Announcement

Collapse
No announcement yet.

Short Course - Ny klasse?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha.

hmm Kansje jeg bare skal dra over med noe silicon med en gang.
    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

• Originally posted by MatsNorway View Post
      haha.

Kansje jeg bare skal dra over med noe silicon med en gang.
      Mente inni diffen. Fettet flyr til alle kanter i ytterkantene i diffen, og da ender du opp med null fett igjen i midten. Olje flyter tilbake.

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

• Jeg har flylt den helt opp. fylte også hulrom rundt osv.
        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

• Originally posted by MatsNorway View Post
          Jeg har flylt den helt opp. fylte også hulrom rundt osv.
          Si ifra når det ikke funker da.

Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• will do. i TL tråden.
            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

• Bestemte meg for å sjekke ut de forskjellige modellene og bakkeklaring.
              Litt av greia syns jeg da, er at disse skal gå på mere humpete og tregere baner en buggys osv. så jeg syns de skal ha litt bakkeklaring og tilhørende humpete baner.

Man kan jo nesten se utviklingen av SC på modellene, eller?

La meg tippe:
              Slash
              Strike (egentlig en ombygd highroller?)
              Blitz
              SC10

Tror striken egentlig kom senere men tror losi var litt mere tro mot SC "stilen" muligens ved en tilfeldighet da de bygde om high roller. Men, men.

HPI Blitz

Losi Strike

Associated SC10

Traxxas slash. av en eller annen merkelig grunn finner jeg ikke chassie bilde fra siden.
              ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

• Har fått inntrykk av at en av de som laget Slash for Traxxas byttet jobb til Losi og hadde hovedansvar for Strike. Finner ikke stedet jeg leste det nå.

Comment

• Originally posted by tesdal View Post
                  Har fått inntrykk av at en av de som laget Slash for Traxxas byttet jobb til Losi og hadde hovedansvar for Strike. Finner ikke stedet jeg leste det nå.
                  Korrekt, Keith Whistler jobbet med Striken. Han jobbet vel og merke ikke hos Traxxas, men drev sitt eget batterifirma som drev med matching av batterier for konkurransebruk. Da Lipo tok over bestemte han seg for å legge ned bedriften, og Losi huket tak i han. Han kjørte da Traxxas Slash på fritiden.
                  Martin Sørlie - 1985
                  TLR - Absima - Spektrum
                  Darkspeed Racing
                  www.teamsmallsize.com

Comment

• Caster Racing short course

Caster Racing hiver seg på bølgen med 1/10 short course

Spørs om det ikke blir en sånn på meg når den kommer
                    www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
                    CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
                    +++

Comment

• Spennende, men stygg var den.

Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Originally posted by njoy View Post
                        Caster Racing hiver seg på bølgen med 1/10 short course
                        YouTube- scoretruck_0001.wmv

Spørs om det ikke blir en sånn på meg når den kommer
                        Men tror jeg tok feil på str. det blir en 1/5 bil og body er bare en prototyp,ny body kommer.

Les mer her http://casterracingusa.com/forum/sho...1712#post41712
                        www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
                        CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
                        +++

Comment

• Svarte, hvordan motor skal det sitte i denne da? Må jo være svinedyr.

Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Min siste kreasjon på "firmabilen". Fargene vises ikke ordentlig på bildene.

Bil: Tamiya PS-24 Flouroscent Orange og Tamiya PS-12 Silver
                            Lykter og vinduer: Tamiya PS-31 Smoke

Og til dere som mener Strike er en dårlig bil:

Jeg var hos MossRC å kjørte her en dag, og tenkte at siden alle de som sier dette er en dårlig bil mener det, så måtte jeg teste om den virkelig var så dårlig...

Jeg hoppet så langt jeg kunne, bygde om hoppet så det ble større, tok utallige saltoer og kålabøtter uten at noe ble ødelagt. Jeg tok fart en 30-40 meter rett inn i en to tom fire planke. Bilen fløy 1-1.5m opp i luften og landet på taket. INGEN skade. Til slutt nærmet det seg stengetid. Da tok jeg fart en 20-30 meter, over langsiden på MossRC banen, og RETT inn i betongveggen på full spiker i enden av langsiden. Da klarte jeg å ødelegge den. Da brakk chassiet i festet ved dempertårnet foran. Dette tok rundt en time å fikse.

Til de som ikke tror meg og mener dette er en overdreven historie; Spør Trular har på forumet. Han så det!

Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Så det å herje/krasje og "overleve" noen idiotiske forsøk er ensbetydende med at en bil er bra ?????

Denne argumentasjonen er det mest barnslige jeg har hørt og det mest tåpelige argumentasjon for at det er en bra bil (Ref starten på teksten: "Til dere som mener at Strike er en dårlig bil".
                              Som selger av Strike har du vel intet annet å framføre.

Alle andre som vil gjøre seg opp sin egen mening oppfordres til å lese dette, det er innlegg skrevet av eiere av bilen:

Og: Jeg har hverken sett og langt mindre prøvd en Strike og har fortsatt INGEN PERSONLIG MENING OM BILEN.

Dessuten: Hva har innlegget med "Shortcource - Ny klasse" å gjøre ??
                              Kurt Johansen- Steinkjer

Comment

• Originally posted by KuJo View Post
                                Så det å herje/krasje og "overleve" noen idiotiske forsøk er ensbetydende med at en bil er bra ?????

Denne argumentasjonen er det mest barnslige jeg har hørt og det mest tåpelige argumentasjon for at det er en bra bil (Ref starten på teksten: "Til dere som mener at Strike er en dårlig bil".
                                Som selger av Strike har du vel intet annet å framføre.

Alle andre som vil gjøre seg opp sin egen mening oppfordres til å lese dette, det er innlegg skrevet av eiere av bilen:

Og: Jeg har hverken sett og langt mindre prøvd en Strike og har fortsatt INGEN PERSONLIG MENING OM BILEN.

Dessuten: Hva har innlegget med "Shortcource - Ny klasse" å gjøre ??
                                Tja, bilen er så godt som skuddsikker, ingen feil på den og har vunnet løp. Hva mer er det da for å gjøre den til en bra bil Kurt?

Og hvorfor i HELVETE blander du meg inn som selger av Strike? Hva har det med saken å gjøre i det hele tatt? Jeg som individ, person, uavhengig av jobben min har testet denne bilen å skrevet hva jeg mener om den.

Og halvparten av innleggene på RCSC handler jo om alt annet enn Losi Strike.

Innlegget har med Short Course - Ny Klasse å gjøre fordi denne tråden har blitt en diskusjonstråd rundt disse bilene, og fordi blant annet du har slengt dritt om bilen.

Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X