Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sånn kan det stå lenge, min pakke har di hatt siden 17/4.. begyner å bli lei av å vente nå..
    www.trck.no

    Comment


    • Originally posted by bingo View Post
      sånn kan det stå lenge, min pakke har di hatt siden 17/4.. begyner å bli lei av å vente nå..
      I see.. HUff, får bare smøre meg med tålmodighet..
      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

      Comment


      • Høres rart ut at d tar så lang tid. Forrige pakka jeg fikk fra ddm kom hit til landet etter bare 4-5 dager. Tok 10 dager fra jeg bestilte til den var i hus. Men kanskje jeg bare var heldig... Er nok noe varierende ja.
        Bare fly foreløpig...

        Comment


        • Mine erfaringer tilsier at 10 dager kan det ta.

          Comment


          • De siste gangene jeg har handlet utenlands så har jeg handlet fra Tyskland.

            De 3 gangene jeg har handlet så har det tatt 3 dager før jeg hadde pakka i handa

            Comment


            • Originally posted by The Bajanic View Post
              Er du sikker på at skruen på drevet ditt ikke har løsnet. Det finnes shims som man kan legge mellom klokka og holderen, slik at det ikke er noe slerk der. Litt slerk skall det være men ikke mye.


              Sjekk først at drevet sitter helt inne i sporet på klokka.(det har skjedd med meg en gang da sporet i drevet ble litt slitt når skruen løsnet. Trode jeg hadde det helt på plass og jeg fikk strammet gått, men nei)

              Det varierer etter de forskellige clutshklokkene, men noen trenger en shims.
              spørsmål fra side 57
              Jepp det var skruen på drevet, jeg hadde dratt til men det var ikke helt inntill klokka .
              Resultat: spurdrevet ble slitt sjeft og det ble klutsjen også men det er som med bremseklosser på bil, de sliter seg til i gjenn
              Er plass til en shims også ser jeg.
              Last edited by Flyer5; 30 April 2008, 20:49.
              sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
              T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

              Comment


              • Et spørsmål til dere Baja 5B (SS) eiere: kunne en av dere (eller flere for den saks skyld) tatt noen mål av bunnplata deres for meg?

                Mål nr 1 og nr 2 (på bildet under)

                Takker (på forhånd)!
                Attached Files
                FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                Comment


                • Originally posted by Massiv View Post
                  Et spørsmål til dere Baja 5B (SS) eiere: kunne en av dere (eller flere for den saks skyld) tatt noen mål av bunnplata deres for meg?

                  Mål nr 1 og nr 2 (på bildet under)

                  Takker (på forhånd)!

                  1: 45mm
                  2: 90mm
                  Bare fly foreløpig...

                  Comment


                  • Da var pakka mi i Norge..! Tok vel ca 1 uke ifra USA og til Norge..

                    En ting jeg lurer på..

                    02.05.08 13.44 TIL TOLLAGER 2061 GARDERMOEN
                    02.05.08 12.47 TIL FORTOLLING 2061 GARDERMOEN
                    02.05.08 12.47 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 2061 GARDERMOEN
                    25.04.08 21.02 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE
                    24.04.08 16.39 INNHENTET 9999 INGEN NY POSTADRESSE



                    Til tollager?? Vil det si at den er snart ute av tollen alt?
                    Har hørt at pakkene kan bli liggende i tollen et par dager før det går vidre.. Men den har jo blitt fortollet alt som det står..?

                    Kan det hende den blir sendt imårra da ? ?

                    Har 10 nye dekk som jeg SÅRT trenger for å kjøre..=P Kjøpte standar knotte-dekk, sand-dekkene og gatedekk både forran og bak..

                    Ellers:
                    En tennplugg ( godt og ha )
                    Tony's Screw Kit
                    Prefilter til luftfilter
                    Billet Choke Lever

                    Greit å handle en del når dollaren er lav
                    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                    Comment


                    • Originally posted by Muztang289 View Post
                      Da var pakka mi i Norge..! Tok vel ca 1 uke ifra USA og til Norge..

                      En ting jeg lurer på..

                      02.05.08 13.44 TIL TOLLAGER 2061 GARDERMOEN
                      02.05.08 12.47 TIL FORTOLLING 2061 GARDERMOEN
                      02.05.08 12.47 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 2061 GARDERMOEN
                      25.04.08 21.02 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE
                      24.04.08 16.39 INNHENTET 9999 INGEN NY POSTADRESSE



                      Til tollager?? Vil det si at den er snart ute av tollen alt?
                      Har hørt at pakkene kan bli liggende i tollen et par dager før det går vidre.. Men den har jo blitt fortollet alt som det står..?

                      Kan det hende den blir sendt imårra da ? ?

                      Har 10 nye dekk som jeg SÅRT trenger for å kjøre..=P Kjøpte standar knotte-dekk, sand-dekkene og gatedekk både forran og bak..

                      Ellers:
                      En tennplugg ( godt og ha )
                      Tony's Screw Kit
                      Prefilter til luftfilter
                      Billet Choke Lever

                      Greit å handle en del når dollaren er lav
                      Når man prøver å sove så ser man aldri på klokka. Det samme gjelder når man venter pakke. Ikke sjekk statusen. Plutselig ender den opp i postkassa og du kan hente delene. Blir psyka ut av å sjekke statusen hele tiden.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • Ha Ha Ha

                        Ja heldig vis er jeg ikke alene


                        " Hei mitt navn er tommy og jeg er "Pakkoman"
                        sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
                        T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

                        Comment


                        • Originally posted by type0 View Post
                          Når man prøver å sove så ser man aldri på klokka. Det samme gjelder når man venter pakke. Ikke sjekk statusen. Plutselig ender den opp i postkassa og du kan hente delene. Blir psyka ut av å sjekke statusen hele tiden.
                          Nja... Nå sjekker jeg den kun en til to ganger om dagen.. Så det å kalle det å bli psyka ut er å ta i..

                          Men, kan jeg få et svar på spm'et mitt som er:

                          Er den i sluttfasen hos tollen nå? ( Altså, igjennom det som kan ta noen dager/uker ?)
                          Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                          Comment


                          • Originally posted by Muztang289 View Post
                            Nja... Nå sjekker jeg den kun en til to ganger om dagen.. Så det å kalle det å bli psyka ut er å ta i..

                            Men, kan jeg få et svar på spm'et mitt som er:

                            Er den i sluttfasen hos tollen nå? ( Altså, igjennom det som kan ta noen dager/uker ?)
                            På min var det flere trinn som jeg ikke forsto. Tatt inn til tollen, overført til tollager, stoppet for importfortolling, ferdig, sendt til omlastningsterminal Oslo, sendt til postkontor.... Tok lang tid.

                            Det å sjekke status på pakke er å psyke seg ut. (Ja... den kommer nok imorgen... tror jeg.... håper jeg.... nei, jeg trenger en øl).
                            sigpic
                            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                            Comment


                            • Originally posted by Nitrouss View Post
                              1: 45mm
                              2: 90mm
                              Takker!
                              FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                              Comment


                              • Originally posted by type0 View Post
                                På min var det flere trinn som jeg ikke forsto. Tatt inn til tollen, overført til tollager, stoppet for importfortolling, ferdig, sendt til omlastningsterminal Oslo, sendt til postkontor.... Tok lang tid.

                                Det å sjekke status på pakke er å psyke seg ut. (Ja... den kommer nok imorgen... tror jeg.... håper jeg.... nei, jeg trenger en øl).

                                Psykolog hadde vel vært tingen, eller hva type0? =P

                                Så det er altså flere steg igjen jah, kjipt.. =/
                                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X