Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• du er en knupp---
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Originally posted by bolly63 View Post
      EG har skiver hva vil du ha.grov/kneipp/eller fransk skiver.
      hahahahaha... den falt i smak her på råholt
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• prooooooooooooommmmmmmmmmmmmmpppppppppppppp!!!!!!! !!!!!!!

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
          hahahahaha... den falt i smak her på råholt
          det var jo bra,trenger du og en skive
          sigpic

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
            prooooooooooooommmmmmmmmmmmmmpppppppppppppp!!!!!!! !!!!!!!
            ække 5 år da beemern hehe..

Originally posted by bolly63;
            det var jo bra,trenger du og en skive
            heldigvis har jeg 4 brød i frysern, men takk som byr
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• klarer meg med morrabrødet i morra tidlig jeg gitt

Comment

• fått starta børsa ennå eller??? hæ hæ hæ hæ , døh døh døh døh

Comment

• nei har ikke det... ikke har det kommet deler og dessuten var det 29- her i dag så det hadde ikke mye og si.. har fått montert rpm sensor på coilen min da så nuh virker all telemetrien som den skal... håper deler kommer i morra og er spent på hvor lang tid det tar før deler fra daves kommer...

tok std 7 dollar frakt.... noen som har greie på d.???

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
                    nei har ikke det... ikke har det kommet deler og dessuten var det 29- her i dag så det hadde ikke mye og si.. har fått montert rpm sensor på coilen min da så nuh virker all telemetrien som den skal... håper deler kommer i morra og er spent på hvor lang tid det tar før deler fra daves kommer...

tok std 7 dollar frakt.... noen som har greie på d.???
                    En og en halv til 2 uker om det går fort hadde du betalt express hadde du fått det på en uke.
                    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                      En og en halv til 2 uker om det går fort hadde du betalt express hadde du fått det på en uke.

joa men så ikke helt vitsen i og betale mer i frakt enn hva demperen kostet hehe 19 dollar for demper og 7 i frakt blir 26 dollar... expressfrakt er 25 dollar ..

regner med dere ser logikken her.. hehe men er jo bare en lyddemper da.. ingen nødvendighet

Comment

• nei man betaler egentlig bare for å få det fortere

29 blå ja.. nei da er det ikke no vits å prøve å leke.. bedre å spare lysta til en annen dag da skal bli mildere mot helga.. hehe

Comment

• 29blå jå trodde det var kaldt her idag og her var det "bare" 19blå
                          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                          Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
                            29blå jå trodde det var kaldt her idag og her var det "bare" 19blå
                            det var det der jeg jobba i dag også.. dreiv ute med gesims kasse... brrrrrr... aldri snekra så fort jeg trur jeg var ferdig 10.. hehe

Comment

• jeg har stått i garasjen på jobb og fjerna dekortape på vår nyinnkjøpte lastebil... hehe mer stor servicebil tenker jeg .. 2004 man 7-180 4x2

den skal bygges om til mini krokløft bil og va 100% dekt med tape... fy faen for en dritt jobb.. men med 2 byggtørker + stoooor vedovn i verkstedet + full kanne kaffe satte jeg i gang ...

etter 2 timer sto jeg i t skjorta inne i hallen og kikka på sjefen som strevde med og få start på en bobcat i kulda... hahahaa gaagggggagaaghahahaha

liver er herlig er nede på bare 26- nu da

Comment

• ang ordre hos daves..... pending fulfilment står det i statusen... er det noen som kan forklare meg hva dette betyr???

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X