Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mr-Online View Post
    Ække så dyrt da....
    MEn det blir GH og ikke TR ???
    Var det så mye "slark" i TR sitt altså ???

Vel kjører man med skikkelig dogbones osv så holder dem vel... og da trenger man kanskje ikke "quick" change
    jeg veit ikke hvor mye slark det var i TR sin men den koster liksom 1500 spenn.. da kjøper jeg heller gh sin til halve prisen, har ikke ut diffen sååå ofte
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
      jeg veit ikke hvor mye slark det var i TR sin men den koster liksom 1500 spenn.. da kjøper jeg heller gh sin til halve prisen, har ikke ut diffen sååå ofte
      Nei de ss diffene virker nesten skuddsikre, er drivecupsa som en evt må bytte da....
      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
      Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
        Plastskiver????
        Der bremsepinnen står på min er det lager, hvis det er der du mener da????
        Den hex mutteren som selve skivene sitter på, innerst på den sitter det en plastskive som sørger for att dem ikke forsvinner videre innover...
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Ååååå da er jeg med, skjønte ikke et fnugg her ei lita stund
          Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by ps71 View Post
            Nei de ss diffene virker nesten skuddsikre, er drivecupsa som en evt må bytte da....
            Dette er selve girhuset vi snakker om, ikke diff
            TR har lagd ett girhus hvor man kan dele den lett med 4 skruer elns og ta ut selve diff'n.. hvis man ønsker å bytte denne uten å demontere halve bilen... GH har samme greia i alu, men uten att den er delbar....
            I Alu er det skikkelig tight så vidt jeg har forstått så det er 0 slark i selve giroverføringa

En Baja

Comment

Den hex mutteren som selve skivene sitter på, innerst på den sitter det en plastskive som sørger for att dem ikke forsvinner videre innover...
              den plast skiva skal ikke være der på TR oppsettet.. er ikke plass
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

Dette er selve girhuset vi snakker om, ikke diff
                TR har lagd ett girhus hvor man kan dele den lett med 4 skruer elns og ta ut selve diff'n.. hvis man ønsker å bytte denne uten å demontere halve bilen... GH har samme greia i alu, men uten att den er delbar....
                I Alu er det skikkelig tight så vidt jeg har forstått så det er 0 slark i selve giroverføringa
                Skjønte det da, men det var snakk om at diffen ikke måtte ut så ofte da og at han da skulle ha GH istedenfor TR
                Spectrum dx3s

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                  den plast skiva skal ikke være der på TR oppsettet.. er ikke plass
                  Ikke den som er der nei, men ifølge TR så skal det være en TR skive der...
                  TR sender meg 2 stk

En Baja

Comment

• trenger en hjelp her

er det noen som kjører dx3s med killswitch??? noen som kan sjekke om det er mulig og bruke start knappen på radioen til og aktivere killswitchen med slik at den stopper når man trykker på knappen...
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Regner med att dette er ganske likt som på f.eks dx3r
                      Du må stille litt på kontrolleren

En Baja

Comment

• ja men jeg har dx2s.. så må få det til og funke med start knappen eller så må jeg ha en spesiell killswitch som er laget for og stoppe bilen når du skrur av radioen

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
                          ja men jeg har dx2s.. så må få det til og funke med start knappen eller så må jeg ha en spesiell killswitch som er laget for og stoppe bilen når du skrur av radioen
                          Kan du ikke programere mottaker med bind ??
                          jeg klarte jo å programere min motsatt, så når jeg skrudde sender på, gikk killswitch i "off" for å skru av motor
                          og når jeg skrudde sender av gikk killswitch på...

Dette er standard killerbee, mener du setter "sender" slik du vil ha den og binder mottakeren jeg...
                          Dette sto det mye om på sidene til killerbee

Skulle være rart om dette ikke funker på dx2s også

En Baja

Comment

• nå ble jeg lost in traslation.... er ikke failsafe jeg tenkte på-- men på min dx2s som er en 2 kanaler har jeg en knapp for remote start ... sku ha fått testa om denne går ann og bruke til killswitchen

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
                              nå ble jeg lost in traslation.... er ikke failsafe jeg tenkte på-- men på min dx2s som er en 2 kanaler har jeg en knapp for remote start ... sku ha fått testa om denne går ann og bruke til killswitchen
                              killerbee = killswitch
                              på min funker det som failsafe også når jeg skrur av sender så dreper mottaker bilen vha killswitch'n
                              killswitch'n på min går på ch3 og når jeg trykker inn knappen så dreper jeg bilen.
                              Failsafebiten programeres vha bind på min hvis jeg ikke husker helt feil...

Har du en ch3 så kan du ihvertfall bruke den, men om du kan evnt bruke noe via dette telemetry greien så tror jeg ikke det

En Baja

Comment

• Jeg har DX3S og killswitch.. Har det samme som MR-Online, og kjører killswitch`n på ch3.. Er usikker på hva du mener med startknappen... er det av og på knappen på radioen du snakker om. Killswitchen skal slå av motoren hvis du slår av radioen din..
                                Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                                Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                                enRoute Berg JXR003
                                Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X