Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Egon View Post
    Hehehehehe........

    Noe vi har drevet med på si.......fremdeles mye som gjenstår....

    Den motoren som dere ser på denne video`n er kun doble stock Zenoah 26cc/G270..dette leverer jo absolutt ingenting....tenk på hva som skjer når du lager samme motoren i 61cc PRO MOD......altså to stk PRO MOD 30,5cc...iiiiiiiiiiiiha...
    Du må si fra til meg når den er klar altså den 61 cc PRO MOD så må jeg hellere få meg såen ein må jo snart få mere fart på min ss
    He He He
    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

    Comment


    • De har vært på døren for å levere i fra Davesmotors i dag. Vet dere hvem som leverer her på berget? Er det UPS?
      Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
      Multiplex FunCub 3s

      Comment


      • Det er Posten Norge
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • Til Jan Erik.
          Bruker dere metanol i den Bajaen for å kjøle eller er det for det siste lille ekstra med power?
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

          Comment


          • I utgangspunktet for kjølingens skyld.....ikke så mye mer power som folk normalt tror..
            sigpic
            Tlf 4691 0501

            Comment


            • Jeg er bare vant med metanol på V8 og der utgjør metanolen en del power
              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

              Comment


              • Noen som vet hvilke dim jeg skal ha på stempelring til CY 29cc?
                Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
                Multiplex FunCub 3s

                Comment


                • Viss du skal kjøpe hos RC-Racing kan du jo bare ta en tlf til han
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                  Comment


                  • Originally posted by Egon View Post
                    Hehehehehe........

                    Noe vi har drevet med på si.......fremdeles mye som gjenstår....

                    Den motoren som dere ser på denne video`n er kun doble stock Zenoah 26cc/G270..dette leverer jo absolutt ingenting....tenk på hva som skjer når du lager samme motoren i 61cc PRO MOD......altså to stk PRO MOD 30,5cc...iiiiiiiiiiiiha...
                    Det er da det kan kalles BIGBORE motor
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • jeg vil ikke prøve å starte den.. kompen fra en 30.5 river filler av en snorstart.. hvordan skal to sånne brutale motorer bli å starte i en jafs da a???
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • Hilti slagdrill er vel snart et must i verktøykassa nå
                        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                        Spectrum dx3s

                        Comment


                        • Hehe.

                          Eller inngang for kraftuttaket fra traktoren.
                          sigpic
                          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                          Comment


                          • Originally posted by Vforce jr View Post
                            jeg vil ikke prøve å starte den.. kompen fra en 30.5 river filler av en snorstart.. hvordan skal to sånne brutale motorer bli å starte i en jafs da a???
                            Du henger deg alltid opp i detaljer du Ivers..... LOL!
                            sigpic
                            Tlf 4691 0501

                            Comment


                            • Originally posted by Vforce jr View Post
                              jeg vil ikke prøve å starte den.. kompen fra en 30.5 river filler av en snorstart.. hvordan skal to sånne brutale motorer bli å starte i en jafs da a???
                              Har 4 bolt raceporta motor ,og ikke ødelagt EN snor ..Er det noe gærent med motoren min da eller??Synes kompen ikke er noe mer enn den burde være.Men motoren går som f...så da er vel alt i orden..He he .Men fra en ting til en annen.Lakken på 5T karosseriet er helt ubrukelig.Ett dunk eller velt ,så skreller lakken av .Noen fler som har vært borti dette?
                              Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

                              Comment


                              • Ikke noe er feil med motoren din......men det er en enorm forskjell på en Race Ported og en PRO MOD..
                                sigpic
                                Tlf 4691 0501

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X