Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Du skal i teorien ikke få mer power uten demper. Men du trur sikkert det på grunn av lyden. Det er bare å prøve
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Hva blir da beste potta for å få den så stille som mulig ?? uten å miste noe kraft
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• jeg har jetpro v3 med lyddemper.. den kan du jo få høre i morra.. har bare testa ss potta, dominatoren og jetpro potta og det er den som er mest stille av de tre hvertfall uten tvil
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Noen som vet om noe helt ok lakkesett til karoseri?
          sigpic
          Savage X 4,6

Comment

• 4wd kit for FG monster

Etter å ha innsett at jeg postet dette spørsmålet i feil tråd så legger jeg ut den her.

Hei.

Noen her inne som har erfaring med å bygge om FG Monster beetle til 4WD? Dette settet her:
            http://fg-hobby.dk/fg_reservedele/35...ck_set_no.html

Har allerede bestilt baja buggy hjul som kommer til å gi bedre grep samt plassert batteripakka i dempertårnet foran. Gutta på micromonster mente ihvertfall at dette settet ville skape en helt ny kjøreopplevelse. Håper noen som allerede HAR GJORT denne erfaringen kan svare før jeg går og handler.

Takker
            1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

Comment

• 1720,- for VRC pottene hos RC-Racing.no
              Han har ikke satt pris på Pro-Pipene enda

Kjempepris. Nå blir nok DDM, Victory osv. lange i maskene

Comment

• PRO-Pipe ca +130,-...........altså 1.850,-...

Ingen under, ingen ved siden.......
                sigpic
                Tlf 4691 0501

Comment

• Akkurat det der tenkte jeg på i går når det gjelder RC-Racing.no Ingen under, ingen ved siden....... Bare jeg la til i tankene. Alle er bare under
                  Jeg var på Klepp RC i går en tur for å se litt. Jeg er glad jeg har endel mer turtall en dei der standard greiene
                  Jeg plaget emix her på forumet med at han har litt lite turtall

Når kommer det Pro-Pipes til FG ST da? 4 måneder eller mindre?
                  Last edited by RCislife; 17 June 2009, 15:10.

Comment

• hehe, ja..
                    skulle vel hatt en pro paip jeg og. kommer den til sportsline?
                    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                    O.sæland hobby

Comment

• Touringpipa passer til EVO7/8, vet pokker ikke jeg om den passer på sportsline da......

Men skulle den passe så er det ikke lenge før den er å finne i shopen, tror malen er under bearbeidelse nå i disse dager.....
                      sigpic
                      Tlf 4691 0501

Comment

• NICE PRICE!!!!!
                        bra jobbat egon!
                        passar den rally modellen?

Originally posted by Egon View Post
                        PRO-Pipe ca +130,-...........altså 1.850,-...

Ingen under, ingen ved siden.......
                        www.rcbash.se/forum
                        BASH HARD OR DIE TRYING!!!

Comment

• Tror du bare kommer til å ødelegge bilen din med det. Du mister all form for sving, fordi du ikke får mellom diff. Så en på Skarnes som bygde om FG bjan sin til 4wd og vel...
                          Men om du vil prøve har jeg et 4wd kit fra kamitrio liggende som du kan få billig.

Originally posted by svippsand View Post
                          Etter å ha innsett at jeg postet dette spørsmålet i feil tråd så legger jeg ut den her.

Hei.

Noen her inne som har erfaring med å bygge om FG Monster beetle til 4WD? Dette settet her:
                          http://fg-hobby.dk/fg_reservedele/35...ck_set_no.html

Har allerede bestilt baja buggy hjul som kommer til å gi bedre grep samt plassert batteripakka i dempertårnet foran. Gutta på micromonster mente ihvertfall at dette settet ville skape en helt ny kjøreopplevelse. Håper noen som allerede HAR GJORT denne erfaringen kan svare før jeg går og handler.

Takker
                          sigpic
                          MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

Comment

• Originally posted by husse View Post
                            NICE PRICE!!!!!
                            bra jobbat egon!
                            passar den rally modellen?
                            Når pipa til MCD er klar så vil den passe alle modeller.......
                            sigpic
                            Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Egon View Post
                              Når pipa til MCD er klar så vil den passe alle modeller.......
                              Morn. Går eksosen ut på sida eller under på dem?
                              MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

Comment

• Den går under.
                                As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                                Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X