The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it. www.serpentnorge.no
Etter litt fram og tilbake, ser det ENDELIG ut til at det blir en 1:12 på meg også Har kjøpt en roller med "någgå attåt", så nå treng jeg bare å få pølsefingrene borti motor, regulator og servo.....og det må det jo kunne gå an å få tak i
Da er jeg meldt på nm, tenkte litt på hvor mange dekk sett jeg trenger i løpet av helgen? Og hvor mye ca skal jeg dreie de ned til? Og hvilke dekk bør jeg gå i innkjøp av?på forhånd takk
Burde ikke være det vanskeligste det Anders :P
Ble visst en 12`er på meg også Kommer nok i posten rett over helga tenker jeg. Så da blir det fighting på Bondelia :P (Om hvem som smeller hardest i veggen på enden av langstrekka)
Har anskaffet meg en 1:12 Serpent nå å har en plan om å reise inn til Rc Land denne uka for å teste litt, målet i første omgang er vel ikke å komme fortest mulig rundt banen, men å komme seg rundt i det heletatt Er helt fersk på dette, men det virker skikkelig gøy! har kjørt litt touring i fjor sommer/høst men ellers grønn.
jeg har kjøpt en brukt "pakke" med en Speedpassion 4T og en Tekin rs pro, det jeg ikke har helt kontroll på er en ok grunninstilling på esc, har samme esc i min touringbil men til 1:12 og 1cell så blir vel ting endel annerledes
setter pris på alle tips her, både ang instillinger og til 1:12 Track generelt
Anders.
Anders Fleischer
Elverum
Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1
Har anskaffet meg en 1:12 Serpent nå å har en plan om å reise inn til Rc Land denne uka for å teste litt, målet i første omgang er vel ikke å komme fortest mulig rundt banen, men å komme seg rundt i det heletatt Er helt fersk på dette, men det virker skikkelig gøy! har kjørt litt touring i fjor sommer/høst men ellers grønn.
jeg har kjøpt en brukt "pakke" med en Speedpassion 4T og en Tekin rs pro, det jeg ikke har helt kontroll på er en ok grunninstilling på esc, har samme esc i min touringbil men til 1:12 og 1cell så blir vel ting endel annerledes
setter pris på alle tips her, både ang instillinger og til 1:12 Track generelt
Anders.
Hei !
12'r-kveld på Rc-Land hver tirsdag. Kommer du derfor imorgen, er det garantert hjelp å få ... 12'r-folket strømmer inn fra ca. kl. 15.00., åpent til kl 21.00.
ja jeg skjønte at tirsdager var avsatt til 12èr, men jeg får nok ikke til i morra,å jeg hadde nok antagelig vært mer et hinder i banen for de som prøver å komme seg rundt derblir nok ikke før torsdag ser det ut som, mulig jeg rekker en tur innom bare på onsdag kveld men jeg rekker nok ikke noe kjøring da, så jeg får ta en liten testdag på torsdag å se om jeg får det til å funke litt å heller ta turen igjen på en tirsdag senere
Anders Fleischer
Elverum
Da har jeg kommet hjem fra 2 dager på Rc Land. Takker for knallbra service og mange gode tips for en nybegynner med 12èr bilen er fortsatt kjørbar å faktisk...!! skikkelig morro, er nok ikke så lenge til jeg tar turen innover igjen
Anders Fleischer
Elverum
Klart jeg mener det. Du må jo få lov til å komme og finne ut hvor moro det er på løp du også. Jo før jo bedre. Norgesmesterskap- og Norgescup-titlene virker kanskje litt skremmende, men her er det bare å ordne seg lisens og slenge seg med. Det er ikke noe å være redd for.
Har også fått en liten gjeng på Gjøvik med 12`ere nå. Så hvis du vil kjøre med flere som ikke har peiling på hva de holder på med så er det bare å komme en tur =)
Comment