Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nexus411 View Post
    nice, får du det til da ?

    foresten, er det noen som coupon code til rc racing ?

    Comment


    • får til, og får til fru blom
      Chassiet skal flagre i vinden, skal det ikke?
      FG baja4x4 bakgårdsmix
      Min film; HER
      f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

      Comment


      • Originally posted by nexus411 View Post
        foresten, er det noen som coupon code til rc racing ?
        Coupon koden på rc-racing må vel væra "bannan-sjokolade"
        Hpi Baja "Shorty"
        Mini z Awd

        Comment


        • sliter med å finne passende tema til bilen gitt....
          Merkelige greier.... Får bare lakkere den ensfarget og kjedelig mao....
          FG baja4x4 bakgårdsmix
          Min film; HER
          f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

          Comment


          • Har prøvd en halv tank i dag. Har aldri kjørt LS, men er overrasket over kjøreegenskapene til 5T'n (lagde en liten bane med et lite hopp)
            Skal bli morro å se etterhvert med litt mere effekt og skivebremser forand.
            sigpicAnders Engesvoll
            http://www.letsfly.name/
            http://www.youtube.com/watch?v=lXl8WE7tZtc

            Comment


            • Blei det ikke noe skarnes i dag ?

              Comment


              • ai ai, bestilt mere deler fra ddm i dag, paddle dekk med røde beadlocks og nytt karroseri, pluss futuba 3PMX , har det på døra om 4 dager :P, blir BRA

                Comment


                • Etter 2 tanker er jeg kjempe fornøyd med bilen. Kun en negativ ting, Lakken bare detter av karosseriet.
                  Det syns jeg er dårlig. Men det kan fixes.
                  Kjøper også et nytt karosseri som blir customlakkert av en airbrusher
                  sigpicAnders Engesvoll
                  http://www.letsfly.name/
                  http://www.youtube.com/watch?v=lXl8WE7tZtc

                  Comment


                  • jeg kjøpte også det, katta reiv i filler karroseriet mitt i dag :@

                    Comment


                    • Dæven.

                      Nå må jeg snart se å kjøpe meg disse servoene og radioene fra futuba.
                      Hørt mye snakk om dem i det siste. Er dem bra?
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • Radioene fra futaba må jeg si meg knallfornøyd med...

                        Servoene derimot , må jeg si meg mindre fornøyd med.
                        Har testa 4 stk i fg`n som junior hadde , og 2 brant ordentlig opp. (flammen sto minst 30 cm opp fra dem. fikk nye på reklamasjon) de 2 jeg fikk på reklamasjon døde bare......Sendte inn de også , og fikk til svar at de var fuktige innvendig.
                        Snodig egentlig da jeg tok de rett ut av eskene, monterte dem og kjørte på TØRR bane på skarnes.......

                        Får håpe det er noen andre som har bedre ærfaring med futaba servoene en det jeg har.
                        2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                        HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by nexus411 View Post
                          Blei det ikke noe skarnes i dag ?

                          Jeg tror ikke det var noen der å kjørte i dag, da bana mest sannsynelig er rimelig fuktig i noen av svingene.
                          2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                          HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by re-load View Post
                            Jeg tror ikke det var noen der å kjørte i dag, da bana mest sannsynelig er rimelig fuktig i noen av svingene.

                            aah,jaok, da blir det vel i morgen da ?, jeg tror jeg kommer, men uten bil, venter på noe andre deler samt kontroll, blir sendt på mandag, å kommer til meg på torsdag, såe :P

                            Comment


                            • Futaba ja.

                              Men Futuba mener jeg. :P
                              sigpic
                              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                              Comment


                              • Originally posted by Motörhead View Post
                                Futaba ja.

                                Men Futuba mener jeg. :P
                                Pokker , er det noe som heter det også... :S

                                Jeg for min del kommer ikke til å kaste mere penger i dass på servoer heretter, jeg kommer til å holde meg til hitec / rhino. De vet jeg funker knallbra.
                                Men det er mulig jeg kommer til å teste Spektrum radio.
                                Kule radioer med nice design , syns jeg.
                                2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                                HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X