Announcement

Collapse
No announcement yet.

Short Course - Ny klasse?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

K.i.s.s.

Jeg tror nok flere her prøver å skyte spurv med kanoner

Jeg har vært litt i dialog med Martin ang. en SC klasse på klubbløp til neste år (OMK regi).

Det naturlige å gjøre er å innby til dette. Ved få påmeldte puttes de inn i KAOS ("alt er lov") junior eller senior.

Verre er det ikke...

Det er lov å være optimistisk, men realistisk tipper jeg 2-3 påmeldte med SC på et klubbløp.

Vi prøvde for et par år siden et samarbeid med Smallsize der vi innbød til en "Truck Junior" klasse, der det kun var tillatt med Sportwerks Raven ST. Da var det kopiert opp plakater som ble sendt til butikkene. Og det kom 2 stk smårollinger på løp med slike biler... (de ble puttet i KAOS klassen i stedet)

Om jeg tar feil og dette tar av, med masse deltakere. DA kan dere begynne å tenke på regelverk.

K.I.S.S. = Keep It Simple Stupid!

Ellers så er det bart på Bukta og flomlys, så det er bare å dra ut og kjøre!
    Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

Litt offtopic men er det planer om mere matter på hverven bukta? Så video fra NM på siden din.
      ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

Nei, ikke matter. Men vi jobber med å få tak i kunstgress til å ha over hele banen.

Besøk mitt showroom

Comment

hadde det kommet en sc klasse i nærheten kunne kanskje jeg også kjørt litt
          men hadde vært greit å slippe å plukke ut vxl'en da dele inn i 2wd/4wd/børste/børsteløs?
          Last edited by quattro1.9tdi; 12 November 2009, 18:24.
          AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
          utstyr selges klikk her

Comment

ser det er litt usikkerhet om hvordan man skal invitere og få folk til å stille...
            vel. et tips er å se hva andre idrettslag gjør. de annonserer ikke bare på sportsbutikkene, man de henger oppslag i sentere, på skoler osv osv.

Slash-klassen synes eg er en kanonidé for å rekrutere folk, men folk må jo vite at den eksisterer. og for å vite det, må de vite at det eksisterer andre biler en Nikko-biler, og for at de skal vite det, kan man ikkje bare henge oppslag på butikker som kun enkelte vet om at eksisterer... viss dere er med

på et slik "rekruteringsarrengemang" kan man ha flere ting på en gang. nybegynnere kan kjøre løp, proffene kan vise hvordan det skal gjøres (i et eget løp etterpå, med el-buggy, bråke-buggy, whatever..) og gi ferskingene råd og tips til oppsett av bilen osv., butikkene kan ha en liten stand eller noe (der nybegynnere, viderekommne og proffer kan kjøpe batteri, dekk og sånnt stasj og evt SC-biler viss noen tilskuere blir interresert)

se på Gatebil showene f.eks. arranger noe sånnt (kansje ikkje i samme skala da men), da kommer det antakelig folk fra alle veier.
            Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

Comment

Originally posted by crazycarboy View Post
              ser det er litt usikkerhet om hvordan man skal invitere og få folk til å stille...
              vel. et tips er å se hva andre idrettslag gjør. de annonserer ikke bare på sportsbutikkene, man de henger oppslag i sentere, på skoler osv osv.

Slash-klassen synes eg er en kanonidé for å rekrutere folk, men folk må jo vite at den eksisterer. og for å vite det, må de vite at det eksisterer andre biler en Nikko-biler, og for at de skal vite det, kan man ikkje bare henge oppslag på butikker som kun enkelte vet om at eksisterer... viss dere er med

på et slik "rekruteringsarrengemang" kan man ha flere ting på en gang. nybegynnere kan kjøre løp, proffene kan vise hvordan det skal gjøres (i et eget løp etterpå, med el-buggy, bråke-buggy, whatever..) og gi ferskingene råd og tips til oppsett av bilen osv., butikkene kan ha en liten stand eller noe (der nybegynnere, viderekommne og proffer kan kjøpe batteri, dekk og sånnt stasj og evt SC-biler viss noen tilskuere blir interresert)

se på Gatebil showene f.eks. arranger noe sånnt (kansje ikkje i samme skala da men), da kommer det antakelig folk fra alle veier.
              Flott idé! Jeg kan lage og kopiere opp slike plakater.

Når skal vi avtale at du kommer og henter dem, og så drar og henger dem opp i hele Oslo-området?

Besøk mitt showroom

Comment

Originally posted by SHY View Post
                Flott idé! Jeg kan lage og kopiere opp slike plakater.

Når skal vi avtale at du kommer og henter dem, og så drar og henger dem opp i hele Oslo-området?
                nå har det seg sånn at eg bur på da vestlegste vestland da... hehe

Comment

Vi trenger glamourmodeller.

Comment

Originally posted by crazycarboy View Post
                    nå har det seg sånn at eg bur på da vestlegste vestland da... hehe
                    Jeg tar deg på ordet. Jeg har laget plakater som er hengt opp i butikkene. Jeg trykker opp 100 plakater i dag. Hvis du har lyst å være med å spre det glade budskap så er det kjempebra! Hvor vil du ha de levert?
                    Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
                    KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
                    TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

Comment

Originally posted by Kebabkongen View Post
                      Jeg tar deg på ordet. Jeg har laget plakater som er hengt opp i butikkene. Jeg trykker opp 100 plakater i dag. Hvis du har lyst å være med å spre det glade budskap så er det kjempebra! Hvor vil du ha de levert?
                      Doh!!!

Richard, du kan få bli PR-anvarlig for OMK når som helst!!!

Besøk mitt showroom

Comment

Jeg tar deg på ordet...
                        Der sitter du i saksa Ørjan. Ingen Matrix-moves utenom denne kula fra Richard.
                        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                        -----------------------------------------------------

Comment

En annen ting idrettslag gjør, er at de får flere folk med på dugnad, enten det er kjøring, kakebaking eller markedsføring.

Comment

eg kan henge opp plakater på frekhaug, i knarvik, åsane, byn og for den saks skyld. bomba hele byn med plakater. og så kan daniell på radiostyrt modellhobby få noen å klesse opp hos han.

Comment

Originally posted by tesdal View Post
                              Vi trenger glamourmodeller.
                              liker den ideen ja.

Comment

kan hente de i knarvik mellom halv 3 og halv 4

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X