Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Den siste pakken min fra DDM (express) brukte 14 dager til Fauske.
    HPI Baja 5T
    HPI Baja 5B

    Comment


    • Hvor lenge lå den på toll lagret på gardemoen da..?? har vært borti at den kan bli litt glemt igjen der iblandt..
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

      Comment


      • Det værste tilfellet jeg har hatt så har det tatt 3 uker med express, men det var i julestria. Hjalp ikke noe at tollerne sov på jobb heller da, lå 4-5 dager til fotolling
        Men stort sett en uke så dumper det en hentelapp ned i postkassa
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • Originally posted by Rikky View Post
          Den siste pakken min fra DDM (express) brukte 14 dager til Fauske.
          4dager til norge 10 fra gardermoen til fauske ...

          heheh
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • Originally posted by Mr-Online View Post
            4dager til norge 10 fra gardermoen til fauske ...

            heheh
            Høres vel nesten ut som posten gjør "jobben" sin. Nytt slagord burde vel være: "Vi gjør Norge treigere"
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • Stor bokstav midt i ordet er på moten nå for tiden i firmanavn. Hva med å slå sammen spørsmålet "Kommer posten?" til ett ord.
              Som for eksempel KomPosten. Den kommer når'n kommer...
              sigpic
              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

              Comment


              • Originally posted by Motörhead View Post
                KomPosten. Den kommer når'n kommer...
                Der har vi den, tenk hvor mye penger posten kunne spart på det reklamebyrået som fin X-antall mill for å finne på navnet Bring ?..
                Splitt 50/50?
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • Your item left the United States from ISC SAN FRANCISCO (USPS) at 8:22 pm on April 09, 2011. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

                  står det når jeg sporer pakken fra daves , håper dette går fort skal sies at dette ble bestilt fredag formiddagt
                  Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                  Comment


                  • Into Foreign Customs, April 12, 2011, 10:39 am, NORWAY
                    Into Foreign Customs, April 12, 2011, 9:42 am, NORWAY

                    hvorfor står det oppført 2 ganger?
                    Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                    Comment


                    • Har endelig fiksa ferdig bilen nå etter noen deler knakk i vinter. Jeg har også komt meg på bena etter en skiskade. Klør i fingra etter å få kjørt. Jeg håper jeg får kjørt litt i denne uka eller i helga
                      Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                      YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                      Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                      Comment


                      • Byttet fra Hostile All Terrain til noe bedre på felgene? Neh... orka'kke. Får vel ta det iløpet av uka.
                        Like dårlig grep.

                        Fått fikset lyden på kameraet? Gjett om. Enorm forbedring.

                        Fått filmet en "ulykke"? Jepp.

                        Får bare la AMD prosessoren få arbe litt med videokoding mens jeg spiser pizza så havner'n på youtube.

                        Kanskje noen også kan hjelpe meg litt til å lytte til hva som feiler motoren min. Ingen bøøping (eller... kanskje litt iblant), men den slurver på høye turtall og jeg gir den litt mer suppe på H-nåla, men det skjer ikke noe. Motorlyden er ihvertfall med på videoene.

                        Med frie hjul så gjør den 14480rpm ifølge senderen. Får den ikke over det turtallet. Høres ut som om det skulle vært en turtallsperre omtrent. Og iblant så kan det plutselig komme korte bøøpelyder. Spesielt under belastning. Kanskje tette dyser? Mye jobb å overhale en Walbro eller er det like greit å bare bestille en ny?

                        En 30,5 raceport skal vel gjøre ihvertfall 18 000 og den har vært hissigere på turtallet før.

                        Tenkte å ta med en butanboks for lightere og spraye litt butan rundt pakningene på motoren. For om det ikke er gassern så er det kanskje lekkasje et sted.

                        Utenom det lave turtallet og bøøpinga iblant så er den råsterk og er like hissig på aksellerasjonen.
                        Last edited by Motörhead; 18 April 2011, 23:13.
                        sigpic
                        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                        Comment


                        • hallo!!!!

                          noen som kjører largescale i aust og vest-agder? vet det er noen, men de fleste bare skriver at de har en bil og har hoppa litt og syns det er dritkult...men ingen som vil samles en gjeng og reise til en fet bane, eller et sandtak, eller kanskje til sandynene ved Lista!?

                          med andre ord, om noen vil kjøre, og få til en bane en vei, en largescale bane, så er jeg med i hvertfall!!!

                          Comment


                          • Da var våren her, med tilhørende kløe i rc fingrene.
                            Har vert veldig lite aktivitet her i det siste, men nå er bilen snart klar for nye strabaser. Har laget meg ladekoffer til alt ladeutstyret, så nå er alt på stell.
                            Morro å se innom her en gang iblant, blir ikke så ofte som før.
                            OTteknikk.com

                            Comment


                            • da var biløen ferdig oppbygget å prøvekjørt , takk til egon for råd angående ny gasser , 990 funker godt på 26cc min
                              Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

                              Comment


                              • I forbindelse med min nye superbe ladekoffer lurer jeg lå dading av radioen min.
                                Har laget meg plugg, men er usikker på ladestrøm og sånn. Kan alt for lite om lading egentlig. Har en spectrum med 4 batterier i.
                                Noen som ksn hjelpe meg litt?
                                OTteknikk.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X