Originally posted by Magnus89
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Savage bilder & film
Collapse
X
-
Det du sier nå mener jeg bestemt er feil, jeg mener at myke dekk biter godt på hardt underlag, på mykt underlag har det ikke så mye å si, men der kan dekkene godt være harde (som i harde skovler). Dette mener jeg gjelder uavhengig av kjøretøytype, buggy eller MT.MBX-6
Slash 4x4 rtr
- Midtskogen Raceway-
-
k, skjønner at hardt underlag kan missforståes, jeg mener hardpakket snø eller sand. Hvis knastene er stive vil de lettere gripe ned i massene, i stedet for å bøye av...Originally posted by casevacDet du sier nå mener jeg bestemt er feil, jeg mener at myke dekk biter godt på hardt underlag, på mykt underlag har det ikke så mye å si, men der kan dekkene godt være harde (som i harde skovler). Dette mener jeg gjelder uavhengig av kjøretøytype, buggy eller MT.Originally posted by Magnus89eneste minuset er at de er ganske myke... Hardere dekk ville grepet bedre på hardt underlag...
Comment
-
Aldri opplevd det som et problem, det er på det føret jeg har opplevd at grepet til Mulcherne er litt i overkant bra. På den type føre pleier jeg å bruke orginale MTA dekk da de er store og raske og et grep som gjør ræva lett å legge ut. Kjøreegenskaper på den vettu :wink:MBX-6
Slash 4x4 rtr
- Midtskogen Raceway-
Comment
-
Ja. Sansynligvis derfor det selles ekstra myke dekk til dem som kjører på asfaltOriginally posted by casevacDet du sier nå mener jeg bestemt er feil, jeg mener at myke dekk biter godt på hardt underlag, på mykt underlag har det ikke så mye å si, men der kan dekkene godt være harde (som i harde skovler). Dette mener jeg gjelder uavhengig av kjøretøytype, buggy eller MT.Originally posted by Magnus89eneste minuset er at de er ganske myke... Hardere dekk ville grepet bedre på hardt underlag...
Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Jørn Birkeland. 74.Modell
http://www.bountyhunter4x4.com/
Comment
-
Du leste kanskje ikke hva jeg svarte... Hardt som i hardpakket... Ikke som i asfalt. Tror du jeg kjøper sånne dekk for asfalt?Originally posted by jornbrJa. Sansynligvis derfor det selles ekstra myke dekk til dem som kjører på asfaltOriginally posted by casevacDet du sier nå mener jeg bestemt er feil, jeg mener at myke dekk biter godt på hardt underlag, på mykt underlag har det ikke så mye å si, men der kan dekkene godt være harde (som i harde skovler). Dette mener jeg gjelder uavhengig av kjøretøytype, buggy eller MT.Originally posted by Magnus89eneste minuset er at de er ganske myke... Hardere dekk ville grepet bedre på hardt underlag...
Comment
-
De går bra og bestille fra New Era, du må bare sende dem en mail med nummer, navn og antall av hva du vil ha. Du får da en mail tilbake med beskjed om total sum og frakt samt mailkonto som pengene skal overføres til. Du må så overføre penge via Pay Pal. (Overføres til Franksr.Futura@covad.net).
NB! Du må også oppgi adresse varene skal sendes til og navn og adresse
til den som eier kortet du skal betale med.
Jeg har handlet der flere ganger. De sender med USPS så du har varene i løpet av en uke
Husk at du må betale gebyr på kr. 80,- og 25% moms når du henter varene på posten.Tom N, 68, Larvik
Comment
-
Her er bilen jeg hentet meg. Originalt en Savage 25. Men jeg har mer eller mindre ombygd den til SS 4.6 med K4.6, tunedpipe, dualdisk, justerbare øverarmer og litt mer.
Lakket noen svarte detaler ikveld, og vasket den, for å få den litt min stil :wink:
Har litt planer for den, har veldig lyst å bygge dne om til en racer med andre tvp'r, dempere, felger/dekk, drivverk, midtank og litt sånt. Men er økonomien jeg lengter etter, koster litt det der.
Midlertidig blir den bare slik

Jørgen | Savage X
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment