hva slags underlag skal du kjøre på da?
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
ehem.... kan vel sikkert kalle det for ... grusvei og jordet/gress
er vant til 4wd jeg vettu..... er litt skummelt å kjøpe dekk til 2wd da serru.. usikker på hva som virker best... bowtie fra proline har vist seg best effektivt oppå her men da snakker vi 4wd 1/8 seffmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
hostile mini mx funker utmerket når underlaget blir litt hardt så på grusveien er dem perfekt.. men så er det hostile mx som funker i løs jord..
med tanke på at det vokser gress på den jorda så vil det vel kanskje fungere best med mini mx der også.. det beste er egentlig å ha litt dekk å velge i, har du hostile mx, hostile mini mx, hpi paddles og hpi asfalt hjula så er man rimelig sikret
tror jeg hadde gått for mini mx i første omgang.. så ps71 hadde nevnt all terrain hjula, dem er greie dem men dem fungere liksom ikke perfekt på noe men kan brukes overalt
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Fikk tak i farge til mine hos en lokal fargehandel.... behandlet a-armene mine 3 ganger nå, men de forblir rosa desverre.... så neste steg blir å få ny body.....lakke den rosa....kommer til å skille meg ut i mengden.....høy mobbefaktor på de a-armene mine nå....Originally posted by beemerworld View Posthei .... noen som vet hvor jeg kan få tak i skikkelig rød farge til og farge rpm armene mine med??Dan Furnes
Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++
Comment
-
hehe..... fargehandel??? trodde du måtte til hustfliden eller noe sånt jeg... er jo sånn farge man bruker til og farge klær med man skal bruke
fant noe greiet på www.prosal.no noen som vet om dette kan funke eller???Last edited by beemerworld; 2 April 2010, 12:14.mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
De som solgte dere disse armene skulle selvsagt fortalt dere hvordan de skal behandles og hvordan resultatet ville bli....
Fargelegging av hvite RPM-armer kan sammenlignes litt med eloksering, du får aldri en REN farge på dem.......
Men det finnes triks alikevel.......
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
nå har jeg fått tak i meg ei lettere skadet vrc rear potte-- den skal fikses opp,forsterkes og lakkes sort så får vi se om det blir futt i bilen.... er ikke rare skaden da ei lita sprekk etter at denhar vært retta oppat ved hjelp av vann/fryser.. så da må jeg pusse støvet av tig apparatetmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
hehe ja det regner jeg jeg med... kjøpte fra en som ikke turte jeg da,,, 400 kr for alle armene til hele bilen... kunne ikke si nei da vettuOriginally posted by Egon View PostDe som solgte dere disse armene skulle selvsagt fortalt dere hvordan de skal behandles og hvordan resultatet ville bli....
Fargelegging av hvite RPM-armer kan sammenlignes litt med eloksering, du får aldri en REN farge på dem.......
Men det finnes triks alikevel.......
men finner lite info på området ang behandling av armene ... har hvite på revoen men de er bare hvite da serrumcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
åja du tenkte på pinseaften du ja..... hehe blir nok topp forhold til den tid skal du se... tenkte du var her opp jeg da serru.. er liksom 10000 turister her oppe i disse tider vettu... påsketurister
alle oppdalinger jobber i påska .... da er det penger og tjenemcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment