Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg syns det er artigere å kjøre i grustak, det er liksom ikke det samme hele tiden.
    Baner er jo det samme om og om igjen
    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
    Radio: Spektrum DX8

Comment

• Det er bra og ha en bane og kjøre på,og ennå bedre å ha ett grustak ved siden av slik att når man blir litt lei av banekjøringa kan man gå å jåsse litt i taket. Så kan man komme tilbake avslappet og kjøre på bane igjen
      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• jeg har kjørt så mye i grustak og lignende så jeg syns det er digg å kjøre på bane, da veit man liksom hvor man skal kjøre
        i grustak blir det liksom bare fram og tilbake et sted, men hver sin smak
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Adrian View Post
          Ok,bare å purre på,hehehe.. Han har en FS baja visst du ikke har fått med deg.
          jodfa er klar over at han har en fs baja, har hatt en slik før selv
          Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Ok Kjøpte du bajaen for og kjøpe ordentlig kvalitet? Det er vel mer fart i bajan kan jeg tenke meg,hadde egentlig vært artig og kjørt dragrace med en FS og HPI Baja.
            Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Hadde det hvert min FS så skulle jeg kjørt fra deg Adrian så du lå og grein etterpå
              Om det så hadde hvert det siste den FS gjorde før den gikk opp i røyk.
              Last edited by RCislife; 23 June 2009, 15:00.
              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Hehehehe
                Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                Radio: Spektrum DX8

Comment

• Originally posted by Adrian View Post
                  Ok Kjøpte du bajaen for og kjøpe ordentlig kvalitet? Det er vel mer fart i bajan kan jeg tenke meg,hadde egentlig vært artig og kjørt dragrace med en FS og HPI Baja.
                  solgte FS og Kjøpte meg FG Mt, så Solgte jeg FG å kjøpte meg Baja.kjøpte meg baja pga hadde lyst å prøve den og må si at den er mye bedre å kjøre med enn en FG MT i alle fall i grustakene
                  Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Unda da hud på Savage 5R

Da venter vi bare på film av den daue der. Den har også 3 trins girkasse.

Comment

• Ja du legger den vel ut med en gang den kommer du, kjenner jeg deg rett
                      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Jeg sitter å grubler på om jeg skal kjøpe ny sykkel (dirt) eller en HPI baja 5b

Her er sykkelen for de som er interesert:
                        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

Comment

• Køb deg Baha Nothing beats the Baha!

Peen og det er tut & kjør right out of box

Garanterer att du kommer til å få mye morro med Bajaen..

Comment

• Hallo. På et RC forum blir svaret fra folk RC. På et sykkel forum blir det sykkel. Den sykkelen der er jo bare til fun akkurat som Baja. Så du må nok bare kjøpe begge. Det er slik jeg gjør når jeg ikke klarer å velge

Comment

• Hmm, Ja. begge høres bra ut ^^

Bare jeg hadde hadd 18.000 kr så hadde jeg kjøpt begge
                              Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

Comment

• Enig med deg Ørjan..

Spørr samme spørsmålet på ett sykkelforum og post det her..Hvis enkelte engang vet hvor mye morro det er med dette eller hva en LS-bil er..

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X