hei, hvor fikk du tak i de demperne, men en annen ting hvor feste du kulene til styrehendlen foran hen, på de yttertse eller dem innen for. for når jeg svinger til den ene siden står det ene hjulet i sving, men det andre er rett fram
Er jo bare et sted å feste de oppe og nede da.
Demperne kjøpte jeg på RCMart for 47.99$.
Viktig å huske at de reglene som er skrevet kun er et regelverk som er sent ut til klubbene som en anbefaling, det er altså ikke et offisielt regelverk.
Hvor finner jeg det offisielle regelverket?
I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night! Team Associated B44.1
Team Associated B4
For å si det slik, dette er det mest offisielle regelverket, da dette i bunn og grunn er slik klassen har blitt praktisert de siste årene... Jeg skrev det for at det skulle finnes noe skriftlig som vi her inne kunne samles rundt, sånn at det ikke er hav av forskjeller når man møtes på løp, og så klubbene også kunne ha noe mer håndfast å gå etter...
Tja... Men kunne i allefall vært motor-sjekk sånn at man er sikker på at alle kjører blank 540... eller? Man vet jo aldri, finnes mange luringer der ute!
Tja... Men kunne i allefall vært motor-sjekk sånn at man er sikker på at alle kjører blank 540... eller? Man vet jo aldri, finnes mange luringer der ute!
Straks det blir et reelt problem skal vi ta tak i det, hittil er det ikke det. Dette er et så lite miljø at det skal mye til for å jukse og komme unna med det...
har gjort dette nå, men nå står altså både REV ch2 OG REV ch1 på REV. Må jeg nå også bytte REV ch1 til NOR også? Tenkte dette var logisk siden begge kanalene nå står på REV..
haz
Ta å mål strømmen som kommer ut fra regulatoren med et multimeter og sjekk at du får "pluss på pluss ledningen" når du gir gass. Har vært borti noen motorer som går motsatt vei, og da er det bedre å bytte om ledningene på motoren. (for bilen gikk riktig vei før du byttet motor...???)
Ta å mål strømmen som kommer ut fra regulatoren med et multimeter og sjekk at du får "pluss på pluss ledningen" når du gir gass. Har vært borti noen motorer som går motsatt vei, og da er det bedre å bytte om ledningene på motoren. (for bilen gikk riktig vei før du byttet motor...???)
Tore
Hei T-dogg. Fikk fikset det problemet med remedy'n til han ene der.. ellers takk MEN har fremdeles problemer med at bilen bare spinner høger og venster og rundt og rundt, pga nye heftige motoren. Er det feil DEKK som er SVARET?? Servo? Dempere? .....
Comment