Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Egon View Post
    Tjena mondeo.......

    Det er kjøring på banen ja, bare jeg som er uten bil om dagen, og da tar heller ikke jeg initiativ til å legge ut noe ang kjøring heller........

    Men som re-loud`n sier, i det siste har det vært så dårlig vær at banen ikke har greid å svelge unna alt regnet som har kommet.....

    Men du er velkommen akkurat når det måtte passe deg, og alle andre selvsagt....
    Mulighet for no kjøring lørdag 31.7 da eller???
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • Originally posted by ps71 View Post
      3 plugger og 5 snorstarter Det må vel nesten være ny rekord eller.
      En plugg pleier og holde hele innkjøringa for min del.
      Du får ta deg en tur på felleskjøpet og kjøpe snor der som er 3,5mm så du har ei litt mer holdbar snor...

      Du får bruke ei hanske da vøtt så slipper du at fingra ser ut som kjøttkaker etterpå
      Jeg kan også varmt anbefale denne: http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=33305

      Jeg har enda ikke sett antydninger til frynsing. Og jeg er hardhendt når jeg skal ha igang en sta motor!
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Kjapt spørsmål... Passer stempelringen fra zenoah g260 over på cy 26cc?
        Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
        O.sæland hobby

        Comment


        • bare å prøve det omkretsen er nok den samme men om den passer i sporet på stempelet er en annen sak
          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

          Comment


          • Nja.. Ikke så lett.

            Solgte en stempelring til en fyr, og han påstår den ikke passer. Han er liksom 11-12 år, så det kan godt være han som bare ikke har fått på denne ringen. Så var det da om jeg kan si til han at "Joooo, den passer, prøv hardere / la meg skifte den for deg".
            Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
            O.sæland hobby

            Comment


            • Kansje han har oversett den"tappen" i sporet på stempelet
              Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

              Comment


              • Godt mulig..
                Noen som har prøvd i praksis?
                Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                O.sæland hobby

                Comment



                • Ser ut som det skal passe
                  Hpi Baja "Shorty"
                  Mini z Awd

                  Comment


                  • Så sant han ikkje har ett sånn stmpel som denne passer til http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88.../it.A/id.67/.f
                    Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

                    Comment


                    • beste forslaget jeg har er å ringe jan erik/egon/rc-racing i morra å høre.. sier han at det passer så passer det
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • Ja, det er nok det sikreste. Med mindre han ser denne tråden.
                        Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                        O.sæland hobby

                        Comment


                        • da får du sjekke om han har svart i morra tidlig.. har han ikke det så ringer du
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                          Comment


                          • Før i væla...da Zenoah kom med kun 2-bolt og maks 26cc/34mm, da passet CY og Zenoah sine ringer om hverandre.....men jeg har faktisk ikke tenkt på om Zenoah`s nye 4-bolt/36mm går rett på CY`s 2-bolt/36mm........må sjekkes.....
                            sigpic
                            Tlf 4691 0501

                            Comment


                            • Men nå har vel jeg gitt han stempelring for zenoah 2-bolt, så da skal det vel i teorien gå da.
                              Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                              O.sæland hobby

                              Comment


                              • Sitter med begge ringene framfor meg nå. Cy-ringen er 0.8mm som den skal være, men zenoah-ringen er 1mm..?




                                "Zenoah 34mm piston ring. Fits Zenoah G260RC, G260PU, G260PUH, G260PUM and G270RC engines. Will also fit CY26."
                                Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                                O.sæland hobby

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X