Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LordPalo View Post
    Vil iallefall ikke fått min på leggen. Da jeg har skruer som stikker ut ca 10 mm på framdekkene....
    ikke nok med det men jeg tror jaggu det hadde vært skruene som gjorde minst skade 10-13kg i leggen i 60 km/t blir stygt
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
      ikke nok med det men jeg tror jaggu det hadde vært skruene som gjorde minst skade 10-13kg i leggen i 60 km/t blir stygt
      Tror det tilsvarer noen hundre kilo i kræsj øyeblikket ja
      Hade bra ankel
      Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
      Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• er jo da heldigvis failsafe på bilen min da.... ble til at jeg surra kabel og lodda tinn utapå inni mottageren... laga et hull i siden på mottakkern slik at ledninga kom ut på siden og ikke midt oppå dro nye kabeln ut gjennom hullet og 6 cm antennerør 1 cm av kabeln er avisolert ytterst tok utgangpunkt i futaba kabel så får vi se om det blir bra nok da
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Originally posted by RamboEinar View Post
          Tror det tilsvarer noen hundre kilo i kræsj øyeblikket ja
          Hade bra ankel
          Svoger jobbet med rekkverk tidligere å da må de dimensjonere for påkjørsel av vanlige personbiler bla. mener han sa hvis han hadde ca. 50-60km/t med Savagen sin (ca 9 kg) så tilsvarte det en påkjenning på over ett TONN i smellen
          Fredly Andre Andresen
          President of Østfold RC Truckers
          Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

Comment

• Har fått en baja 5b i leggen sjøl, så VET hvor vondt det er, værste var at jeg kjørte på meg selv
            Og senere kjørte bruttern inn i samme foten..
            Men så tok jeg tilbake og, klipte han rett ned med bajaen min litt artig oppå det hele, stor broderen sjø.. så 115kg gikk rett i bakken stygt å le, men jeg må bare se det komiske
            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
              Har fått en baja 5b i leggen sjøl, så VET hvor vondt det er, værste var at jeg kjørte på meg selv
              Og senere kjørte bruttern inn i samme foten..
              Men så tok jeg tilbake og, klipte han rett ned med bajaen min litt artig oppå det hele, stor broderen sjø.. så 115kg gikk rett i bakken stygt å le, men jeg må bare se det komiske

også to ganger da
              Last edited by ps71; 24 January 2010, 13:36.
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
                også to ganger da
                hahahahahaha.. tenkte akkurat det samma.. hahaha
                det skal finnes en formel på det derre hvor mye bajan "veier" (ikke bare for bajan da seff) i det den går fra 60-0 for eksempel.. det er mye mere enn 100kg hvertfall.. et sykt tall
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Mener jeg leste at en mobil som lå i bakhylla i bilen din kan fly frem å treffe deg med ca 250kg kraft i 50km/t
                  Last edited by RamboEinar; 24 January 2010, 16:06.
                  Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                  Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                    hahahahahaha.. tenkte akkurat det samma.. hahaha
                    det skal finnes en formel på det derre hvor mye bajan "veier" (ikke bare for bajan da seff) i det den går fra 60-0 for eksempel.. det er mye mere enn 100kg hvertfall.. et sykt tall

Er vel egentlig 3 ganger han har tatt foten min da! men den første gangen var så traumatisk, at den har gått i glemmeboken
                    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• rart du ikke heter even beinlaus da???

Comment

• legg til et par bilder jeg da\\\

her er bilen pr dags dato og så fant jeg ut at skiva på servo savern er lilla.... så må huske og rense rent denne når jeg skal bytte bulkhead
                        Attached Files

Comment

• Tenkte jeg måtte sjekke hvor fort sakene gikk med denne raceporta 26ccm jeg har i før jeg bytter til 30.5 og her er resultatet

Brodern sin med cy 30.5 raceporta og victory pro pipe
                          Skal sies at det ikke står "riktig" gasser på denne og er ikke tunet helt ut
                          Last edited by ps71; 24 January 2010, 17:39.
                          Spectrum dx3s

Comment

• hmm er det der 30.5 kit eller ferdig race motor ... var litt mer fart i den der fremfor std 26cc...

Comment

• Det er satt på et kit på den orginale motoren..

Blir vel en der mer og hente kontra en stock 26 ja
                              Spectrum dx3s

Comment

• både moment og fart vil jeg tro

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X