Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg sitter her med en bærbar DVD spiller med RCA-innganger.

    Hm. En trådløs spycam i fronten og en mottaker med RCA\SCART utganger er vel da alt som gjenstår for å kunne kjøre med bilens perspektiv.

    Yes. Idag roter jeg rundt i roteskuffen og filosoferer hva jeg kan bruke ting til.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • tja det kan nå umulig være langt unna, å liker planen din myyye
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • Ja. Og så stroppe skjermen rundt armen som holder radioen.

        Nei, jammen om ikke jeg skal sjekke ebay etter noe billig ræl for moro skyld.
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

        Comment


        • Lurer meg på om ikke Teknikk-magasinet selger sliker "briller" med tv i, Da skulle du kunne fyre opp FPV DeLuxe
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • Her kan du kanskje få tak i noe også ? : http://www.dreamtm.no/showcat.asp?id...t=0&catid=3982
            2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
            HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



            sigpic

            Comment


            • Da har jeg fått sett video av Egon sin nye 61 promod twin.... Det er helt sykt!!!!!!!! Første gang OBR og Hostile har sett at Hostile sine zerogrowth innlegg har blitt flerret i to og skutt ut av dekket!!! SYKT!!! Denne motoren er også snart klar til MCD også

              Comment


              • Nå ble det jaggu stille her... Fy faen.... LOL!!!!

                Comment


                • Originally posted by Nutcase View Post
                  Da har jeg fått sett video av Egon sin nye 61 promod twin.... Det er helt sykt!!!!!!!! Første gang OBR og Hostile har sett at Hostile sine zerogrowth innlegg har blitt flerret i to og skutt ut av dekket!!! SYKT!!! Denne motoren er også snart klar til MCD også
                  Få den filmen ut på youtube da
                  2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                  HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.



                  sigpic

                  Comment


                  • Nope. Du får ta en telefon til Jan Erik å spørre pent om han vil sende den til deg. Noe jeg tviler på

                    Comment


                    • måste stilla mitt gas finger.
                      var finns filmen!!!
                      måste få se!!!
                      www.rcbash.se/forum
                      BASH HARD OR DIE TRYING!!!

                      Comment


                      • Filmen fins på PCen min men som sagt så får de som vil se filmen ringe til Jan Erik.

                        Comment


                        • Originally posted by Nutcase View Post
                          Filmen fins på PCen min men som sagt så får de som vil se filmen ringe til Jan Erik.
                          Jøsses har pc guruen fra skarnes klart og sende deg filmen

                          Blir vel en tur eller fem til Skarnes i løpet av sommeren, så da kan en få sett galskapen live forhåpentligvis
                          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                          Spectrum dx3s

                          Comment


                          • Guru og guru fru Blom

                            Comment


                            • Originally posted by re-load View Post
                              Her kan du kanskje få tak i noe også ? : http://www.dreamtm.no/showcat.asp?id...t=0&catid=3982
                              Wow!


                              Dette så jo rimelig sprekt ut.

                              Men jeg sendte en mail angående vibrasjon og om kameraet kan takle det.
                              Jeg husker hvor fiasko det ble da jeg forsøkte å skru et Oregon sportskamera fast i panseret på gamle Mardern.
                              Og da vi prøvde på Leoen din på Skarnes. Hehe
                              sigpic
                              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                              Comment


                              • Originally posted by Nutcase View Post
                                Nope. Du får ta en telefon til Jan Erik å spørre pent om han vil sende den til deg. Noe jeg tviler på


                                Hva er grunnen til at du ikkje vil legge den ut på you tube Bøøøøøper den eller...?
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X