Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan er ståa i Spydeberg nå Roger? Blir det noe løp på dere i vinter?

    Originally posted by TOP-Driver View Post
    Prøv å være litt positiv da... du ser jo at løp nr 3 og 5 mangler og BMRK og moss har ikke fått opp banene sine og blir vel løp der også .....

    Så gjør oss en tjeneste og slutt å være så negativ med at ingen vil arrangere noe som helst, siden det da heller ikke skjer...
    Forrige sesong var det kun fire runder, og når vi i GTL blir spurt om å ta en ekstra runde (etter hva jeg skjønte) så er vel ikke arrangørviljen blant andre klubber noe å hoppe i taket for. Men det er jo lov å håpe. Lillehammer har jo dødd ut, så der blir det ingen runde i år. Så om det skjer med flere klubber begynner det jo å se kritisk ut for en vintersesong med norgescup. Det hadde jo vært litt moro om norgescupen var litt mer nasjonal enn et lite område på Østlandet (primært Oppland) også.

    Jeg syns det er synd at flere ikke vil arrangere løp. Ser ikke helt hvordan man kan være positiv til at flere ikke vil det...?
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • Hei
      kan bekrefte Følgende løp inne i elektro touring og 1:12 track

      NC 1 Valdres Fagerneshallen klubbløp lørdag 20 oktober og NC1 søndag 21 oktober 2012
      NC 2 Gjøvik Gjøvik tennishall klubbløp lørdag 24 november og NC2 Søndag 25 november 2012
      NC 3 Mangler bekreftelse på dato 2013
      NC 4 Gjøvik Gjøvik tennishall klubbløp lørdag 6 april og NC 4 søndag 7 april 2013
      NM Mangler Bekreftelse 2013

      Ber klubbene legge ut invitasjon så snart som mulig
      Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
      www.rcbil.no
      TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

      Comment


      • Bra Georg Men blir det ingen runde på Lillehammer?
        Roger Berntsen 1969 Mod
        Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
        Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

        Comment


        • Ingen igjen til å arrangere noe løp der desverre... Er det ikke det i Spydeberg heller?
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • Tror ikke det blir noe i Spydeberg heller nei,vi får håpe det kan bli noe i Moss
            Roger Berntsen 1969 Mod
            Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
            Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

            Comment


            • Originally posted by RogerB View Post
              Det burde dere fått til igjen Tor Arne
              Mangler 2 ting:
              Teppe
              En med svart belte i RCM

              tan
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

              Lei av å knuse motstandere!

              Comment


              • Jeg har en Corally som jeg driver å setter istand igjen, har alt bortsett fra esc. Kommer til å smette inn 5.5t xerun-motor, er det noen som har et forslag på vettug esc i budsjettklasse?
                Skal i utgangspunktet ikke konkurrere med denne med mindre den andre treffer en vegg i perfekt, rett vinkel
                Capt. Slow
                Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                Team GoSlow

                Comment


                • Kjørte utendørs med denne og 4,5t motor. Funka helt fint det
                  We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!
                  Espen Jensen
                  -----------------------------------------------------
                  Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                  Comment


                  • Hei, har kjøpt meg en 1/12 bil og skal nå plassere elektronikken.
                    Bilen er en CRC Xi. Hvordan bør jeg legge opp sakene? Hva er liksom det greieste utgangspunktet for en nybegynner i 1/12?
                    Batteriet på langs eller tvers? På tvers gjør det jo mye enklere å få plass til ESC-en, men man vil vel sentrere vekten mest mulig?
                    Hva er ideell vektfordeling på front/bak?

                    Her er noen layoutforslag:
                    1: https://www.dropbox.com/s/jcspi9vpep...2018.53.33.jpg
                    2: https://www.dropbox.com/s/yc3b5pq549...2018.43.48.jpg
                    3: https://www.dropbox.com/s/rww9mmrkfb...2018.31.03.jpg
                    4: https://www.dropbox.com/s/ztxl0rfadk...2018.42.33.jpg

                    Håper på hjelpsomme svar
                    Last edited by Arild; 28 November 2012, 18:42.
                    LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                    Comment


                    • Click image for larger version

Name:	CRC.jpg
Views:	1
Size:	36.8 KB
ID:	779628

                      Her er det jeg kjørte med, såklat "inline" kit - funka gull det. Viktigere med sideveis balanse enn å stresse med vektfordeling frem/bak.
                      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                      Comment


                      • Click image for larger version

Name:	SDC16682.jpg
Views:	2
Size:	41.9 KB
ID:	779629
                        Her er samme bil, men med batteriet på tvers.
                        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                        Comment


                        • Her ser du hvordan min ser ut.Click image for larger version

Name:	IMAG0580.jpg
Views:	1
Size:	33.1 KB
ID:	779632

                          Comment


                          • Hvilken bumper er det dere bruker som er enkel å tilpasse?
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • CRC har en som passer rett på.

                              Comment


                              • Jeg bruker: http://www.amainhobbies.com/product_...ll-1-12-Bumper
                                På bilde tror jeg er: http://www.amainhobbies.com/product_...ge-1-12-Bumper

                                Dc

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X