Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Adrian View Post
    Synes det er lite aktivitet her på radiostyrt.
    I noen perioder er det veldig mye aktivitet og nytt,men nå synes jeg det ikke er så mye.
    Rart,synes nå jeg. Jeg er inne hver dag her,hver gang jeg er på internett er RS mitt faste sted. (I am a RC-geek )
    Jeg er også her hver dag, men husk at det er mange som har jobb og familie. Og det er mye viktigere å bruke tid på det en å sitte på en PC å skrive hver dag.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Det er helt rett.
      Eneste grunnen til at jeg kan sitte her vær dag,er fordi jeg har verdens mest forståelsefulle kone.
      www.mobilerobotplatform.com

Comment

• det vil alltid gå i rykk å napp. sånn har det vært siden radiostyrt ble lanser i 2003.

jeg er innom daglige. er på logga på jobb og hjemme.
        leser det som er interesant.
        denne uka har nesten alt handla om BAJA 5B og 5T.
        ikke kanskje verdens mest spennende lesning
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
          det vil alltid gå i rykk å napp. sånn har det vært siden radiostyrt ble lanser i 2003.

ikke kanskje verdens mest spennende lesning
          Jojo,men rart når det plutselig er veldig mye også "dabber" det ut. Akkurat som med fisking .

Ikke spennende? Jojojojda.

Radiostyrt ROCK ON
          Last edited by Adrian; 28 January 2009, 20:21.
          Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Originally posted by Adrian View Post
            Jojo,men rart når det plutselig er veldig mye også "dabber" det ut. Akkurat som med fisking .

Ikke spennende? Jojojojda.

Radiostyrt ROCK ON

det er ikke alle her som er 12-13 år å har all verdens fritid
            selv om det ser sånn ut så lever ikke jeg her på forumet. jeg har masse annet jeg holder på med og sånn er det for mange andre også. det går i Jobb, hjem og familie.
            Radiostyrt er for meg en hyggelig hobby jeg kan bruke ekstra fritid på.
            en annen ting som kanskej setetr ned tempoet litt til tider er kanskej at de av oss som har holdt på en stund prøver å
            gi gode råd. som takk for hjelpen blir man fortalt at man er negativ og sur.
            Last edited by Crazy beetle; 28 January 2009, 20:45.
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• må bare si takk for all hjelpen jeg har fått hos disse folka som har holdt på med dette en stund.
              Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Nå har det kommet roto-start til Baja.
                Tror ikke det har blitt lagt ut for salg,ennå.....

Jeg synes det er dårlig,nå begynner vel disse bilene også snart og ligne mer og mer på Nitro
                Last edited by Adrian; 29 January 2009, 13:01.
                Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• så jo ikke pen ut akkurat da, så noen hadde nesten same komentar som du angående at di begyner å ligne mer og mer på nitro
                  Last edited by dj-m; 29 January 2009, 13:08.
                  Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• for å kunne bruke svakere drill kansje dreve den.

Comment

• Funker som bare juling den der, et par karer på hpibf i rullestol som har god nytte av den.
                      Er nok en del av oss eldre som kunne spart ryggen litt med en slik en
                      sigpic
                      HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• Her er en bildefilm fra kjøringa i Harstad den siste uka.(Dårlige bilder,vet)

YouTube - Bajakjøring i Harstad.
                        Last edited by Adrian; 30 January 2009, 08:08.

Comment

• ah.endelig fredag.heksa er ute å flyr, og far har fått seg en hikkas og drømmer om mcd buggy..Unga sover.(den ene iallefall)marillion på anlegget og livet kunne vært bedre...he he
                          Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

• Originally posted by påsan 70 mod. View Post
                            ah.endelig fredag.heksa er ute å flyr, og far har fått seg en hikkas og drømmer om mcd buggy..Unga sover.(den ene iallefall)marillion på anlegget og livet kunne vært bedre...he he
                            god helg og godt nyttår,eller nåkka sånt

Comment

• Jøss, ikke ofte en hører om Marillion nå om dagen. God helg folkens.
                              sigpic
                              HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• Originally posted by goddamnswede View Post
                                Jøss, ikke ofte en hører om Marillion nå om dagen. God helg folkens.
                                Var på konserten på rockefeller forrige helg ,og på john dee etterpå.på tribute bandet misplaced neighbourhood.....FY F.....helt rått..
                                Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X