Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mustit rc i moss skaffer alt av deler fra DDM til greie priser de er også raske på levering og betalingsmuligheter er mange forskudd,oppkrav eller med faktura
    Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

Comment

• altså.... hvorfor legger du ut det her...l dette er min tråd og det skal ikke reklameres her det gjør man i selger tråden under fra butikker..

eneste reklamen her inne er rc-racing.no dette er det en grunn for.... nemlig at han er grei og hjelpsom og gir bestandig best pris..

setter pris på om du fjerner innlegget ditt

mvh helge (trådstarter)
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• da er paddels ,servo og nytt hpi plazma 4300mah rx pakke kommet i hus... venter på a armer fra rpm og nuh så blir det tur i grustaket neste helg

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
          tenker det blir bestil en mcd monster til kona jeg etterhvert... hu har bynt og få litt lyst på bil hu og
          Kan du få henne til å ringe kjerringa mi og få henne bitt av basillen også???
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• hehe da er jeg redd hu finner ut hvor mye dette koster hehe ..... jobber mye ekstra jeg for og ha råd til dette her gitt

Comment

• må gi etter og kjøpe meg nye bakdekk.. dette som et resultat av at jeg og toyokiller var og kjørte litt på asfalten på søndag jeg med mine originale kjemperåtne dirt buster dekk.. de varte ca 10 min hehe så var de blitt forvandla til racing slicks hehe

det jeg lurer på er : hva anbefaler folket meg og kjøpe.... og det MÅ finnes i nettbutikken til egon.. hva er det beste allround dekket

Comment

• Hvis du holder deg unna asfalten så vil jeg anbefale deg hostile MX dekka.. er kjempefornøyd med dem selv...
                Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                enRoute Berg JXR003
                Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

må gi etter og kjøpe meg nye bakdekk.. dette som et resultat av at jeg og toyokiller var og kjørte litt på asfalten på søndag jeg med mine originale kjemperåtne dirt buster dekk.. de varte ca 10 min hehe så var de blitt forvandla til racing slicks hehe

det jeg lurer på er : hva anbefaler folket meg og kjøpe.... og det MÅ finnes i nettbutikken til egon.. hva er det beste allround dekket

Skal du ha et allround dekk så tror jeg dette er noe av det bedre

Så ett par som er rått til mer offroad
                  Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                  Spectrum dx3s

Comment

• heller nok mest mot mx ja... men disse mini mx da er det noen som har prøvd de eller??

Comment

• går bra det vttu...

Comment

• beemerworld, når får du farget de a-armene dine?? vil gjerne høre hvordan resultatet ditt blir

Farget mine idag....i rødt selvfølgelig...men har gjort no fryktelig galt for de ble ikke røde...men fryktelig rosa
                        Dan Furnes
                        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

Comment

• hehe da må du farge de lenger... mine er ikke kommet enda... håper i morgen eller noe

Comment

hehe da må du farge de lenger... mine er ikke kommet enda... håper i morgen eller noe
                            hmm...lot dem trekke i 9 timer jo....
                            Dan Furnes
                            Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

Comment

heller nok mest mot mx ja... men disse mini mx da er det noen som har prøvd de eller??
                              Personlig vil jeg si at Mini MX`n er nok de aller beste dekkene som er laget til HPI.....men til sitt bruk selvsagt, underlaget bør helle mer mot hardt enn løst....
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

Comment

• ja... må vel gå inn i meg selv da og se litt mer nøye på hva som funker... dekk må jeg uansett ha... da dirbuster dekka mine er gjnnomsiktige

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X