Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Akkuratt kommet inn fra furtebua, da er Bajan tanket, batteri ladet, kanna fylt, da gjenstår det bare at været er någenlunde på søndag.
    Slik at en kan få overbevist noen kompiser at Nitro IKKE er tingen Gocartbana først, så en tur i grustaket vedsiden av må bli bra, klør i gassfingen nå

    Hvor kjøpte du GoProen Daniel ?
    Og hvor hardt ble inhugget i kassa, om det er lov å spørre
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • Kjøpte den brukt av en fyr på Rena for 2 laken.

      Imponert så langt bortsett fra litt lydproblemer som jeg håper jeg nå har fikset.
      Og så gjenstår det å bytte sokkelen etter en tur på taket der ene skinna på sokkelen knakk. Men fulgte med en klistresokkel som jeg kan se om jeg kan skru på.

      Å overbevise noen nitrogutter om at bensin er tingen er enkelt. Bare kjør utålmodig i ring rundt dem mens dem sitter og skrur og driver desperate gjenopplivingsforsøk på doningene sine.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Pokker. Etter å hatt bilen litt i deler her, så har jeg klart å bortimot smelte holderen til styreservoen. Den har ligget oppe på peisen. I går kveld var det klart for peiskos og fyrte opp. Blir ikke såå varmt der, men over en del timer så er skaden gjort. Noen som har en original holder som de ikke bruker lengre?
        Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
        Multiplex FunCub 3s

        Comment


        • Jeg har 3 stykker.

          Comment


          • Ok, har du muligheten til å poste meg et da eller? Hva skal du ha for det? Syns det er litt drøyt å bestille ett nytt fra nettbutikk da jeg ikke trenger noe annet for tiden...
            Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
            Multiplex FunCub 3s

            Comment


            • Jada det kan jeg gjøre. Du har PM.

              Comment


              • har tittet litt på nett etter beregning på varer fra daves, men må si jeg ikke har peiling, skal snart bestille en del fra dagves, men så er spørsmålet hva den totale summen blir på totalt med frakt kommer dette på 556,6 dollar, noen som kan sette opp dette regnestykket for meg så jeg vet hva dette vil koste meg å få hjem?
                Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                Comment


                • Det vil komme på ca 3060 + mva... Ca 3800 kroner pluss postens gebyr på et par hundrelapper for å ha fortollet det for deg... Det vil si st du må betale ca 1000 Kr i moms og gebyr når du henter ut pakka fra posten...
                  Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                  Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                  enRoute Berg JXR003
                  Losi 5ive - BZM Super 50

                  Comment


                  • Originally posted by dj-m View Post
                    har tittet litt på nett etter beregning på varer fra daves, men må si jeg ikke har peiling, skal snart bestille en del fra dagves, men så er spørsmålet hva den totale summen blir på totalt med frakt kommer dette på 556,6 dollar, noen som kan sette opp dette regnestykket for meg så jeg vet hva dette vil koste meg å få hjem?
                    På bestillinger med så høyt beløp er ekspressfrakt eneste alternativ fra DDM, og da slipper man Postens fortollingsgebyr. Fortolling er inkludert ved EMS-frakt, og du må kun betale momsutlegget når du henter pakken på Posten. Du må altså betale (kjøpesum+frakt)*1,25*dollarkurs.
                    HPI Baja 5T
                    HPI Baja 5B

                    Comment


                    • Her har du tollvesenets egen kalkulator for innførsel: http://toll.no/templates_TAD/ImportC...epslanguage=no
                      Men husk å legge til evt fortollingsgebyr. (Mener posten tar ca 200kr for den jobben)
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                        Her har du tollvesenets egen kalkulator for innførsel: http://toll.no/templates_TAD/ImportC...epslanguage=no
                        Men husk å legge til evt fortollingsgebyr. (Mener posten tar ca 200kr for den jobben)
                        Vært 110kr siste 5-10 pakkene med meg nå.. Så de har justert ned prisen sin litt siste året virker det som

                        Comment


                        • Originally posted by Ola View Post
                          Vært 110kr siste 5-10 pakkene med meg nå.. Så de har justert ned prisen sin litt siste året virker det som
                          Hehe, er ikke hver dag de setter NED prisene sine Men det er jo gull d Kan tyde på at folk handler mye ute i verden da
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment


                          • Originally posted by Ola View Post
                            Vært 110kr siste 5-10 pakkene med meg nå.. Så de har justert ned prisen sin litt siste året virker det som
                            Pakker med verdi over 1000 kr har høyere fortollingsgebyr. Men som sagt, du betaler ikke fortollingsgebyr hvis du bestiller express fra DDM, kun moms.
                            HPI Baja 5T
                            HPI Baja 5B

                            Comment


                            • takk for alle svarene, hvor lang tid tar det fra man bestiller varene til man har dem, sånn cirka?
                              Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                              Comment


                              • Med express sånn ca en uke...
                                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                                Spectrum dx3s

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X