Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tomso View Post
    Det har sine fordeler me el... Jeg ser den, men jeg føler at det ikke blir det samme... Batterier er for lommelykter..

    Så sant, så sant )
    Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

    Comment


    • Originally posted by tomso View Post
      Det har sine fordeler me el... Jeg ser den, men jeg føler at det ikke blir det samme... Batterier er for lommelykter..
      Hehehe...

      Men når det gjelder mindre biler så velger jeg glatt el istedenfor nitro.
      I en baja så er fortsatt valget bensin....
      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
      Spectrum dx3s

      Comment


      • Enig.. er drittlei nitro fuelen.. og allt det medfølger.. Men for all del.. håper du (jk_conix) får det bra til med el oppsettet ditt.. Og legg gjerne ut en video av bilen.. som sagt så går disse noe inn i granskauen.. håper du har oppgradert drivlinja di.. for dette gir vel mere juling på drivaksler og gear enn bensin motorene..
        Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
        Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
        enRoute Berg JXR003
        Losi 5ive - BZM Super 50

        Comment


        • Originally posted by ps71 View Post
          Men når det gjelder mindre biler så velger jeg glatt el istedenfor nitro.
          I en baja så er fortsatt valget bensin....
          Enig der, jeg kommer aldri til å ha en nitrobil i hus igjen. Jeg planlegger å kjøpe en liten el-buggy/truggy som leketøy, og kanskje en BZM-motor til Bajaen.
          HPI Baja 5T
          HPI Baja 5B

          Comment


          • er det noen som har GH front hubber liggende dem vil bli kvitt? daves er utsolgt
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • 1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

              Comment


              • Hei.
                Leeenge siden jeg har vert her nå. Har blitt så lite kjøring i det siste, att jeg faktisk lurer på om jeg skal selge bilen.
                Men jeg aner ikke hva jeg kan ta betalt for den..
                Bilen er RTR verson, med orginal motor, bakmontert Dominator,Spectrum DX3S, og en god del alu oppgraderinger på vitale steder.
                Følger med masse reservedeler, mye nye slitedeler i reserve.
                Nå står den med ett stykt hjemmelakkert kaross.
                Følger med ett helt nytt Proline karosseri (ulakkert) og KillerRC KillSwitch med lys og lyd.
                Den er ikke bruks så veldig mye, med har jo en god del slitasje.
                En bakfelg må byttes ut, da gjengene til felgringene er utslitte.
                Aldri hatt problemer med noe egentlig, motoren starter på første forsøk hver gang.
                Kjørt ca 15 liter.
                Følger med flott hjemmelaget ladekoffert med strømforsyning, LiPo computerlader med ballansering, kraftig strømforsyning, AA batterilader og masse batterier, både til sender og bil.


                Hadde problemer med å laste opp bilder, men kan eventuelt sende på PM eller mail....
                Attached Files
                OTteknikk.com

                Comment




                • Løp og kjøp... VRC bigbore pipa...

                  Bare sånn for min egen del, er dette samme som "pro" pipa ???
                  Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                  En Baja

                  Comment


                  • Nei.. det er ikke det samme som propipa.. Denne ble vel i utgangspunktet (etter hva jeg har lest) designet for 30.5 Reedcase.. Men funker visst greit på 26. stock og oppover.. Denne skal kunne gi mere i bunn enn propipa, men taper noen få hundre rpm i topp.
                    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                    enRoute Berg JXR003
                    Losi 5ive - BZM Super 50

                    Comment


                    • Ingen som vil sette en ca prisantydning?
                      OTteknikk.com

                      Comment


                      • kanskje 4000.. er vanskelig å ha sett den egentlig.. er det rtr v2 eller v1?
                        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                        Comment


                        • det er v1 med orginal motor.
                          Digital styreservo.

                          Masse reservedeler. En god den "lure" oppgraderinger...
                          OTteknikk.com

                          Comment


                          • er dempere og diff orginalt?
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • Dempere og diff er oppgradert til SS verson..
                              OTteknikk.com

                              Comment


                              • 3500-4000 er vel helt greit det da.. nå har jeg som sagt ikke sett den men, det er ofte vanskelig å få igjen noe som er brukt uansett hvor mye man har kosta på.. det er grunnen til at jeg ALDRI skal selge noen av mine bajaer for da går jeg så brutalt i tap at det er ikke morro engang
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X