Sweet Jørgen,blir 25 motor i min nå
Begynner å bli fin nå syns jeg
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Savage bilder & film
Collapse
X
-
dremmel???! OUCH! Det må ha tatt dager, hvis du bare legger den i plumbo og vann et par minutter, og børster av med en gammel tannbørste får du en helt jevn overflate... Plumbo løser opp aluminium, så ikke glem den i løsningen. Det er heller ikke lurt å gjøre dette med komponenter med skruehull, siden gjengene forsvinner. ellers funker det utmerket. Jeg gjorde dette med motorplate og skidplates på min.
Comment
-
-
Jeg kjøpte det hos New Era Models : http://www.neweramodels.com/prod60_savage21.htm
Send dem en mail med info om hva du skal ha, og adressen din. Du får så en mail tilbake med info om hva du skal betale. Du må så overføre penger via PayPal til adresse du får oppgitt av dem. Fungerer greit.
Betalte 244,- USD inkludert frakt. (ca kr. 1490,-)
Du må legge til kr. 80,- i gebyr og moms.
Grei pris for 3,5mm chassiplater, 3,5mm motorplate, 3,5mm skid plate, 6stk Titan drivaksler. Motor og gearkasse blir 12mm lavere en originalt.
Helt andre kjøre egenskaper i bilen med dette settet.
Skiftet også samtidig motor , ny moddifisert STS 30DM fra RC Musmroom i Hong Kong: http://rc-mushroom.com/index.php?cPa...a&filter_id=45
Denne får du for 151 USD (kr. 936,-) inkl. frakt. De skrev ned verdien på invoicen så jeg slapp moms også. Dette er helt klart den råeste motoren jeg har hatt, OS 30, Collari 32 og SF 32 er ingen ting i forhold
Tom N, 68, Larvik
Comment
-
-
[pirke pirke] : du burde jo tenke på slitasjen både på dremmel og utstyr. for og ikke å snakke om strømforbruketOriginally posted by Jørgen View PostKostet ingenting. Brukte bare Dremmelen.
så jo, litt kostet det ^^ måtte bare... [/pirke pirke]
Uansett, det ble bra Jørgen
men personlig så liker jeg det lilla på bilene mine veldig godt. når jeg kjøper ting i alu så sørger jeg alltid for att de er lilla ^^
Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment