Originally posted by Mr-Online
View Post
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
jeg veit ikke hvor mye slark det var i TR sin men den koster liksom 1500 spenn.. da kjøper jeg heller gh sin til halve prisen, har ikke ut diffen sååå ofte
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
-
Nei de ss diffene virker nesten skuddsikre, er drivecupsa som en evt må bytte da....Originally posted by Vforce jr View Postjeg veit ikke hvor mye slark det var i TR sin men den koster liksom 1500 spenn.. da kjøper jeg heller gh sin til halve prisen, har ikke ut diffen sååå ofte
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Den hex mutteren som selve skivene sitter på, innerst på den sitter det en plastskive som sørger for att dem ikke forsvinner videre innover...Originally posted by ps71 View PostPlastskiver????
Der bremsepinnen står på min er det lager, hvis det er der du mener da????
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
Dette er selve girhuset vi snakker om, ikke diffOriginally posted by ps71 View PostNei de ss diffene virker nesten skuddsikre, er drivecupsa som en evt må bytte da....
TR har lagd ett girhus hvor man kan dele den lett med 4 skruer elns og ta ut selve diff'n.. hvis man ønsker å bytte denne uten å demontere halve bilen... GH har samme greia i alu, men uten att den er delbar....
I Alu er det skikkelig tight så vidt jeg har forstått så det er 0 slark i selve giroverføringaJeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
den plast skiva skal ikke være der på TR oppsettet.. er ikke plassOriginally posted by Mr-Online View PostDen hex mutteren som selve skivene sitter på, innerst på den sitter det en plastskive som sørger for att dem ikke forsvinner videre innover...
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Skjønte det da, men det var snakk om at diffen ikke måtte ut så ofte da og at han da skulle ha GH istedenfor TROriginally posted by Mr-Online View PostDette er selve girhuset vi snakker om, ikke diff
TR har lagd ett girhus hvor man kan dele den lett med 4 skruer elns og ta ut selve diff'n.. hvis man ønsker å bytte denne uten å demontere halve bilen... GH har samme greia i alu, men uten att den er delbar....
I Alu er det skikkelig tight så vidt jeg har forstått så det er 0 slark i selve giroverføringa
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
-
Kan du ikke programere mottaker med bind ??Originally posted by beemerworld View Postja men jeg har dx2s.. så må få det til og funke med start knappen eller så må jeg ha en spesiell killswitch som er laget for og stoppe bilen når du skrur av radioen
jeg klarte jo å programere min motsatt, så når jeg skrudde sender på, gikk killswitch i "off" for å skru av motor
og når jeg skrudde sender av gikk killswitch på...
Dette er standard killerbee, mener du setter "sender" slik du vil ha den og binder mottakeren jeg...
Dette sto det mye om på sidene til killerbee
Skulle være rart om dette ikke funker på dx2s ogsåJeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
killerbee = killswitchOriginally posted by beemerworld View Postnå ble jeg lost in traslation.... er ikke failsafe jeg tenkte på-- men på min dx2s som er en 2 kanaler har jeg en knapp for remote start ... sku ha fått testa om denne går ann og bruke til killswitchen
på min funker det som failsafe også når jeg skrur av sender så dreper mottaker bilen vha killswitch'n
killswitch'n på min går på ch3 og når jeg trykker inn knappen så dreper jeg bilen.
Failsafebiten programeres vha bind på min hvis jeg ikke husker helt feil...
Har du en ch3 så kan du ihvertfall bruke den, men om du kan evnt bruke noe via dette telemetry greien så tror jeg ikke det
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
Jeg har DX3S og killswitch.. Har det samme som MR-Online, og kjører killswitch`n på ch3.. Er usikker på hva du mener med startknappen... er det av og på knappen på radioen du snakker om. Killswitchen skal slå av motoren hvis du slår av radioen din..Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
enRoute Berg JXR003
Losi 5ive - BZM Super 50
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment