Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nå har det seg slik at ledningen har nesten gått helt av i gjennomføringa til hullet... må jeg da sette på en spektrum antenneledning eller kan jeg bruke tamiya antennekabel som jeg har lliggende en kveil av her... lodde må jeg uansett og vil signalet bli dårligere hvis jeg forlenger kabeln slik at jeg får tredd den skikkelig der den skal ligge..
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• ingen som vet om jeg kan bruke std ledning ???? eller må jeg vente ei uke til jeg kommer meg på smallsize for og handle ledning der

Comment

• Rart om du ikke skulle kunne bruke det da!
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Har ikke peiling, men hvis du uansett må bytte ledning så er det vel bare og prøve.
          Sendte clutchfjæra til deg idag forresten
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

Comment

• Har 4 komplette clutcher liggende her jeg og, om det skulle være manko

Comment

• Ser ut som om du må prøve "prøv og feil" metoden. Men monter failsafe, så baja'n ikke forsvinner i det fjerne ved full gass pådrag....
              Har du 2,4ghz system så skal det funke med den kabelen du har. Forsikre det om at loddinga blir bra. Kjører du med am/fm system så er det aldri noen suksess å lodde/skøyte antenne ledningen. Med mindre man lodder på en eksakt like lang ledning, og den har eksakt samme motstanden.
              Fersk Large Scale kjører.....

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                Har 4 komplette clutcher liggende her jeg og, om det skulle være manko

er ikke manko enda nei... var bare det at jeg hadde lyst til og teste stivere fjær----- leverte 1 pose tomflasker til pantelotteriet i dag

så vinner jeg 1 million får petter halvparten

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
                  er ikke manko enda nei... var bare det at jeg hadde lyst til og teste stivere fjær----- leverte 1 pose tomflasker til pantelotteriet i dag

så vinner jeg 1 million får petter halvparten

Hadde blitt den dyreste clutchfjæra i manns minne
                  Spectrum dx3s

Comment

• det driter jeg i... 30 kr i tomgods er den da verdt og rett skal være rett ... og egentlig skulle jeg da sendt tomflaskene til deg ..haha det hadde vært det morsomste

Comment

• Hehe jaja tar imot med åpne armer jeg
                      Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
                        det driter jeg i... 30 kr i tomgods er den da verdt og rett skal være rett ... og egentlig skulle jeg da sendt tomflaskene til deg ..haha det hadde vært det morsomste

hadde virkelig vert et syn får såre øyne det, en stor pakke med tomgods i posten

Comment

• tror jeg har fått fiksa antenneledningen min... satte på en laaaang ledning og lodda den fast .... så dro jeg ledningen ut i antennerør og kappa den på 7 cm i pisken .... dette sto i bruksanvisninga på gamle dx 3,0 min og funka der .... hadde ihverfall bra signal under test så får vi nuh se da skal skjerme pluggledninga og da så ...

Comment

• Kan være greit og ha kontroll på de bilene her ja, litt kjedelig og få 10kg dundrene i leggen på fult drag
                            Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
                              Kan være greit og ha kontroll på de bilene her ja, litt kjedelig og få 10kg dundrene i leggen på fult drag
                              En stock bil mener du? en irriterenes kløe ville nå kompisen min kalt det
                              Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

Comment

• Vil iallefall ikke fått min på leggen. Da jeg har skruer som stikker ut ca 10 mm på framdekkene....
                                Fersk Large Scale kjører.....

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X