Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HAHAHAHAHA nei den bøøøøøøper ikke. Den videoen var til meg, ikke hele offentligheten. Som sagt, ta en tlf til Jan erik å spør om du får en kopi.

    Comment


    • har provat ringa jan-erik i en timmes tid nuh! och bara upptaget!!!!!
      det är inte så att jan-erik spelar upp filmen live i röret
      jag vill se SCUD misilen in action!!!!
      www.rcbash.se/forum
      BASH HARD OR DIE TRYING!!!

      Comment


      • Originally posted by Nutcase View Post
        HAHAHAHAHA nei den bøøøøøøper ikke. Den videoen var til meg, ikke hele offentligheten. Som sagt, ta en tlf til Jan erik å spør om du får en kopi.
        ok lurte som sagt bare på hvorfor den ikkje vart lagt ut på forumet her eller på you Tube...Det er jo vanvittig rart at en som skal begjynne å selge en ny type motor til rc biler,ikkje vil at offentligheten skal se hva den er god for...?
        sigpic

        Comment


        • Grunnen til at filmen ikke legges ut nå, er at det jo bare er første testversjon av motoren. Skal jo ikke selge prototypen uansett.... Selv om den går noe helt grønnjævlig nå, skal den endelige versjonen være enda bedre. Kommer sikkert til å legges ut film når den nærmer seg klar for salg. Men fy inni granskauen å det går!!!! Gir begrepet gummismultring og bakhjulskjøring en ny dimensjon detta Er en liten smule fristet jeg gitt

          Og om noen skulle påstå at denne motoren bøøper, skal jeg personlig stille opp og bytte batteri på høreapparatet til vedkommende!!!!!!!!
          Last edited by BånnGass; 15 March 2011, 19:57. Reason: trykkleif
          Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


          Comment


          • Endelig en som har skjønt det)

            Comment


            • La'n nå få holde på i fred da.

              Er som småunger foran juletreet :P
              sigpic
              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

              Comment


              • Originally posted by Motörhead View Post
                Wow!


                Dette så jo rimelig sprekt ut.

                Men jeg sendte en mail angående vibrasjon og om kameraet kan takle det.
                Jeg husker hvor fiasko det ble da jeg forsøkte å skru et Oregon sportskamera fast i panseret på gamle Mardern.
                Og da vi prøvde på Leoen din på Skarnes. Hehe

                Ja det husker jeg godt....
                Det var en liten fiasko.....
                Men vi hadde det da artig den dagen alikevell vi
                2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                sigpic

                Comment


                • Skal bli artig å se om det er noen biler i det heletatt som tåler såpass med power som det er i disse 2 sylindera motorene.....
                  Skeptisk....
                  2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                  HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                  sigpic

                  Comment


                  • Hehe. Ja, vi hadde det jo moro. Og en interessant prat da vi pakket sammen.

                    Når det kommer til kamera denne gangen så safer jeg og kjøper et gopro.
                    Det siden dreamtm heller anbefalte Oregonkameraet fremfor det gule jeg så.
                    Nemlig et kamera jeg har fra før av og som var det vi brukte på skarnes.
                    Og som absolutt var bedritent.

                    Fant et Gopro på ebay der det ikke var noen bud enda der utropsprisen inkludert frakt og moms kom på litt under 1600kr.
                    Denne vil nok øke når folk begynner å sette inn bud i siste liten.

                    Men så fant jeg en Gopro HD på finn.no til 2000 så det er mest sannsynlig at jeg slår til på dette.

                    Drømmen er å lage helt sinnsyke videoer av god kvalitet. Halsbrekkende hopp i sandtak etc.
                    Eller være kamerabil som enten leder eller følger etter andre RC biler.
                    Det hadde jo vært tøft på et treff.

                    Edit: Dæven. 18 timer med Komposten AS fra Rena til Oslo er ikke verst. Da skal jeg hente kamera etterpå.
                    Last edited by Motörhead; 18 March 2011, 11:48.
                    sigpic
                    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                    Comment


                    • Og med det var den montert.

                      Bilder er postet i bildetråden.

                      Fulgte ikke med noe særlig mounts som jeg ønsket å modifisere. Hodestroppen har jeg jo kanskje tenkt å bruke under sykling\dykking og den med klister på kan jo komme til nytte på et 1:1 bilpanser en gang.
                      Så da brukte jeg den plata som er en del av forpakningen kameraet kom i. Perfekt størrelse for å skru fast i velteburet.

                      Beskyttelseshuset på kameraet er utskiftbart om det skulle blitt ødelagt ved en taklanding.

                      Video kommer når jeg er ute og tester dette. Men må først få fyr på doningen.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • Originally posted by Motörhead View Post
                        Og med det var den montert.

                        Bilder er postet i bildetråden.

                        Fulgte ikke med noe særlig mounts som jeg ønsket å modifisere. Hodestroppen har jeg jo kanskje tenkt å bruke under sykling\dykking og den med klister på kan jo komme til nytte på et 1:1 bilpanser en gang.
                        Så da brukte jeg den plata som er en del av forpakningen kameraet kom i. Perfekt størrelse for å skru fast i velteburet.

                        Beskyttelseshuset på kameraet er utskiftbart om det skulle blitt ødelagt ved en taklanding.

                        Video kommer når jeg er ute og tester dette. Men må først få fyr på doningen.
                        Elefun har diverse fester,ting og tang til gopro Har et slikt gopro hd selv, prøv og pakk det inn i noe skumgummi eller noe annet som reduserer vibrasjonene.

                        Det var en gang en Baja SS

                        Comment


                        • Har så smått fjernet litt oransje eloksering på kjerra. Lot det ligge i plumbo inntil det nesten var svart. Prøvde å pusse litt, men med elendig resultat. Kjøpte så et kobber/messing pussemiddel på Rimi. En såkalt "smør på, tørk av". Det ble bare klin, så jeg tok medfølgende svamp med godt med pussemiddel, og en bolle med vann, la delene oppe i vannet, og gnukket litt med svampen. Jøss, trengte ikke å gnukke en gang. Alt det svarte bare forsvant, til og med i kriker og kroker. Anbefales.

                          Har lyst til å fjerne den stygge pur-pur fargen på hovedramma også. Er det mye jobb å plukke den rein?
                          Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
                          Multiplex FunCub 3s

                          Comment


                          • Originally posted by Hoa View Post
                            Elefun har diverse fester,ting og tang til gopro Har et slikt gopro hd selv, prøv og pakk det inn i noe skumgummi eller noe annet som reduserer vibrasjonene.

                            http://elefun.no/aspx/sokeresultater.aspx?sokeord=gopro
                            Takk takk. Jeg trenger stort sett det sporet og litt gods rundt som kan skrus fast i noe. Så foreløpig så fant jeg det festet jeg trengte.
                            Takker for tipset om skumgummi. Alltid fint med gode tips når det kommer til vibrasjoner.
                            Rister jo ikke særlig på disse doningene heller.

                            Tenkte du da på å pakke kameraet inn i en kake med skumgummi som så sikres til bilen?

                            Originally posted by Vforce jr
                            heads up.. du må smøre pipa di med wd40 e.l. ruster jo snart bort den stakkar
                            Hehe. Den skal sendes til forkromming ved neste RC budsjett. Mange synes dette er bling og jåleri, men forkromming er jo meget god beskyttelse av stålet. Samtidig som det ikke ser ut som noe som er gravd opp i hagan.
                            Er en skam at slike potter ikke har noen som helst overflatebehandling.
                            Eller være ekstra blodharry og forgylle. :P

                            Originally posted by Torsen
                            Og så ser det ut som at du mangler skruen for fremre motorfeste
                            Jeg visste det kom til å bli kommentert. Hehe :P
                            Jeg mista den hylsa som skal sitte der. Og tenkte ikke noe mer over det.

                            Er litt som gjenstår av småfiks før den er 100%. Fokuserer mest på at det skal gå fremover. Motoren er jo godt sikret i chassiet under. Men er ikke verre enn å ta en bit av en stålhylse og kappe til passende lengde.
                            Last edited by Motörhead; 21 March 2011, 15:25.
                            sigpic
                            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                            Comment


                            • Hvor er det du kjører med paddles-dekk i oslo?
                              Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
                              Multiplex FunCub 3s

                              Comment


                              • Nei, de var primært kjøpt inn for anledningene for kjøring i sand. Har vært på et pukkverk i Fetsund ved en anledning.

                                Ellers har det vært ganske labert med sandkjøring før snøen kom annet enn den fetsundturen.
                                Det var da bilen fikk seg en liten svømmetur.
                                Skadet kneet i høst så det satte en midlertidig stopper.

                                Men brukte dem på snøen nylig fordi det er det eneste jeg har. Og det gikk forholdsvis greit.

                                Hostile MX dekka står enda i restordre hos rc-racing.
                                Men bestilte noen Hostile all terrain så jeg ihvertfall har noen dekk å kjøre med utenom på sanden.

                                Har ikke vært så veldig mye kjøring i vintersesongen.

                                Blir nok mer aktiv kjøring i sandtak når jeg får 1:1 doning.
                                Last edited by Motörhead; 21 March 2011, 21:07. Reason: Omformulering.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X