du er en knupp---
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
-
ække 5 år da beemernOriginally posted by beemerworld View Postprooooooooooooommmmmmmmmmmmmmpppppppppppppp!!!!!!! !!!!!!!
hehe..
heldigvis har jeg 4 brød i frysern, men takk som byrOriginally posted by bolly63;
det var jo bra,trenger du og en skive
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
nei har ikke det... ikke har det kommet deler og dessuten var det 29- her i dag så det hadde ikke mye og si.. har fått montert rpm sensor på coilen min da så nuh virker all telemetrien som den skal... håper deler kommer i morra og er spent på hvor lang tid det tar før deler fra daves kommer...
tok std 7 dollar frakt.... noen som har greie på d.???mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
En og en halv til 2 uker om det går fortOriginally posted by beemerworld View Postnei har ikke det... ikke har det kommet deler og dessuten var det 29- her i dag så det hadde ikke mye og si.. har fått montert rpm sensor på coilen min da så nuh virker all telemetrien som den skal... håper deler kommer i morra og er spent på hvor lang tid det tar før deler fra daves kommer...
tok std 7 dollar frakt.... noen som har greie på d.???
hadde du betalt express hadde du fått det på en uke.
HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
Originally posted by Gizzly View PostEn og en halv til 2 uker om det går fort
hadde du betalt express hadde du fått det på en uke.
joa men så ikke helt vitsen i og betale mer i frakt enn hva demperen kostet hehe 19 dollar for demper og 7 i frakt blir 26 dollar... expressfrakt er 25 dollar ..
regner med dere ser logikken her.. hehe men er jo bare en lyddemper da.. ingen nødvendighet
mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
nei man betaler egentlig bare for å få det fortere
29 blå ja.. nei da er det ikke no vits å prøve å leke.. bedre å spare lysta til en annen dag da
skal bli mildere mot helga.. hehe
Comment
-
det var det der jeg jobba i dag også.. dreiv ute med gesims kasse... brrrrrr... aldri snekra så fort jeg trur jegOriginally posted by ps71 View Post29blå jå trodde det var kaldt her idag og her var det "bare" 19blå
var ferdig 10.. hehe
Comment
-
jeg har stått i garasjen på jobb og fjerna dekortape på vår nyinnkjøpte lastebil... hehe mer stor servicebil tenker jeg .. 2004 man 7-180 4x2
den skal bygges om til mini krokløft bil og va 100% dekt med tape... fy faen for en dritt jobb.. men med 2 byggtørker + stoooor vedovn i verkstedet + full kanne kaffe satte jeg i gang ...
etter 2 timer sto jeg i t skjorta inne i hallen og kikka på sjefen som strevde med og få start på en bobcat i kulda... hahahaa gaagggggagaaghahahaha

liver er herlig er nede på bare 26- nu damcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment