Announcement

Collapse
No announcement yet.

Short Course - Ny klasse?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg skriver det jeg skriver:

- Fordi det du skriver er så gjennomsyret av ditt fåfengte forsøk på å få folk til å tro at bilen er så bra og at det ikke kan ligge mer bak det enn et forsøk på å fremme salget av bilen (fra en butikk hvor du jo jobber)
    - Fordi du starter nest siste innlegg med: "Min siste kreasjon på FIRMABILEN"
    - Fordi du ikke kan lese: Jeg har intet personlig forhold til Strike - har hverken sett eller prøvd den - jeg har (gjentatte ganger) KUN HENVIST til hva ANDRE EIERE skriver om bilen
    -Fordi jeg IKKE har slengt dritt om bilen (se linjen over samt les det jeg har skrevet)
    - Fordi å bruke en argumentasjon om hvor mange krasj bilen tåler er ensbetydende med at denne er bra er idiotisk (unnskyld uttrykket)
    - Fordi at å skryte av hvordan og i hva du har krasjet i åpenbart ikke kan kalles en "test" (som du ynder å kaller det)
    -Fordi din ensrettede skryt av bilen (som selger) kanskje bør oppveies av andres argumenter (NB! Har ikke nevnt ene eneste EGEN mening om bilen)
    - Fordi du åpenbart ikke tåler andre meninger (ref avslutningen av ditt forrige innlegg)
    - Fordi du uttaler deg som den eneste som vet noe om biler og RC og overhodet ikke kan innse at også andre kan vite noe og har en viss kunnskap og erfaring
    - Fordi du i alle sammenhenger må ha det siste ordet uansett hvor tynne og fortvilte argumentene er (og de ender som regel opp i usakeligheter)
    - Fordi det vill være en vesentlig bedre reklame for Smallsize at du dempet deg noe

Med dette skal jeg ikke plage andre lesere mer - de får selv vurdere innholdet i det du skriver.
    Last edited by KuJo; 15 December 2009, 23:09.
    Kurt Johansen- Steinkjer

Comment

• Enig med Fabiz, bilen tåler sinnsykt med pryl! Synes ikke du (kujo) skal henge deg for mye opp i hva andre skriver på forum. For all del kan det være at de har noen jævler av noen motorer.. Men jeg har kjørt 6.5t BL i min, og den har tålt det. Har kjørt på steiner, fotballmål, og alle andre harde objekter.. Bilen har ihvertfall bestått med glans i mine tester... I bunn og grunn en bil der man får mye for pengene!..

Sondre

Comment

• Jeg skriver det jeg skriver:

- Fordi det du skriver er så gjennomsyret av ditt fåfengte forsøk på å få folk til å tro at bilen er så bra og at det ikke kan ligge mer bak det enn et forsøk på å fremme salget av bilen (fra en butikk hvor du jo jobber)

Fremme salget av bilen? Jeg driver ikke en hobbybutikk som selger Strike, så det der var jo et helt anonymt utsagn...

- Fordi du starter nest siste innlegg med: "Min siste kreasjon på FIRMABILEN"

Fordi dette er en bil jeg ikke eier selv ja, hva ville du kalt det?

-Fordi din ensrettede skryt av bilen (som selger) kanskje bør oppveies av andres argumenter

Som selger? Selger for meg selv da eller?

- Fordi du åpenbart ikke tåler andre meninger (ref avslutningen av ditt forrige innlegg)

Jaha, hvis du tolket det innlegget som at jeg ikke tåler andres meninger får du stå for det. Du kalte meg usaklig og var selv usaklig. Hmm...

- Fordi du uttaler deg som den eneste som vet noe om biler og RC og overhodet ikke kan innse at også andre kan vite noe og har en viss kunnskap og erfaring

Jasså ja....

- Fordi du i alle sammenhenger må ha det siste ordet uansett hvor tynne og fortvilte argumentene er (og de ender som regel opp i usakeligheter)

Det var rette ræva som feis det tenker jeg...

- Fordi det vill være en vesentlig bedre reklame for Smallsize at du dempet deg noe

Smallsize? Hvorfor ikke Micromonsters, Mikronor, eller hvilken som helst annen hobbybutikk? Jeg snakker kun for meg selv som individ på dette forumet jeg, så hvor du drar Smallsize ut fra i denne sammenhengen fatter ikke jeg...

Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

Comment

• Det er nok ikke fullt så enkelt som at man bare kan si at man er helt uavhengig på forumet og vips er alle potensielle interessekonflikter (eller mistanker) forduftet.

Når det er sagt har jeg aldri mistenkt Fabiz for å ha underliggende motiver når han uttaler seg på forumet. Han kan sikkert virke litt bråkjekk på forumet (og muligens ellers), men såvidt jeg kan vurdere har han integritet. Når han sier at Strike har fungert bra så tror jeg på det. Det betyr ikke at den vil funke bra for alle andre. At noen melder om problemer betyr heller ikke at alle (inkludert Fabiz) vil ha problemer med den.

Comment

• KuJo, det er helt greit at det blir diskusjoner og at du er like ivrig som alle andre her, men nå fyret du bare oppunder på trass. Dropp det. La de I NORGE som faktisk har kjørt bilen komme med sitt.

Du sier selv at du ikke har noen mening om bilen; da er det vel best å ikke ytre noe som helst heller, nå lager du bare bråk.
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

Comment

• Losi Strike

Har selv en Strike fra Losi og syns det er en utrolig morsom og flott bil å kjøre..

Og er enig med Fabiz at den tåler utrolig mye .... Å får dere som faktisk ikke har prøvd den.. så ikke si noe om den før du har kjørt den selv...

Comment

• Originally posted by Uncharted View Post
                Har selv en Strike fra Losi og syns det er en utrolig morsom og flott bil å kjøre..

Og er enig med Fabiz at den tåler utrolig mye .... Å får dere som faktisk ikke har prøvd den.. så ikke si noe om den før du har kjørt den selv...
                Flere som hiver seg på bølgen ja!

Her er noen bilder etter leking på julaften, KLART man må leke da også.
                Og nei, det var ikke noe problem å kjøre i all den våte snøen, og bilen hadde støkontroll på snøføre, jeg kunne ha lange kontrollerte sladder som Xilian beskriver han har hatt med SC10 uten problem. Elektronikken køddet heller ikke, selv om bilen var full av vann og snø.

Så nå at jeg har kjørt med bindeplugg i mottakeren, haha.

Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Har lekt litt med striken min i snøen jeg og.. Helt super bil! Synes virkelig at losi har gjort en god jobb med denne bilen... Forstår ikke hvorfor folk skal si at det ikke er noe god bil. Bilen tåler jo alt! Er god på bane og har 10 av 10 poeng i morrofaktor! Eneste er jo mottakeren.. Den har jo ikke godt av vann, men hvilke mottakere har det? :P

Sondre

Comment

• Sct er døds artig og kjøre gleder meg til bukta
                    CRC - 3Racing - Tamiya

Comment

• nå har vi kjørt 2 løp til denne klassen og det var selfølgelig en ass sc10 som vant begge dagene med slashene på rekke og rad etter

denne ganen var alderen på den som kjørte litt lavere enn sist.. fra 5-9 år
                      Arild (1980)Radøy RC
                      BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no

Comment

• Jeg har jo en 100% stock SC10 ... Har BL-system klart i skuffen, men lurer jammen på om ikke jeg skal beholde den stock. Den går jo bra rett ut av esken.
                        Eller hva mener folket? (Jeg kjører lipo seff.. men utenom dét, stock.)
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

Comment

• Originally posted by xilian View Post
                          Jeg har jo en 100% stock SC10 ... Har BL-system klart i skuffen, men lurer jammen på om ikke jeg skal beholde den stock. Den går jo bra rett ut av esken.
                          Eller hva mener folket? (Jeg kjører lipo seff.. men utenom dét, stock.)
                          vår kjøres også med lipo. senderen som følger med sc10 rtr er BOSS så den bør byttes

eg har byttet demperolje,servo (ble ødelgd) sender/mottaker til specktrum..
                          da funker bilen helt ok.. ikkje den store frten men den er "treig" nok til at guttungen ikkje knuser den samtidig som farten er ok (ikkje rask) om eg vil kjøre et batteri eller to
                          Arild (1980)Radøy RC
                          BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no

Comment

• Har det dalt litt med interesse for SC igjen? Denne tråden har dabbet litt av...

Det ser ut til å være en liten SC-feber i ferd med å ta av i Grenland. Vi har en mann som har skaffet seg en Hyper 10SC (4WD), og det er bare èn ting å si - dette er latterlig mye gøy for pengene! 3500,- over Norsk disk, RTR med børsteløst sett fra HobbyWing. (Tror radioen er produsert av Futaba.) De fleste av de gamle hardbarka gutta som har lånt denne en runde eller to er helt klare for å kjøpe. Vi snakker litt om en supportklasse på dette i Grenland nå.

- Er det 2WD, 4WD eller blandet klasse man har kjørt løp på til nå?
                            - Er det stemning fra andre klubber for å komme til Grenland på SC løp utendørs i sommer?
                            - Har noen spikret sammen et "regelverk" som kan benyttes utendørs? (Blir jo litt som M-Chassis klassen inne dette.)
                            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                            -----------------------------------------------------

Comment

• Har jo vært vinter veit du.

Titta litt på den Hyper 10SC. Ble litt skeptisk når jeg så at det sitter en 380 motor med "kun" en 35A regulator i den. Regulatoren er beregna på motorer med med enn 12T til offroad bruk. Motoren heller ikke beregna for biler større enn 1/10 onroad, noe som er en god del mindre enn disse SC'ene. Man får også en Slash 4x4 RTR for under 3000,- inkl frakt, moms og fortollingsgebyr fra Statene. Da har man også et bedre børsteløst system og 2,4 GHz radio.

Det det har vært kjørt reine SC-løp i er vel kun stock 2wd, ettersom det ikke har vært noe særlig med SC 4wd på markedet før det siste halve året. 4wd er jo også ganske overlegen på kjøreegenskaper, og de sitter det jo også som regel børsteløse systemer i.
                              Last edited by >Jonas<; 16 April 2010, 14:26.
                              Team RC Companiet - Minicupen.no
                              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• De løpene jeg har vært på har kun vært 2WD. Blandede klasser funker dårlig, da 4x4 er MYE kjappere enn 2WD i SC.
                                Men jeg er klar for løp med 4x4 SC jeg!

Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X