jeg lurer på om den av en eller annen grunn ikke får bensin.. at det er derfor den varver mindre og mindre og etter 20 sek på tomgang varver litt høyere igjen.. har sjekka at det ikke blir vakum i tanken men hva visst klunken er tett? da vil den jo også slite litt med å suge opp bensin men da burde jeg vel hatt problemer med å pumpe bensin til gasseren også?
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Jeg hadde sprekk i stemplet på promodden min, og da var den også litt umedgjørlig.. Pell av gasseren, og se om du kan se noen sprekk i siden av stemplet..
Eg kalla detta for promodsyken.......åja, eg ha hatt samme prob. sjøl og andre med nevnte motor....ok når den er kald, men når den er varm så kommer problema....kutter på topp el. når ikkje topp....en stiller og stiller men det hjelper ikkje, og når motoren blir kald igjen så må du skru igjen helt til den blir varm igjen...hva må du da....jo....skru...looollll.....promodsyken...
As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD. Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc
ta et syltetøyglass med oljeblanda bensin,dra ut slangene fra tanken uten klunken på,og ha slangene i glasset,start opp og se om du kan ha noe i det du sier om tett klunkfilter.. bare et tips,men klarer ikke helt å forestille meg feilen her
tok ut klonken for å se på den.. fins ikke tett den.. men nå har jeg vel egentlig gitt opp.. den får stå der til jeg får igjen lysten.. evnt bytte topp.. det er vel det eneste som står igjen..
samma kan det værra, nå er jeg bare grinete å drittlei.. hehe
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment