Jeg har jo en swift som er delebil med motor og en med orginal, i tillegg har jeg jo O.S 21VG på vei fra statene som skal inn i swift'n. Jeg trenger ikke 2 orginalmotorer i "reserve" for å holde en gående.
Grunnen til at den er billig er at det er en billig motor, den koster 80£ i England, ca. 1000-1100 her hjemme, jeg har jo startet den, og den har hatt jero i seg, derfor er den billig til salgs.
Jeg hadde en meget vellykket tur på smallsize i dag.
Jeg fikk meg en mach snorstart til 150kr (lett brukt). Samtidig fikk jeg meg 2 fine hitech servoer til 250 kr. pr. stk. passer utmreket som "vinter servo" til styring på buggy'n eller gass-brems på monster'n.
Jeg observerte at Nanda Swift-2 klanen har fått to (2) nye medlemmer i dag, velkommen skal dere være (grattulerer med kjøpet!)
God Jul, (buggy'n skal tynes før det blir godt nytt år!)!
Kom akkurat inn igjen etter en liten julenissetur ute Har kjørt ca 3 tanker idag.. Det regner lett, blåser og er rett og slett skikkelig møkkavær. Kjørt på en humpete plass med mye hopp og sand og ingenting har gått ennå! Den fikk skikkelig juling må jeg si. Virkelig gøy.. Stopper gjør den heller ikke. Anbefales denne buggy'en.
Jeg har ikke sett filmen enda, men takk for engasjementet!
Neste gang blir det nok alu sko, de orginale tålte ingenting de til MTA4'n passet bra, men jeg fortsetter med orginale fjærer.
Hvordan er prisene egentlig, jeg ga 95kr for skoene til MTA'n, er det dyrt eller billig, hvis de funker bra og er billige så fortsetter jeg å handle deler fra www.miniracing.no mange andre deler til MTA4 som passer på Swift, til og med demperne
Orginalt satt det alu clutch på en inferno 777 jeg hadde, syntes den ble veldig fort slitt forhold til composit clutchen.
Helt enig, når jeg hadde alu clutch på kunne jeg tydelig se hvor mye mer slitt den var når jeg tok opp mellom noen liter.
Teflon clutchen ser jeg ikke slitasje på. Liker den måten den biter på også, liksom litt mykere, og slurer litt mer
Comment