nå har det seg slik at ledningen har nesten gått helt av i gjennomføringa til hullet... må jeg da sette på en spektrum antenneledning eller kan jeg bruke tamiya antennekabel som jeg har lliggende en kveil av her... lodde må jeg uansett og vil signalet bli dårligere hvis jeg forlenger kabeln slik at jeg får tredd den skikkelig der den skal ligge..
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
Ser ut som om du må prøve "prøv og feil" metoden. Men monter failsafe, så baja'n ikke forsvinner i det fjerne ved full gass pådrag....
Har du 2,4ghz system så skal det funke med den kabelen du har. Forsikre det om at loddinga blir bra. Kjører du med am/fm system så er det aldri noen suksess å lodde/skøyte antenne ledningen. Med mindre man lodder på en eksakt like lang ledning, og den har eksakt samme motstanden.Fersk Large Scale kjører.....
Comment
-
Originally posted by Gizzly View PostHar 4 komplette clutcher liggende her jeg og, om det skulle være manko
er ikke manko enda nei... var bare det at jeg hadde lyst til og teste stivere fjær----- leverte 1 pose tomflasker til pantelotteriet i dag
så vinner jeg 1 million får petter halvpartenmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Originally posted by beemerworld View Poster ikke manko enda nei... var bare det at jeg hadde lyst til og teste stivere fjær----- leverte 1 pose tomflasker til pantelotteriet i dag
så vinner jeg 1 million får petter halvparten
Hadde blitt den dyreste clutchfjæra i manns minne
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Originally posted by beemerworld View Postdet driter jeg i... 30 kr i tomgods er den da verdt og rett skal være rett ... og egentlig skulle jeg da sendt tomflaskene til deg ..haha det hadde vært det morsomste
hadde virkelig vert et syn får såre øyne det, en stor pakke med tomgods i posten
HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
tror jeg har fått fiksa antenneledningen min... satte på en laaaang ledning og lodda den fast .... så dro jeg ledningen ut i antennerør og kappa den på 7 cm i pisken .... dette sto i bruksanvisninga på gamle dx 3,0 min og funka der .... hadde ihverfall bra signal under test så får vi nuh se da skal skjerme pluggledninga og da så ...mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
En stock bil mener du? en irriterenes kløe ville nå kompisen min kalt detOriginally posted by ps71 View PostKan være greit og ha kontroll på de bilene her ja, litt kjedelig og få 10kg dundrene i leggen på fult drag
Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863
HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment