Hei, er i vurdering å bruke ferie pengene når di kommer på en baja 5t eller en king motor utgave, har sett en king motor 5t på finn.no en gang for 6000kr men den annonsa er borte nå, noen som vet om hvor mye di koster i utlande ink frakt å toll?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Defektor View PostHei, er i vurdering å bruke ferie pengene når di kommer på en baja 5t eller en king motor utgave, har sett en king motor 5t på finn.no en gang for 6000kr men den annonsa er borte nå, noen som vet om hvor mye di koster i utlande ink frakt å toll?Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
Multiplex FunCub 3s
Comment
-
Originally posted by Torsen View PostSkal du gå for en KM, så sørg for at det er versjonen med de riktige demperne og med alu-diff. (SS) Da mener jeg at denne ikke skal stå tilbake for HPI. Min har tålt mye juling. Har ikke brekt en eneste del, bortsett i fra ett motorfeste. Dette er uansett det samme om det er HPI eller KM. (CY motor)
er mye mulig det blir en brukt 5t men da helst hpi, men prisene er stive syns jegEier av Hpi HB lightning og Traxxas revo 3.3
Comment
-
Okei, det jeg ser for meg er en 5t med paddledekk å et par ski.. ser enormt morsomt ut å kjøre i snøen
Er det rett av meg å by 5000kr på en brukt orginal hpi baja 5t? eller er di værdt det di er priset til?
Normalt sett synker pris på en brukt gjenstand 40-50% bare ved litt bruk.Eier av Hpi HB lightning og Traxxas revo 3.3
Comment
-
det spørs jo litt hva personen har satt som ønsket pris, dessuten så er det jo bare å by.. værste han gjør er å si neitakk.. men det er jo sant det du sier, holder ikke verdien lenge1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Søk på det du spør om du, så finn du sikkert 20 tråder med samme utfall; at den som spør endar opp med ein Baja.Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Comment
-
FG hvis du liker å skru og fikse ting HELE tida.
Hvis du liker velt og en lite leken bil.
Hvis du liker å gå mer opp og ned i sandtaket enn bilen. For den er jo selvsagt i sitt rette element. Fastkjørt halvveis opp.
Baja hvis du liker ting som varer og som du kan mishandle uten at ting ryker.
Som har laaaang dempervandring og som er smidig som en røyskatt.
Og kan skilte med meget god fremkommelighet og stabilitet.
Spør du meg så er nok det valget veldig enkelt.
Hilsen en ex-FG mann.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Har selv hatt etpar-tre 2wd FG baja (derav nicket kanskje?) og stadium, men tenkte jeg skulle prøve en hpi baja 5b v2.
Denne gikk såpass greit rett ut av eska i -20 grader og plenty med snø.. Og det med helt original bil, eneste som ble skiftet var sender/mottaker.
Som andre her nevner er fun-factoren vannvittig mye bedre på en Hpi 5b kontra en 2wd FG.. 5b'en tar alt du slenger den uti på strak arm og kommer seg mesterlig ut av det!
selvfølgelig kan du sette deg fast med en 5b og ikke minst velte, men ikke i like stor grad som en fg baja....
og for å ha nevnt det, går IKKE tilbake til fg med det første!sigpic
Member of Team Daves
Comment
-
Men en ting ville jeg tatt i betrakning hvis jeg skulle kjøpt bil en gang til. Det er å se på hva som følger med i option-deler. Det blir fort dyrt når ny potte, diff, akslinger, drev og nye dempere må på plass. Jeg ville helt klart gå for en SS med litt option i stedet for en helt original 5t.
Hvis 5t har disse elendige plast-demperne og plast-diff originalt, så kan du fort slenge på 2 tusen i prisen.Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
Multiplex FunCub 3s
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,929
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Comment