Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litt reklame her, har akkurat lagt ut to Team ass 1/12 med masse utstyr for salg. Løp å kjøp
    2xHB Cyclone TC-Nosram Pearl ISTC-Nosram PURE Evo SpecRacing 10.5T.TC-GT2.0 Pro-Novak Spec 10.5T- Associated 12R5.1-LRP TC Spec-LRP Vector X12 5,5t. www.lmbk.no
    www.micromonsters.no

Comment

• Vh
      Pitstop Motorsport
      Ole henrik Liabø

www.serpent.no
      www.serpentnorge.no
      The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
      www.serpentnorge.no

Comment

• Etter litt fram og tilbake, ser det ENDELIG ut til at det blir en 1:12 på meg også Har kjøpt en roller med "någgå attåt", så nå treng jeg bare å få pølsefingrene borti motor, regulator og servo.....og det må det jo kunne gå an å få tak i
        Capt. Slow
        Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
        Team GoSlow

Comment

• Da er jeg meldt på nm, tenkte litt på hvor mange dekk sett jeg trenger i løpet av helgen? Og hvor mye ca skal jeg dreie de ned til? Og hvilke dekk bør jeg gå i innkjøp av?på forhånd takk
          1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

Comment

• Burde ikke være det vanskeligste det Anders :P
            Ble visst en 12`er på meg også Kommer nok i posten rett over helga tenker jeg. Så da blir det fighting på Bondelia :P (Om hvem som smeller hardest i veggen på enden av langstrekka)
            John Henning Østbye
            Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

• Knall det da, nå blir det fart på Gjøvik

Da jeg kom hjem fra jobb, var det en vennlig sjel som hadde lagt igjen en PM her ang motorkombo, så da endte jeg opp med dem

Nå mangle jeg bare batteri og servo, så blir det farlig på Bondelia...hehe
              Capt. Slow
              Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
              Team GoSlow

Comment

• Hallo

Har anskaffet meg en 1:12 Serpent nå å har en plan om å reise inn til Rc Land denne uka for å teste litt, målet i første omgang er vel ikke å komme fortest mulig rundt banen, men å komme seg rundt i det heletatt Er helt fersk på dette, men det virker skikkelig gøy! har kjørt litt touring i fjor sommer/høst men ellers grønn.
                jeg har kjøpt en brukt "pakke" med en Speedpassion 4T og en Tekin rs pro, det jeg ikke har helt kontroll på er en ok grunninstilling på esc, har samme esc i min touringbil men til 1:12 og 1cell så blir vel ting endel annerledes
                setter pris på alle tips her, både ang instillinger og til 1:12 Track generelt

Anders.
                Anders Fleischer
                Elverum
                Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

Comment

• Originally posted by autod View Post
                  Hallo

Har anskaffet meg en 1:12 Serpent nå å har en plan om å reise inn til Rc Land denne uka for å teste litt, målet i første omgang er vel ikke å komme fortest mulig rundt banen, men å komme seg rundt i det heletatt Er helt fersk på dette, men det virker skikkelig gøy! har kjørt litt touring i fjor sommer/høst men ellers grønn.
                  jeg har kjøpt en brukt "pakke" med en Speedpassion 4T og en Tekin rs pro, det jeg ikke har helt kontroll på er en ok grunninstilling på esc, har samme esc i min touringbil men til 1:12 og 1cell så blir vel ting endel annerledes
                  setter pris på alle tips her, både ang instillinger og til 1:12 Track generelt

Anders.
                  Hei !

12'r-kveld på Rc-Land hver tirsdag. Kommer du derfor imorgen, er det garantert hjelp å få ... 12'r-folket strømmer inn fra ca. kl. 15.00., åpent til kl 21.00.

Sees kanskje da
                  Trygve Bull Freng/58
                  www.lmbk.no
                  XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

Comment

• Hei!

ja jeg skjønte at tirsdager var avsatt til 12èr, men jeg får nok ikke til i morra,å jeg hadde nok antagelig vært mer et hinder i banen for de som prøver å komme seg rundt derblir nok ikke før torsdag ser det ut som, mulig jeg rekker en tur innom bare på onsdag kveld men jeg rekker nok ikke noe kjøring da, så jeg får ta en liten testdag på torsdag å se om jeg får det til å funke litt å heller ta turen igjen på en tirsdag senere
                    Anders Fleischer
                    Elverum

Comment

• Da har jeg kommet hjem fra 2 dager på Rc Land. Takker for knallbra service og mange gode tips for en nybegynner med 12èr bilen er fortsatt kjørbar å faktisk...!! skikkelig morro, er nok ikke så lenge til jeg tar turen innover igjen
                      Anders Fleischer
                      Elverum

Comment

• Da er det jo bare å bli med på NM på Gjøvik første helga i mars da, og Norgescup på samme sted tre uker senere.
                        Team RC Companiet - Minicupen.no
                        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Hehe, ja du mener det tror jeg skal ha noen runder til før jeg gjør mer ut at det, rytmen er vel ikke helt inne ennå
                          Anders Fleischer
                          Elverum

Comment

• Klart jeg mener det. Du må jo få lov til å komme og finne ut hvor moro det er på løp du også. Jo før jo bedre. Norgesmesterskap- og Norgescup-titlene virker kanskje litt skremmende, men her er det bare å ordne seg lisens og slenge seg med. Det er ikke noe å være redd for.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• helt enig men jeg kommer nok til å vente litt, mulig jeg tar en tur å ser på så får vi ta steget etterhvert
                              Anders Fleischer
                              Elverum

Comment

• Har også fått en liten gjeng på Gjøvik med 12`ere nå. Så hvis du vil kjøre med flere som ikke har peiling på hva de holder på med så er det bare å komme en tur =)
                                John Henning Østbye
                                Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X