Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by RCislife View Post
    Du bruker ekspress frakt det gjorde ikke han

    åja, stemmer det (I)

    Comment


    • er det noe spes å spare på å kjøpe fra ddm i forhold til rc-racing da? da tenker jeg på totalsummen med frakt å det hele
      Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

      Comment


      • Originally posted by dj-m View Post
        er det noe spes å spare på å kjøpe fra ddm i forhold til rc-racing da? da tenker jeg på totalsummen med frakt å det hele
        sparte ganske mye ja, kosta 800 for heavy duty diff og heavy duty drivaksler med frakt, og bare diffen kosta 800 i norge, og drivaksla kosta 600, såe ja, er en del og spare

        Comment


        • Originally posted by nexus411 View Post
          sparte ganske mye ja, kosta 800 for heavy duty diff og heavy duty drivaksler med frakt, og bare diffen kosta 800 i norge, og drivaksla kosta 600, såe ja, er en del og spare
          Har du husket å legge på momsen da ?
          2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
          HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



          sigpic

          Comment


          • Erre noen her fra østfold distriktet som pleier og kjøre en tur til skarnes i blant? Som har plass til en til i " blant" ;p ?

            Comment


            • Originally posted by re-load View Post
              Har du husket å legge på momsen da ?

              sender det igjennom en kjerring som heter lisa, som bor i usa, så slipper moms osv fordi hu sender det som gave

              Comment


              • Originally posted by nexus411 View Post
                sparte ganske mye ja, kosta 800 for heavy duty diff og heavy duty drivaksler med frakt, og bare diffen kosta 800 i norge, og drivaksla kosta 600, såe ja, er en del og spare
                Dette er ikke riktig....

                http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.6242/.f = $ 75 = Nok 465,-

                http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.660/.f = $ 95 = Nok 589,-
                + x-press shipping.......
                (Og dette er uten moms og avgifter...)

                Skulle det være dette du har kjøpt; http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.426/.f , så kan ikke dette hverken kalles Heavy Duty, eller sammenlignes forøvrig...dette er rett og slett søppel......

                Husk å sammenligne med samme vare, ikke uttal deg før du er sikker på dette......
                sigpic
                Tlf 4691 0501

                Comment


                • Originally posted by Egon View Post
                  Dette er ikke riktig....

                  http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.6242/.f = $ 75 = Nok 465,-

                  http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.660/.f = $ 95 = Nok 589,-
                  + x-press shipping.......
                  (Og dette er uten moms og avgifter...)

                  Skulle det være dette du har kjøpt; http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.426/.f , så kan ikke dette hverken kalles Heavy Duty, eller sammenlignes forøvrig...dette er rett og slett søppel......

                  Husk å sammenligne med samme vare, ikke uttal deg før du er sikker på dette......

                  hør her du nå, kjøpte både heavy duty diffen og heavy duty drivaksler, så sendte jeg mail til lisa og ba hu om og bestille det fra siden, og siden hu bor i usa, kosta det ikke hun noe og få det frakta hjem, så sender hu det til meg som gave = 0 moms, 0 toll, fordi hu veier tinga hu skal sende så de ikke kommer i tollen

                  var det noe mer da ?

                  Comment



                  • og denne kjøpte jeg


                    + 10% av fordi jeg la til (squirrel) som coupon code

                    Comment


                    • Vad ting veier har ingenting med at gjöra om ting kommer i tollen. Det är verdien av ting som man betalar moms på. Så om tollen velger att åpne pakken og ser att det är en verdi på mer än 200nok så må man betale moms +25% uansett om det er en gave eller ikke.
                      Xray M18 pro lipo
                      Spektrum DX3R

                      Comment


                      • hmm rart jeg aldri har betalt moms da, når hu sender meg ting, og hu har sendt meg masse greier som jeg har kjøpt fra statene, som f.eks snowboard ting, bindinger, sko, klær, alt mulig, har aldri betalt toll eller moms

                        Comment


                        • hupp...fikk da kjørt i filler litt i dag også.... gikk så gnistspruten sto på Baja 5B, og FG bajan fikk seg litt juling den og.
                          Kjører forøvrig med en RN potte (tror jeg det er) og den klarer fiiiint og overdøve en KTM 250...
                          Noen som har tips til å få dempet denne potta litt? Eller er det bare å skaffe seg ny?
                          Hva er brukandes til en org 26motor? FG baja jeg snakker om da.
                          FG baja4x4 bakgårdsmix
                          Min film; HER
                          f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

                          Comment


                          • jeg har king motoren med dominator potte, og det bråker ikke sånn alt for gæli

                            Comment


                            • høres særiøst ut som jeg forsterker lyden med den potta jeg har på nå.
                              Må nok enten bytte den, eller putte den full av stålull.... hehe
                              FG baja4x4 bakgårdsmix
                              Min film; HER
                              f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

                              Comment


                              • Nå tror jeg nexus og mondeo har 2 vidt forskjellige meninger om lyd. :P
                                Mener RN pottene til fg ikke skulle bråke så mye... Men Dominator bråker helt forferdelig!!!

                                Og en ting til... Jeg har regna mye på deler att og fram og skarnes er faktisk billigere på mange deler enn og bestille det ifra daves.
                                Last edited by stianmann; 27 July 2010, 21:54.
                                Hpi Baja "Shorty"
                                Mini z Awd

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X