare vente å se på datoer for NC runder osv. Vi vil ikke ødelegge slik at dette krasjer med noe annet fra Offroad arrangement.

                Slik det ser ut nå så blir det en VampireRacing/Proline cup Men vi har mye på blokka om dagen og jobber kontinuerlig med flere ting, så ingen ting er spikret

                Og vi takker for alle ideer og forslag/hjelp osv.!

                Vi kan jo nevne at Smallsize har gått inn som sponsor (bare for å gi de litt ekstra reklame he he Så om noen vet eller kjenner til noen som dette kunne vært aktuelt for så bare si ifra! Her kommer det til å bli dekning både på NRK osv. Vi er i planleggingsfasen på å starte RC TV, eller en dokumentarserie som skal omhandle rc livet i Norge også.

                Dette blir sjuke ting!
                www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                Comment


                • #83
                  Kjenner jeg ser lysere på vinter'n nå

                  Blir det kun prolinedekk i den cup'n da? suburbs 2.0 ?
                  MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                  Comment


                  • #84
                    Idag har vi kjørt på leiren med både hoppetusse og valse
                    Dette blir helt sjukt! Planen nå er å la banen tørke noen dager før vi fortsetter å valse den
                    Vi har enda ikke fått inn all leiren, så det blir enda større!
                    Legger med noen bilder fra dagens dugnad..
                    Attached Files
                    Last edited by maricius; 14 September 2011, 20:42. Reason: skrivefeil
                    Marius Johansen - http://tnrc.ipublish.no/ - Team Mustitrc
                    Team associated - Vampire racing - Rb - Jconsepts - Savox - Sanwa

                    Comment


                    • #85
                      Sjuke sjuke ting!
                      I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                      Team Associated B44.1
                      Team Associated B4

                      Comment


                      • #86
                        Liten snutt fra gårdsdagens økt

                        www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by sirkandal View Post
                          Kjenner jeg ser lysere på vinter'n nå

                          Blir det kun prolinedekk i den cup'n da? suburbs 2.0 ?
                          Om det blir en Prolinecup, så kommer det til å bli bare proline dekk i den cupen, og det er for at vi da håper at vi kan få solgt nok dekk til at vi kan ha kul premiering og god stemning Ikke minst kommer vi til å gjøre ett forsøk på å få igang organisert trening for de yngre Der må vi kanskje leie inn litt hjelp, går dette galt sover både jeg og Asim på gata fra og med Mars 2013 ha ha
                          www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                          Comment


                          • #88
                            Detta blir bare helt værst !
                            Ikke ofte jeg gleder meg til vintern...
                            Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                            Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                            Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                            Comment


                            • #89
                              Jeg har ikke ord...

                              Jo forresten det har jeg: finns det sesongkort på Horten-Moss ferga?

                              Forøvrig må dere østfoldinger komme opp med et nytt kraftutrykk. "Sjuke ting" dekker ikke dette her lenger. Her må det eksplosiver, Nordlendingblod og mental forstyrrelse til for å beskrive hvor fett dette tiltaket er.
                              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                              -----------------------------------------------------

                              Comment


                              • #90
                                Orgasmisk!
                                Me & My Own Wallet Racing Team
                                Team Pampers
                                TeamAssoTamiYoko

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X