Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by The Bajanic View Post
    Dette har du helt rett i Crazy, men bare med orginalpotta som brukes her. Med en trimmpotte forsvinner det meste her også. + Jeg mener han lurte på om utover var mot høyre. UTOVER ER TIL VENSTRE på L og H skruene
    du har helt rett mye kan gjøres med en trimmpotte
    MCD Rally
    www.Rc-racing.no

    Comment


    • ja det var til venstre man skulle skru
      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
      Radio: Spektrum DX8

      Comment


      • Originally posted by Jon M View Post
        ja det var til venstre man skulle skru
        venstre = mer
        høyre = mindre
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • Originally posted by Crazy beetle View Post
          venstre = mer
          høyre = mindre
          Eller som vi sier i disse digitale tider (for de av oss som kan lese analoge klokker):
          Moturs=utover, venstre, mer
          Medurs=innover, høyre, mindre

          Comment


          • Yåw.. lenge siden jeg har vært her nå.. =P

            Igår møtte jeg Motörhead så han skulle få fikse snorstarten min... Har falt litt ut av hobby'n ( så gadd aldri å fikse bilen ) siden det er ganske kjedelig å kjøre alene, men da kan jeg jo bare takke meg selv igjen siden jeg ikke "oppsøkte" folket.. =P

            Kunne gjerne tenke meg å starte å kjøre med andre nå fremover før snøen eller evnt. i snøen..

            Noen som har noen gode ideer for hvordan man kan kjøre "trygt" i snøen?

            Noen som har tenkt seg oppover til Skarnes om ikke lenge? =)
            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

            Comment


            • Originally posted by Muztang289 View Post

              Noen som har tenkt seg oppover til Skarnes om ikke lenge? =)
              Lathly opg jeg stikker opp på lørdag iallefall
              sigpic
              MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

              Comment


              • Originally posted by Snailey View Post
                Lathly opg jeg stikker opp på lørdag iallefall
                Nice.. Får se om får tid til å ta en tur opp.. Helga er ganske ferdig planlagt alt.. =/

                Når på lørdag, og hvor lenge har dere tenkt til å kjøre? =)
                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                Comment


                • Originally posted by Muztang289 View Post
                  Nice.. Får se om får tid til å ta en tur opp.. Helga er ganske ferdig planlagt alt.. =/

                  Når på lørdag, og hvor lenge har dere tenkt til å kjøre? =)
                  Er vel der oppe rundt 12 tenker jeg - kjører til bilene er skrot, eller mørket faller på
                  sigpic
                  MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                  Comment


                  • Originally posted by Snailey View Post
                    Er vel der oppe rundt 12 tenker jeg - kjører til bilene er skrot, eller mørket faller på
                    Nice.. Veldig keen på å joine.. =P Hvor bor dere??
                    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                    Comment


                    • Skarnesbanen er ikke et sted man bare popper innom. Timene flyr når man er der.

                      Et tips. Ta med deg reservedeler som pleier å ryke ved røff kjøring. Hele dagen er ødelagt om for eksempel en aksling ryker og man ikke har reserve.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • Hei.
                        Nå har jeg stilt den sånn at den får mere bensin.
                        Den bble litt roligere på tomgang men når jeg gasser blir det ikke noe Bøøøøøøøp lengre
                        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                        Radio: Spektrum DX8

                        Comment


                        • Originally posted by Motörhead View Post
                          Skarnesbanen er ikke et sted man bare popper innom. Timene flyr når man er der.

                          Et tips. Ta med deg reservedeler som pleier å ryke ved røff kjøring. Hele dagen er ødelagt om for eksempel en aksling ryker og man ikke har reserve.
                          Hehe, har aldri kjørt der eller på noe bane før.. Så vet ikke så mye.. =D Høres ufattlig kult ut da..

                          Kan man dra opp til Skarnesbanen å kjøre når man vil? Eller må det planlegges først meg Egon?
                          Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                          Comment


                          • Neida. Dagen er ikke ødelagt selv om man ikke får kjørt bilen. Bare motorlyden, lukten og opplevelsen gjør dagen fullverdig
                            sigpic
                            Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                            Comment


                            • Originally posted by Muztang289 View Post
                              Hehe, har aldri kjørt der eller på noe bane før.. Så vet ikke så mye.. =D Høres ufattlig kult ut da..

                              Kan man dra opp til Skarnesbanen å kjøre når man vil? Eller må det planlegges først meg Egon?
                              Bare å kjøre når man måtte ønske ettersom jeg har forstått, og om Jan Erik har fått hengt opp sparebørsa så slenger vi oppi noen tiere før vi drar hjem igjen.
                              sigpic
                              Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                              Comment


                              • Originally posted by Lathly View Post
                                Bare å kjøre når man måtte ønske ettersom jeg har forstått, og om Jan Erik har fått hengt opp sparebørsa så slenger vi oppi noen tiere før vi drar hjem igjen.
                                Det høres bra ut.. =) Skjønner godt hva og hvorfor sparebørsa skal henge der... Er sikkert en knall bane å kjøre på, og han har jo sikkert jobbet en god del med banen, så fortjener det så absolutt =)
                                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X