Originally posted by Adrian
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jeg er også her hver dag, men husk at det er mange som har jobb og familie. Og det er mye viktigere å bruke tid på det en å sitte på en PC å skrive hver dag.HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
-
det vil alltid gå i rykk å napp. sånn har det vært siden radiostyrt ble lanser i 2003.
jeg er innom daglige. er på logga på jobb og hjemme.
leser det som er interesant.
denne uka har nesten alt handla om BAJA 5B og 5T.
ikke kanskje verdens mest spennende lesningA REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Jojo,men rart når det plutselig er veldig mye også "dabber" det ut. Akkurat som med fiskingOriginally posted by Crazy beetle View Postdet vil alltid gå i rykk å napp. sånn har det vært siden radiostyrt ble lanser i 2003.
ikke kanskje verdens mest spennende lesning
.
Ikke spennende? Jojojojda.
Radiostyrt ROCK ONLast edited by Adrian; 28 January 2009, 20:21.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
Originally posted by Adrian View PostJojo,men rart når det plutselig er veldig mye også "dabber" det ut. Akkurat som med fisking
.
Ikke spennende? Jojojojda.
Radiostyrt ROCK ON
det er ikke alle her som er 12-13 år å har all verdens fritid
selv om det ser sånn ut så lever ikke jeg her på forumet. jeg har masse annet jeg holder på med og sånn er det for mange andre også. det går i Jobb, hjem og familie.
Radiostyrt er for meg en hyggelig hobby jeg kan bruke ekstra fritid på.
en annen ting som kanskej setetr ned tempoet litt til tider er kanskej at de av oss som har holdt på en stund prøver å
gi gode råd. som takk for hjelpen blir man fortalt at man er negativ og sur.Last edited by Crazy beetle; 28 January 2009, 20:45.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Nå har det kommet roto-start til Baja.
Tror ikke det har blitt lagt ut for salg,ennå.....
Jeg synes det er dårlig,nå begynner vel disse bilene også snart og ligne mer og mer på Nitro
Last edited by Adrian; 29 January 2009, 13:01.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
så jo ikke pen ut akkurat da, så noen hadde nesten same komentar som du angående at di begyner å ligne mer og mer på nitroLast edited by dj-m; 29 January 2009, 13:08.Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++
Comment
-
Her er en bildefilm fra kjøringa i Harstad den siste uka.(Dårlige bilder,vet)
YouTube - Bajakjøring i Harstad.Last edited by Adrian; 30 January 2009, 08:08.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
Originally posted by påsan 70 mod. View Postah.endelig fredag.heksa er ute å flyr, og far har fått seg en hikkas og drømmer om mcd buggy..Unga sover.(den ene iallefall)marillion på anlegget og livet kunne vært bedre...he he
god helg og godt nyttår,eller nåkka sånt
Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
Var på konserten på rockefeller forrige helg ,og på john dee etterpå.på tribute bandet misplaced neighbourhood.....FY F.....helt rått..Originally posted by goddamnswede View PostJøss, ikke ofte en hører om Marillion nå om dagen. God helg folkens.Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

)
Comment