Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor kommer den fra?
    Og hvor mye er det?
    OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by Ignifer View Post
      Hvor kommer den fra?
      Og hvor mye er det?
      Hpi Baja Forum
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Mener den er 5%
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• så lurt!
          Ikke fått med meg den jeg!
          OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by Mr-Online View Post
            Ja, kommer litt ann på hva man bruker som valutakurs..
            Frode S her slet med det, sjekka med Valutakalkulatoren til paypal og kom under 200nok, men da det ble trukket kom det over og han fikk så vidt jeg vet toll og tull på det
            Men du havner jo under uansett, jeg regnet med dagens kurs nemlig og den er da lavere enn paypal bruker...
            Hva kursen er når du betaler har ingenting å si. Tollvesenet bruker sine egne kurser når de mottar pakken for fortolling.

Kursen de bruker denne uken og neste uke er 6,460
            Last edited by Rydin; 17 July 2009, 08:37.
            HPI Baja 5T

Comment

• Originally posted by Rydin View Post
              Hva kursen er når du betaler har ingenting å si. Tollvesenet bruker sine egne kurser når de mottar pakken for fortolling.

Kursen de bruker denne uken og neste uke er 6,460
              Vel, da er det jo fortsatt tollfritt
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Ja, kommer pakka til norge til uka så er det helt sikkert tollfritt.
                Men man vet jo aldri hva kursen er uka etter der igjen, så hvis den stiger til 6,7 så må dere betale toll
                Men det skjer nok ikke, kursen er på vei ned nå
                HPI Baja 5T

Comment

• Hey.
                  Trur dere denne clutchen er noe bra?, den var jo kjempebillig.
                  Og er det noen som vet hvordan fjer det er på den? (6000, 8000?)
                  Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                  Radio: Spektrum DX8

Comment

• Øhh

Hvilken??

Comment

• Hehe, glømte linken

Denne http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.4175/.f
                      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

• Er vel grei nok den der, tror det er en 6000 rpm clutch.

Comment

• Okey, den holder sikkert lengre en den som sto på 23cc en orginalt.
                          Den vare ca 1liter

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                            Er vel grei nok den der, tror det er en 6000 rpm clutch.
                            Ja det er en 6000rpm fjær.8000rpm fjæra er rød. og jon-m hvis den bare holdt en liter bensin å tror jeg at det er noe annet galt.for min holdt 6-7liter med den orginale og det med en 27,2 race porta pro mod

Comment

• Kan vel kline til å kjøpe deg en 8000 rpm klutch med det samme vel.. er dyrt å tro at du "sparer" noen få kroner!

Comment

• er 8000 fjer bedre en 6000?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X