Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nexus411 View Post
    aah,jaok, da blir det vel i morgen da ?, jeg tror jeg kommer, men uten bil, venter på noe andre deler samt kontroll, blir sendt på mandag, å kommer til meg på torsdag, såe :P
    Aner ikke om Jan Erik har fått vært på bana i dag å testa den nye omtalte pumpa han har kjøpt...?
    Har han det , kan det være muligheter for kjøring....

    Jeg for min del kan ikke dra dit uansett i morgen...
    Må i barnedåp...
    2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
    HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



    sigpic

    Comment


    • Originally posted by re-load View Post
      Pokker , er det noe som heter det også... :S

      Jeg for min del kommer ikke til å kaste mere penger i dass på servoer heretter, jeg kommer til å holde meg til hitec / rhino. De vet jeg funker knallbra.
      Men det er mulig jeg kommer til å teste Spektrum radio.
      Kule radioer med nice design , syns jeg.
      Har du bra erfaring med spektrum? de fleset konverter omvendt, ifra spektrum til futaba. Kjøpte selv spektrum da jeg hørte så mye bra om det herifra, men var bare dritt. Etter kjøp av futaba 3pm som nå er 3 år gammel har jeg aldri mista signal eller hatt noe som helst annet radio relaterte problemer.

      Comment


      • Originally posted by re-load View Post
        Aner ikke om Jan Erik har fått vært på bana i dag å testa den nye omtalte pumpa han har kjøpt...?
        Har han det , kan det være muligheter for kjøring....

        Jeg for min del kan ikke dra dit uansett i morgen...
        Må i barnedåp...
        jaok, skal dit en tur, men skal ikke ha med meg bilen da, så får se på litt, og juge osv som mondeo4x4 sa :P

        Comment


        • Originally posted by freddy85 View Post
          Har du bra erfaring med spektrum? de fleset konverter omvendt, ifra spektrum til futaba. Kjøpte selv spektrum da jeg hørte så mye bra om det herifra, men var bare dritt. Etter kjøp av futaba 3pm som nå er 3 år gammel har jeg aldri mista signal eller hatt noe som helst annet radio relaterte problemer.
          Ikke for å være frekk , men les engang til hva jeg skreiv og har skrevet...
          2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
          HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



          sigpic

          Comment


          • Originally posted by Motörhead View Post
            Futaba ja.

            Men Futuba mener jeg. :P

            Har lurt på en av disse selv
            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
            Spectrum dx3s

            Comment


            • Originally posted by ps71 View Post
              Har lurt på en av disse selv

              bare og bestille på ddm :P, ganske billig der, jeg betalte 2000 kr for paddledekk,futuba 3pmx, 2sett med beadlocks, og karroseri, og det var med frakt til norge

              Comment


              • Originally posted by nexus411 View Post
                bare og bestille på ddm :P, ganske billig der, jeg betalte 2000 kr for paddledekk,futuba 3pmx, 2sett med beadlocks, og karroseri, og det var med frakt til norge
                Sikker på at du har bestillt futuba og ikke futaba ?

                Nå blir det jo litt feil å "reklamere" for hva du har både kjøpt og betalt for ting og tang fra ddm , da du bestiller igjennom ei du kjenner i Usa og sender det som gave (hvis jeg ikke husker feil), og ikke betaler du moms som oss andre må gjøre...
                2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                sigpic

                Comment


                • skreiv jeg futuba ? xD, mente futaba, men ja, jeg betaler ikke moms eller toll nei, men uansett, det var som et eksempel på pris i forhold til prisen for radioen i norge, 2095 eller no koster den i norge :S ?, og jeg betalte 900 og et eller annet for den på ddm, det var ment som et eksempel

                  Comment


                  • Originally posted by nexus411 View Post
                    skreiv jeg futuba ? xD, mente futaba, men ja, jeg betaler ikke moms eller toll nei, men uansett, det var som et eksempel på pris i forhold til prisen for radioen i norge, 2095 eller no koster den i norge :S ?, og jeg betalte 900 og et eller annet for den på ddm, det var ment som et eksempel
                    Det er ikke for å være frekk , men jeg syns du kan holde eksemplene dine for deg selv...
                    Det er både urealistisk og uaktuellt for de fleste av oss andre å handle på den måten.

                    Og du skjønner kanskje at det er noen av oss som ønsker at det finnes butikker i Norge...
                    2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                    HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                    sigpic

                    Comment


                    • Noen av oss må jo fore staten med litt penger også, fordi det gjør vi jo ikke nok av fra før !

                      Comment


                      • Originally posted by re-load View Post
                        Det er ikke for å være frekk , men jeg syns du kan holde eksemplene dine for deg selv...
                        Det er både urealistisk og uaktuellt for de fleste av oss andre å handle på den måten.

                        Og du skjønner kanskje at det er noen av oss som ønsker at det finnes butikker i Norge...

                        skjønner deg jeg, men dette er heller ikke for og være frekk, men er ikke dette en skravletråd ?

                        Comment


                        • Originally posted by nexus411 View Post
                          skjønner deg jeg, men dette er heller ikke for og være frekk, men er ikke dette en skravletråd ?
                          Jo dette er en skravletråd.

                          Syns du kan lage en egen tråd om din egen bil.
                          som da omhandler nettopp det du har kjøpt.
                          Hvilke priser du har betalt.
                          Osv osv osv...
                          2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                          HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by re-load View Post
                            Jo dette er en skravletråd.

                            Syns du kan lage en egen tråd om din egen bil.
                            som da omhandler nettopp det du har kjøpt.
                            Hvilke priser du har betalt.
                            Osv osv osv...

                            du har enda ikke skjønt at det var et eksempel ?

                            Comment


                            • Originally posted by nexus411 View Post
                              jeg har ikke stoppa den, men har finni ut hva som var feil, diffen og drivakslene hadde gått til helvette, så har bestilt heavy duty diff og heavy duty drivaksler fra davesmotor, så har det om et par dager
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              ringte ddm jeg, den ligger utafor døra mi om 4 dager, tok den raskeste express frakten
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              så har det på torsdag
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              spørs litt om jeg rekker og skru sammen bilen igjen da, før det begynner, foresten, hvor og når ?
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              kan ikke skjønne at det tok 4 uker før du fikk pakka di, pakka mi er allerede på vei til norge og er i tollen om 14 timer ca, så at det tok 4 uker skjønner jeg ikke
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              oisann, pakka mi er i norge allerede xD
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              sparte ganske mye ja, kosta 800 for heavy duty diff og heavy duty drivaksler med frakt, og bare diffen kosta 800 i norge, og drivaksla kosta 600, såe ja, er en del og spare
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              sender det igjennom en kjerring som heter lisa, som bor i usa, så slipper moms osv fordi hu sender det som gave
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              hør her du nå, kjøpte både heavy duty diffen og heavy duty drivaksler, så sendte jeg mail til lisa og ba hu om og bestille det fra siden, og siden hu bor i usa, kosta det ikke hun noe og få det frakta hjem, så sender hu det til meg som gave = 0 moms, 0 toll, fordi hu veier tinga hu skal sende så de ikke kommer i tollen

                              var det noe mer da ?
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              hmm rart jeg aldri har betalt moms da, når hu sender meg ting, og hu har sendt meg masse greier som jeg har kjøpt fra statene, som f.eks snowboard ting, bindinger, sko, klær, alt mulig, har aldri betalt toll eller moms
                              [QUOTE=nexus411;409530]jeg har king motoren med dominator potte, og det bråker ikke sånn alt for gæli

                              Originally posted by nexus411 View Post
                              ja, nå ligger dela mine på post kontoret
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              ja, da var jeg og hente diffen og drivaksla på posten, og akk ferdig med og montere det, å bajan var i live igjen
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              ai ai, bestilt mere deler fra ddm i dag, paddle dekk med røde beadlocks og nytt karroseri, pluss futuba 3PMX , har det på døra om 4 dager :P, blir BRA
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              jeg kjøpte også det, katta reiv i filler karroseriet mitt i dag :@
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              bare og bestille på ddm :P, ganske billig der, jeg betalte 2000 kr for paddledekk,futuba 3pmx, 2sett med beadlocks, og karroseri, og det var med frakt til norge
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              skreiv jeg futuba ? xD, mente futaba, men ja, jeg betaler ikke moms eller toll nei, men uansett, det var som et eksempel på pris i forhold til prisen for radioen i norge, 2095 eller no koster den i norge :S ?, og jeg betalte 900 og et eller annet for den på ddm, det var ment som et eksempel
                              Originally posted by nexus411 View Post
                              du har enda ikke skjønt at det var et eksempel ?

                              Du har fått frem poenget ditt med eksempeler...
                              Men for de fleste av oss er det ikke mulig å handle på den måten...
                              For når du skriver om priser , så blir det HELT feil da du ikke legger til moms som de fleste av oss andre må betale. F.EKS................

                              Å hvis du ser alt du har fått frem i skravletråden , så ser du kanskje at du har nok fyll til å lage din egen tråd.

                              Har du skjønt Poenget ?
                              2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                              HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                              sigpic

                              Comment


                              • [QUOTE=re-load;410376]
                                Originally posted by nexus411 View Post
                                jeg har king motoren med dominator potte, og det bråker ikke sånn alt for gæsk














                                Du har fått frem poenget ditt med eksempeler...
                                Men for de fleste av oss er det ikke mulig å handle på den måten...
                                For når du skriver om priser , så blir det HELT feil da du ikke legger til moms som de fleste av oss andre må betale. F.EKS................

                                Å hvis du ser alt du har fått frem i skravletråden , så ser du kanskje at du har nok fyll til å lage din egen tråd.

                                Har du skjønt Poenget ?
                                skjønt poenget ditt jah, men over halvparten av det der er at jeg svarer andre, men samma det

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X